TTT deel 49 en Bloem die is op WERELDREIS!!

Was douche i.p.v. badje, lekker verfrissend ! Anders val ik toch maar in slaap. Vind het trouwens heel vriendelijk van iedereen die mij welkom heten hier :slywink:

@Kaylo
Dat ik afzien zeg. En ik baal al dat ik iedere keer een half uur moet rijden naar het werk. Dat is dus echt niks vergeleken met jou. Maar met het vooruitzicht van Turgutreis in het vooruitzicht … geloof dat ik toch ook nog ff door zou bijten.

Bloem is precies een speciaal iemand hier hé ? Heb de tijd niet meer gehad om haar te leren kennen. Neem er wel mijn petje voor af, de boel achter je laten en op wereldreis vertekken. Ikke durf nog niet alleen naar de zee ! :lol:

Zo, ik heb even weer een rondje punten uitdelen gemaakt. Ja, je moet toch wat doen he? :unibrow:

Meisjes… een fijne avond nog verder. :wink:

@Beps
Denk dat ze het niet kan laten om straks nog ff heel snel binnen te wippen hier als paps en mams op bed liggen. En weet zeker dat er nog een hele serie sms-jes naar haar vriendinnetje gaan voordat ze het vliegtuig in stapt.

@Marion2 : het enige waar ik het moeilijk mee heb is die rot-gsm die om 5 u afloopt ! Ben eigenlijk ABSOLUUT géén ochtendmens, maar éénmaal onder de douche lukt het wel. :slapen: Ben rond 07u05 op mijn bureau en rond 18 u terug thuis, zijn inderdaad wel lange dagen.

@Roanna
Probeer ook steeds om rond te delen maar Kaylo is de enigste waarbij het lukt.

Trouwens … het is weer veel te lang geleden dat we iets van Jill gehoord hebben. Maak me zorgen, vooral na de uitslag van de hernia. Iemand misschien nog iets van haar gehoord via pb of mail?

@Marion2 : hoe bedoel je : rond te delen ?

Krijg ik puntjes ? :beef:
Ja sorry, ben een groen snotneuske hier. Moet het nog wat leren :redface:

Hihi ! Is blijkbaar het enige wat bij mij lukt dan ?

@Kaylo
Zeg maar gewoon Marion hoor, doet iedereen hier.
Ben ook geen ochtendmens, moet er niet aan denken dat dat ding om 5.00 uur al afliep. Ben meestal rond 7.00-7.30 op en moet zelfs dan nog altijd ff warm draaien.

@marion
Jill zit toch in Alanya.

Ronddelen bij reputatiekracht. Als je op de weegschaal gaat staan kan je iemand punten geven, positieve en negatieve. Wij gaan voor de plusjes natuurlijk, nou ja meestal dan.

Marion,Jill is op vakantie lekker aan het genieten van de zon

29 augustus is Jill voor 3 weken vertrokken naar Alanya…dus die zit lekker in het zonnetje is goed voor haar, ze was net voor vertrek nog wel hier op ww, toen ging het wel weer een beetje met haar.

@TRL&Viva
Och ja, dat is ook zo. Ben er echt af geloof ik. Maar ja, ben ook geen 18 meer he :redface:

Ik kan ook geen puntjes kwijt:crybaby:

Marion, jij bent altijd degene die aan iedereen denkt, je mag heus wel eens wat kwijt zijn hoor…en dan ben je echt de weg niet kwijt hoor meis.

Ik ben aan het rondstrooien, kan weer een btje…

Oeie; weegschaal ! :unibrow: Dat draait bij mij meestal de verkeerde kant op !