Zou eigenlijk ook een weekje Turgutreis kunnen gebruiken met dit hondenweer hier ! Wat een rotzomertje !
Kaylo, namens mij ook nog welkom!!! Leuk dat je mee komt kletsen!!! :so:
:dag:
Heb geluk vandaag, de chef zit in vergadering. Kan ik lekker surfen hier ! :evil:
haha lekker toch!! Mijn baas zit vlak achter me :paranoid::lol:
Mottig toch Marion ? :wacko:
Zit hij dan niet steeds op je vingers te kijken ?
Sorry, Cynthia !!!
Moet hier nog wat wennen aan al die namen :teeth:
Goeiemorgen,
Vreemd begin van de dag vandaag, anders dan anders. Bloem is nu waarschijnlijk op weg naar st.petersburg.
@Crazy: Leuk he bovenaan staan. Heb denk ik 3 delen met stip op 1 gestaan op allebei de lijstjes.
@Beps: Hou je taai he, komt helemaal goed.
@Marion: Fijn voor jullie dat jullie al zo snel verder kunnen. Sport en poets ze vandaag.
@Cyn: Je bent gewoon nieuwsgierig geworden naar mij:D. Ze hebben we een goed beeld van mij. Oud, zo ongeveer 70???, man:unibrow:. Vind het wel grappig:D
Olympia ook al failliet. Zijn we vorig jaar oktober mee naar turkije geweest. Hadden toen al een hostess van o*d.
Vandaag weinig plannen, moet vanmidag een cursus van 3 uur lang doen, gesprekstechniek. Echt nuttig:drugged:
haha ja ben wel benieuwd!!! Roanna ken ik wel al!!
Ja lekker dat Olympia er tussenuit piept… Zitten wij weer met de zooi…
Ben al druk aan het bellen!
Kaylo, nee zij is een heel makkelijke baas!
@Kaylo: wil je niet lekker maken hoor, maar als wij er zijn is er een feestje omdat er 40(!!) gasten zijn die er al vaker geweest zijn.
Oh wat leuk!!!
Meiden ik wil deze week mijn 5000ste post halen hoor!!! :wub:
Ik reis wel achterna dan ! :evil:
Het was gister gezellig op mn broers verjaardag. Hij is net terug uit AD dus ben weer op de hoogte van alle nieuwtjes.
@Cyn: Zal je een beetje helpen, ben ongeveer 1.80, haarkleur kan nog wel eens verschillen, heb klutsknieen, 0 benen met x aandrijving, flaporen en schoenmaat 46,vandaar de crocks:D
Gezellie Kaylo
@MK: Had er overheen gelezen, maar had je een uitnodiging voor hyves gestuurd
@cyn : ik kan het weten ! hihi
@toos : dan heeft je broer Jac waarschijnlijk gezien ?
Goedemorgen dames.
Ik dacht, laat ik ook even aan komen, voor ik weg ga werken.
Jeetje, is toch ook weer wat dan van Olympia-reizen. Ik las het net ook op de voorpagina van de Telegr***.
Ja Kaylo …+ dat het tegen die tijd zowiezo erg onrustig zal zijn die kant op. ( Bodrum e.o.) Een paar van die kletstantes van WW zitten dan ook die kant op. :biggrin:
Ik heb verder niet zoveel te melden. Ben gister nog even naar de Pil geweest en sinds vandaag weer terug bij de oude medicatie en nu maar kijken of dat nu weer goed komt. :disgust:
Fijne dag allemaal en werkse. Enneh…Cyn, nou veel sterkte dan weer met het uitzoeken voor die mensen van Olympia-reizen. Je bent er maar weer druk mee.
Woehoeee!! Olympia-probleem is waarschijnlijk al opgelost!
Hoezo??? Vertel nog even voor ik weg moet . Wat is de oplossing?
:dag: