Volgens mij hoefde Toos niet te crocken vandaag, maar ging ze niet even naar haar broers verjaardag?
Ken jij Arie niet Mierre?? Ohhh gemis!!!
kijk op hyves bij Bloem en zie de foto van Roanna, met Arie Boomstra, die presentator, ook van dat programma…slikken en spuiten op nederland…
sorry…
Geeft niks dat je dat niet weet. Ik wist er eerst ook bijna niks van, maarja je hoort en ziet nog weleens wat op tv. Zodoende. :dag:
jij ben goeeeehoeeeed.
Nou Beps…de stilte is een beetje voorbij, nu loopt het weer een beetje…
Ik ben een mama met drie tieners en natuurlijk een man en ik vind Turkije een ontzettend mooi land waar ik steeds weer gaag op vakantie ga.Vond het leuk om jullie zo een beetje te volgen als ik al eens tijd heb.Door het werk en de zorg voor man en kinders heb ik gewoonlijk niet veel tijd om online te gaan.Gewoonlijk is de pc bezet door een van de kinderen en als de pc eens vrij is mag ik.Door hier te komen lezen is het alsof er een beetje warmte uit Turkije doorstraalt.
Vooral de wereldreis van bloem heeft mijn aandacht getrokken en zo ben ik ook haar webblog gaan ontdekken.:zon:
o, zit dat zo, nou ik ken hem niet
Nou Dia welkom hierzo…en klets ook gezellig mee, wij zijn allemaal Turkije verslaafd…een soort van afwijking zeg maar…op een goede manier…en fijn om te horen dat je de warmte voelt die hier heerst…
Sta ik ook op Hyves? Nou, kiek es dan! Geweldig! ![]()
@Dia: Nog maals welkom, en fijn dat je gezellig meekletst…
Ja roanna, met foto en al, heb hem trouwens ook op de mail van Bloemmie gekregen…meld je ook aan bij hyves is leuk…komen we elkaar ook weer allemaal tegen, echt leuk…
thanks en nu heeft mijn zoon die net thuis komt van training weer de pc nodig :frown:
VRAAGJE
Mijn ouders zijn in oktober 50 jaar getrouwd en nu moet ik een kado verzinnen…
help… ik heb geen idee…
paps zit alleen maar achter de pc heeft geen hobby en vind niets leuk
mams maakt kaarten en gaat nooit weg omdat ze niet alleen wil…
what the hell moet ik ze geven…
jullie suggestie’s???
NOu ja volgende keer beter Dia…neem een laptop erbij…makkelijk zo vanaf de bank…
Nou, die mail met foto’s had ik ook van Bloem gehad. Jullie staan er ook weer heel leuk op. Echt waar!
Ik heb weleens via mijn zoons Hyves erop gekeken, maar vind het niks voor mij. Ik ben toch al zo’n digibeet. Dusse… Ik lees soms wel eens mee, maar daar is ook alles mee gezegd. Mijn schoonzus zit er via haar dochter ook op en weet heel niet hoe het werkt en dat zal met mij wel net zo zijn.
Pfff moeilijk hoor Viva.Misschien een reisje of weekendje weg dan moeten ze wel of zullen ze dan niet gaan
het is makkelijk het wijst vanzelf gewoon alles aanklikken en lezen…appeltje eitje eigenlijk
Roanna, waar vind ik een foto van jou en “Arie”??
houd mijn vader niet van, en hij is ook ziekelijk en slecht ter been, dus dat wordt het niet