TTT deel 49 en Bloem die is op WERELDREIS!!

Tis erg rustig hier vanavond stilte voor de storm of …

Nou ik ga ook me bedje opzoeken zal maar een lichtje laten branden voor als er nog iemand langs komt…

tot morgen allemaal

ook ikke kom nog ff welterusten zeggen…!!

@fransijn…ik was in kizilagac…dat is 20 minuuutjes van manavgat…ben wel regelmatig in side geweest

@trl…wat vervelend voor je tante en oom…hopelijk mogen ze zaterdag dan ECHT gaan

slaap lkkr allemaal

@TRL
Jeetje zeg, daar sta je dan met de hele bubs op het vliegveld en dan mag je weer omdraaien. Dat ze failliet zijn is erg, zitten ze zelf ook niet op te springen, maar het minste wat je als organisatie kan doen is je klanten op de hoogte brengen dat de reis niet door kan gaan. Hoop dat ze zaterdag alsnog kunnen gaan genieten in Griekenland.

@Toos
Er is ook nog geen negatief bericht van de makelaar, kan toch nog alle kanten op dan. Hoop blijven houden hoor. Misschien gaat die man naar meerdere banken. Gaan toch een aantal dagen overheen voordat die alles berekend hebben.

@Fransijn
Radboud is zeker een goed ziekenhuis, ben echt blij dat we ertussen konden. Geeft me toch meer vertrouwen dan het GGZ.

@Marion: Dat is waar, het kan alle kanten op. Heb op zich ook wel een positief gevoel, maar ook twijfels. We zien wel.
@Filiz: Ja ja goed geschreven;). Slaap lekker
@TRL: Jij morgen weer vroeg op, dus ook welterusten

Meiden ikke is moe, ouders weg,
Ik ga
:slapen:

:dag:

Iedereen al naar bed?

Truste allemaal :dag:

@Beps: Morgen vrij toch??
@Roanna: Nee hoor, nog niet naar bed

Het is hier wel erg stil he? Ach ja, het is ook al best wel laat. :slapen:

Nou, mijn schoonzus heeft er nog steeds hardstikke zin in. En wat dacht je van mij?

Zal ik nog een :idea: aan laten?

Ik denk dat ik ook maar ga nokken.

Niemand heeft waarschijnlijk nog iets leuks te vertellen, ik ook verder niet, dus gaan we maar naar boven. Jullie ook?

Weltrusten dames. :dag: :kus:

@TRL: O ja, nou zeg, da’s dan ook wat voor je familie. Hopenlijk kunnen ze zaterdag wel mee. Je bent er toch maar weer mooi klaar mee, als je dit overkomt.

Heb ook niks bijzonders te vertellen, ga ook mn mandje opzoeken. Zal nog een spaarlampje aanlaten, voor als er nog iemand aan komt wippen. Hoeven ze niet te zoeken in het donker:slapen::slapen:
:dag::dag:

En alleen praat ook zo lastig, heb ook niets meer te melden, dus ook het bed in :wink:
Truste :slapen:

Nou, kom ikke terug van de kermis, is iedereen naar bed. Slaapkoppen!!
Lekker hoor, ik ga ook m’n ww zakje opzoeken, :slapen: hondjes mee voor tegenwicht, anders lig ik op de bodem, haha.
*Ik voel me prima, niet alleen spaatjes op :drugged: :redface: :redface: *
Welterusten allemaal, en sweet dreams voor wie er al in dromenland zijn.:dag: XXXX Mar

:idea:

Lampjes weer aan, iedereen op, de dag begint!

Ikke mag vandaag, voor de verandering, weer werken!!! Goed He :biggrin:
Nog niet bijgelezen.

Gezellige avond gehad, en lieve smsjes gekregen van echte vrienden die me begrijpen :slywink:
Volgende week weer zoveel werken, maar das goed voor de knip, want tenslotte leven wij nu toe naar de maak en komst van het nieuwe gezinslid(DE pup!)

Meld me nog wel voor ik weg ga
:dag:

:idea:
moet ik zo waar de lamppies aandoen vanuit rusland??
hahahaha
tisd hier 2 uur tijdsverschil!!
allemaal de groetjes van cris!!
hahahaha maf om haar ghiero te zien
maar goud waard!!

Goedemorgen,

heyy Bloem,alles ok daar en cris ontmoet.Gaat ze vandaag weer terug naar Nederland? Leuk om je nu al weer hier te zien…

Beps,werk ze vandaag.

Iedereen een fijne dag.

nou hongerrrrr
over 2 uurtjes kris meeten en dan de toerist uithangen
werk ze allemaal, fijne dag
ikke ga lekker genieten!!! hahahaha
doeiiiii

owh en kris gaat de 6e terug naar NL
dus ze blijft nog ff
maar ze heeft wel zin om teruig te keren want ze moet nog veel doen voor schooolll!! hahaha stressssss
okey pleitte

Ongelovelijk die Bloem… Zit ze in St Petersburg, moet ze na alle Logs te hebben bijgewerkt eerst WW/TTT-en… Gelukkig wel :biggrin:

Nou ff sociaal!:

@TRL: Wat een toestand voor je oom en tante… Hopelijk gaat het het weekend wel goed. Las de reakties van iedereen wel, maar had jouw berichtje niet gezien, door de beperkingen van het :ninja:kleedje…

@Mierre: Genieten van het Home Alone dus…

@Toos, hihi, nu hoor ik dus je praten als ik je reakties lees hihi

@Viva, wat ben je stil…helemaal niets te melden?? Zo gaan jij en ik Bloem niet voorbij hoor! :lol:

Nou goed, ik ga de oorlogskleuren erop doen, en me psychisch voorbereiden op weer een dag werk
:dag: :kus:

Onwijs leuk Bloem, om je hier alweer te zien. Ja WW is een deel van je leven. Gezellige dag met Kris.

Wij gaan hier maar weer beginnen aan een nieuwe werkdag. Alles is weer normaal, lijkt het wel.
Hoewel mijn binnenkantje wel anders aangeeft. Ik doe m’n best, maar voel zoveel heimwee.:crybaby::crybaby:

Allemaal een lekkere dag gewenst.