We zijn de Rep punten al kwijt… alleen nog de blokjes
Beps…:crybaby: maar lekker maakt niets uit…een beetje leeg gevoel heeft denk ik iedereen wel hierzo…we hebben met zijn allen al die maanden met Bloemmetje afgeteld en nu is het bijna zover…Maar het is goed voor Bloem…dat ze gaat, maar volgens mij beseft ze zelf nog niet helemaal wat haar te wachten staat, ze slaat zich er wel doorheen, maar is ook onzeker, maar ze loopt niet in 7 sloten tegelijk.
en jij zal zeker wat van haar horen in de loop van de tijd…:nod:
Eens zien of ze vind wat ze zoekt, en of ze haar mooie hoofdje leeg kan maken met alle verlangens en dromen en de rust vind die ze verdient heeft.
Ach wat kan ons die punten, blokjes of what ever schelen…hiervoor hadden we kadootjes die zijn we ook al kwijt, maar we hebben er niet minder om zitten kletsen toch!!!:lol:
@Viv: Dat ik wat hoor, daar twijfel ik niet over… Maar nu is het stil Niet dat we hele avonden samen hier zaten te kletsen, maar geloof me, wel veel. Zelfs soms msn voor we moesten werken… Maar ik hoor, wss wel morgen hihi…
En ik hoop zeker dat ze gaat vinden wat ze zoekt…daar is dit voor. Mss ben ik zelfs verdrietig omdat zij mijn droom gaat doen, en ik er toen(en nu) de moed niet voor had!! Nee ik hoop, en wil, en gun alle goede dingen voor haar!!! :tear:
meisjes weer bedankt voor de puntjes…
By the way… het was niet Diamond die net online kwam, maar een naamgenoot Dia.
Diamond was vanmiddag nog ff hier.
Ik ben ook blij voor Bloem dat het nu echt zover is. Ik vind het knap van haar hoe zij zich tegenover ons al die tijd heeft opgesteld. Wat een brok energie. Geweldig! ![]()
BLOEM een fijne tijd en ik wens je veel geluk.Jij kent mij niet maar ik heb al je verhalen gelezen en kijk ook geregeld op je webblog.:chin:
Ja beps ik hoop het echt voor haar…als dit niet lukt wat dan…hoe moet ze dan verder
He Roanna, trouwens leuk foto van jou met Arie…hahahaha is hij zo lang, of ben jij zo klein, je kwam tot zijn navel…hahahha
Viva,Bloem gaat het vast en zeker redden ze gaat lekker doen wat ze wilt doen.Vind het echt knap van haar hoor.
Ja Bloem is een brok energie, maar die energie zit haar soms ook dwars hoor…
En Beps,je kan hier altijd terecht,ik weet het is niet hetzelfde als met Bloem,maar wij zijn er ook om jouw te steunen
Hoe lang hij precies is weet ik eigenlijk niet, maar ik ben 1.58 cm. Hi. hi. ![]()
Ja tlr…dat denk ik ook wel dat ze het gaat redden…maar ze is vrij onzeker…maar dat zou ik ook zijn … kijk ze is gewent om lang weg te zijn uit nederland, maar het is toch het onbekende, en boven op een bergtop in tibet, staat nu eenmaal geen kpnmast om een smsje te sturen, dus het is toch vrij onzeker hoe en wat…
@Dia: Welkom, en hoop dat je je draai hier vinden kan! Kom je al lang, wat heb je met Turkije en en en … VERTEL!!
hahahaha Roanna, ongelofelijk zeg…
:kus:Ja Beps wat tlr al zegt…al zegt wij zijn geen Bloem, maar toch ook een klein beetje vergeetmijnietjes…wij zijn er ook voor jou…:kus:
Dat bedoel ik maar Bep. ![]()
Toooooooos waar ben je, of ben je aan het crocken vanavond???
Uhhhhhhhhhhh, Roanna, ik heb zeker een stukje gemist ergens, en ik ben niet blond, maar who the fuck is Arie???