@marion
We helpen je wel.
@beps
ThanX
Zo is dat Viva. Geeft niks hoor Marion! ![]()
@kaylo: En je kan zelf zien wie jou punten geeft door naar je account te gaan en naar onder te scrollen. Kun je zien wie jou punten heeft gegeven. Je kunt ook negatieve punten geven, maar dat komt bijna niet voor. Omdat jij vrij nieuw ben hier, kunnen wij jou allemaal de eerste punten geven en dat heb ik dan ook net gedaan. :biggrin:
Je hebt ++++ en ------.
Bep en MK …jullie ook weer bedankt. ![]()
Ik geloof dat iedereen een beetje down is omdat Bloem weg is/gaat…heeft niemand hier wat leuks te vertellen…???:disgust:
@Roanna : 4 +jes en 6-nnetjes ?
meiden waar is trouwens onze rating???
Ik snap er niets meer van, nu weer een groot scherm om op te tikken, en rating sterren weer weg…pffff…ze zijn goed aan het rommelen.
Dat weet even niet precies. Kun je zien als je bij iemand op het weegschaaltje gaat staan en dan komt er een venstertje in beeld en vraagt aan jou of je het er mee eens met of niet. Dus plussen en minnen.
Je hebt gelijk Viva. Had ik nog niet eens gezien.
Slaapwellekes iedereen, bijna bedtijd voor mij (rond 22u). Zielig hé ? Morgen wekkerke terug om 05u, jakkes !
Moet eerst nog met hondjes ff wandelen, nog half uurtje zappen en dan slaapmutsje op ! :slapen:
Ben er morgen terug hoor ! Vind het hier wel leuk, werkt beetje verslavend precies ? :biggrin:
Weltrusten Kaylo. Slaap lekker en morgen gezond weer op en werkse. :dag:
Kaylo, wel trusten…
Rating, punten, ach dingen komen hier tegenwoordig en gaan zomaar…
Hoest vandaag met iedereen?
truste Kaylo…morgen vroeg weer op…tot morgen
Dia!!! Geniet he!!! Kusa, doe ze daar de groeten:vak02:
Beps, zoals ik net al opmerkte…iedereen is een beetje down…
Zag dat Dia online is… Heel naar als je gelijk met ons Bloemmie gaat, weinig aandacht voor jou!!!
@kaylo
Slaap lekker.
Voor je het weet zijn we al onze rep. punten ook weer kwijt.
@Viv: Down is THE UNDERSTATMENT!!! :crybaby: Gister was een heerlijke middag. Lekker bij elkaar geweest. Heerlijk jullie allemaal weer te zien, maar ook nog fijner een paar uur met mn vriendinnetje! En dan geniet je van alles en zijn de emo´ s niet zo erg. Maar vandaag. Zat zelfs vanmorgen in de auto al te grienen…(en ik grien nooit, nou ja bijna nooit)
Beps…je hebt helemaal gelijk… sorry Dia
Dia…heel veel plezier in turkije…een hele fijne vakantie en maak er wat van.:vak02:
o:o