hmzz…tja victor is niet echt mijn smaak hoor…haha ik vond hem ook erg lang…bovendien heeft ie de hele pauze staan te bellen…
ze waren niet bezig met opnames…anders was ik natuurlijk wel ff erdoorheen gelopen ;)haha…miss werd ik wel ondekt…haha nee grapje hoor
waar is iedereen…?
Ben nog even aan de poets. Kom zo tussendoor wel ff binnen gewipt ![]()
Was even met lunch!! maar ben er weer!!!
x
…ikke druk…
Ja sorry dames, maar ik ben ook mega druk en houd jullie nooit zo bij…
Was ook lunch tussen mijn tanden aan het slaan ! We zijn net terug ! Baas is meegeweest, was nog gezellig :lol:
Kunnen we net iets langer buitenblijven zonder uren te moeten verliezen :slywink:
@Kaylo
Maak de baas gek van WW, krijg je mss toestemming om te WW-en tussen de bedrijven door :slywink:
@toos : die foto die ik heb gezien staat bij item van foto’s van leden. Van vorig jaar, in ADR, aan tafel met een koppel en met Tulin naast je (glaasje heffen !). Dus toen dacht ik dat jij die man was, omdat ik die herkende en jou niet. :biggrin:
@marion : baas is franstalig, dus die verstaat daar gene bal van :paranoid:, maar verder is het wel een hele brave en sympathieke kerel. Daar mogen we bijna alles van (als het werk maar gedaan is; hetgeen normaal is).
Logisch dat ie wil dat het werk gedaan is. Moet je wel de vriend zien te houden he, die toffe peer.
ikke ga nog ff terug naar school…tot straks…xx
@marion : wat die fitness betreft; moet wel alleen gaan (niemand heeft er zin in), dus maak ik het mijn eigen makkelijk en ga ik lekker in mijn luie zetel liggen met de hondjes (en soms de man) aan mijn voetjes :biggrin:
Werkdagje zit er bijna op, doe om 16u de boeken toe en als de trein geen vertraging heeft en mijn auto gene platte band, ben ik hopelijk rond 17u45 in mijn huizeke. Groetjes iedereen en misschien dat ik vanavond nog even binnenspring !:dag:
Anders tot donderdag (woensdag werk ik niet).
P.S. Was hier wel wat flauwkes hé vandaag ? Omdat Bloem er niet is ?
Overdag is het meestal wat rustig!! Komt omdat de meeste toch werken! Fijne avond in ieder geval!
Ff berichtje van Bloem:
Ze is aangekomen in hotel. Cris zat haar al op te wachten. Vlucht en treinreis soepel verlopen… Op naar morgenavond, dan naar Moskou
Ikke moet nog steeds hard werken
![]()
:hihi: Mooi zo!! Leuk dat je het ons ff laten weten Beps!!!
:kus:
Leuk om te horen dat het allemaal goed gaat en dat cris al op haar zat te wachten…
Leuk dat je mij als man aanzag op die foto.:unibrow: Goed zal het maar vertellen dan, heb toevallig net een cursus kleppen gehad. Was op die foto nog man van middelbare leeftijd, inmiddels omgebouwd en volgespoten met botox. Resultaat valt niet tegen he:smile: