![]()
Hi, hi, hi die Beps toch. :unibrow: Gluurderd. Kijk uit, komt je leidinggevende aan. ![]()
Ik heb voor dezelfde datum een ander appartement gevonden, wat gelijkwaardig is en zelfs nog goedkoper!![]()
Beps:kus:
@Cynthia: Ik hoorde het net ook op Radio Gelderland.
Maargoed, ik ga weg . Er moet weer beleg op het brood komen dus…
:dag: :kus:
Werkse!! :vak01:
Hee meiden, weer bijgelezen, pppfffff hier mega, echt mega druk…
Bloem zit lekker in het vliegtuig, …wat een avontuur
Cyn…lekker zeg al die faillisementen…het zou verboden moeten worden
Roanna toch terug naar de oude medicatie, zie je wel dat dat gewoon kan…
Toos…gezellige verjaardag gehad gisteren…
Beps…beetje verloren…maar toch meegluren
ikke niets te melden verder…ga weer verder…lees af en toe mee.
Nog steeds bezig met die 16000 formulieren??
@Cyn: Zullen die mensen blij mee zijn.
@Kaylo: Mijn broer heeft inderdaad Jac binnen zien komen. Hij had er tenminste over een aantal gasten die kwamen met super veel vertraging en hadden met inter gevlogen. Kan niet missen dus. Ik zat nog te denken over die foto waarop ik sta met nog een stelletje.Misschien broer en schoonzus??
Ja Toos, nog steeds bezig met die formulieren, ik kan er geen een meer zien, alles controleren, en ook nog met de hand intypen…pffffff scheel wordt je er van.
Viva, jeetje!! Daar wordt je echt niet vrolijk van dan!!!
hey meiden…ikke 4 tussenuren dus lekker ff naar huis!!
bloem is idd al onderweg…zal raar worden idd…
@marion…al lekker gesport…?
@cyn…werkze…heb je gister wel vrij gehad?
@kaylo…lkkr zo zonder het strenge oog van de chef!!
@roanna…ziet goed uit!! lkkr als 1e in het lijstje
@de rest die ik vergeet…sorry denk aan jullie maat heb af en toe een hoofd als een zeef…
@viva…tis idd moeilijk om een gepast cadeau te vinden!! succes ermee
mijn moeder wordt zondag 50 en we hebben dus zaterdag feest…ze is al 5 jaar aant vragen voor een foto van mn broer en mij…die zijn we dus zondag gaan laten maken…deze van mij, nog een van mn broer en dan nog eentje van ons samen…alle3 in een lijst…en klaar…
fijne dag allemaal en tot straks
Filiz, nee werk deze week 6 dagen… :wacko:
Ben weg, straks cursus kleppen leren. Kan ik volgens mij wel aardig, maar goed. Ben weer even van de straat, zullen we maar denken. Tot latersssss:dag::dag:
Bijna eerste pauze
@Cyn: Gelukkig dat alles goed gekomen is
@Viva: Werk ze
@llemaal Ben nog steeds aan het werk hihi
![]()
Beps,. lieverd werkse!
@toos…succes met de cursus
@beps…bijna pauze!!
@cyn…pff…dan is het fijn dat je je werk leuk vind…stel je voor je zit 6 dagen per week waar je het eigenlijk niet leuk vind!!
kennen jullie flikken? dat wordt nu opgenomen in maastricht…vandaag was de opname bij mij op school…en jawel…ik heb victor rijnier (hoe je het ook schrijft) gezien!!
Ja flikken!! Ik kijk het trouwens nooit… Vind het een slap aftreksel van baantjes (sorry voor de fans)!!! Maar die Victor ziet er voor zijn leeftijd niet slecht uit! ![]()
Filiz,Victor Reinier is wel een lekker ding dacht ik zo…Ben je niet ff door t beeld gelopen?
Toos,succes met de cursus.
Cyn,6 dagen werken dus een lange werkweek voor je.
@Kaylo
Ben ook een flink aantal weken niet naar de sportschool geweest. Wel weer wennen de 1e keren maar het zit nu weer een beetje ‘in mijn systeem’. Ga meestal met mijn vriendin, nooit erg lang, een uurtje of anderhalf er flink tegenaan. En daarna even bijkletsen.
@Toos
Gesprekstechniek heb jij toch niet nodig, er is niets mis met je babbel :D!
Ennuh … knappe omschrijving van jezelf :unibrow:
@Cyn
Probleem al opgelost? Jullie lijken Ovrom wel.
@Roanna
Jeetje helemaal vergeten dat je gisteren naar de dokter moest. Was ook zo’n rare dag. Gelukkig terug bij de oude medicatie en hopelijk is daar het probleem mee opgelost en manneke (en jij natuurlijk) weer gerust gesteld.
@Filiz
En hoe is Victor in het echie? Zou er wel een beschuitje mee willen eten :drugged:
Leuk kadoo die foto samen met je broer. Doen het altijd goed trouwens die foto’s.
En nu loopt het ook nog storm met instaptoetsen en herkansingen…blehhhhhhhhhhhhhhhhhh