TTT deel 49 en Bloem die is op WERELDREIS!!

meisjes ik ga op meeleesmodus…

@Viva: Veel plezier vanavond, en je reageerd maar als je iets wilt zeggen

Bedoeling is eigenlijk dat ik nog 4 jaartjes om mn tandjes bijt (dan gaat mijn man met pensioen = dan 55) en dat we iets gaan huren in Turgutreis. Telkens voor een maand of 3, 4. Periode van mei - juni - juli - augustus.

@Kaylo: Ruilen??? Jij verder werken, en hubbie en ik die maanden naar Turkije!!!

@Viva : bedankt om mijn verjaardag erbij te zetten ! :thumbsup:

Hihi, Kaylo, dat had ik gedaan…

@beppie1 : lief van je, maar nee bedankt ! Wel altijd welkom ! :zon:

@beppie 1 : oh sorry ! Bedankt ! :kus:

Oh leuk, iemand spreekt me helemaal aan :wink:

@Kaylo, meestal word ik gewoon Beps genoemd…beppie1 is net zo iets als dat je de 1ste keer met je man zn achternaam word aangesproken, ik zag toen mn schoonmoeder in mn gedachte…hihihi

Ga ff lekker warm badje nemen, kom straks nog wel eens terug om “een klapke te doen” zoals ze hier zeggen. :wink:

Oei, niet zo leuk dan ? Ok, zeg in het vervolg wel Beps dan! :smile:

Is goed hoor, ga maar lekker ontspannen en dan zie ik je wel als je weer helder en proper komt klappen(hihi vind het een heeeerlijk taaltje bij jullie!!)

@beps
En begin je je al een beetje eenzaam te voelen nu je afscheid hebt genomen van je vriendinnetje. Hopelijk kunnen wij ww meiden de leegte een heel klein beetje opvullen.

@kaylo
Ook namens mij van harte welkom op ons gezellige forum.

@MK gaat dat opvullen de komende 7 maanden lukken?? Voelt heeeeel raar!!! Heb er nog over gedacht haar vannacht uit te gaan zwaaien, maar hubbie en Bloem vinden het niet goed! Het komt wel goed!

Trouwens…MK… groeit G wel erg hard vind ik!!! Wat een lekker ventje en wat een leuke shirts :lol:

Zo ook ik ff in de meelees…
Lekker met hubbie op de relaxstoelen…
:dag: tot zo

Had gedacht dat Bloem nog wel langs zou waaien, maar denk dat ze het niet meer doet…misschien maar beter…

Kaylo,ook namens mij welkom hier.

Beps,dus toch maar niet uitzwaaien op schiphol.

@Viva: Denk dat ze nog aan tafel zitten te eten. Bloem moest vanavond eerst haar flat weer teruggeven aan de originele verhuurder, dan terug naar O en dan nog eten. Dusssehh de kans is groot dat ze niet meer komt!

@TRL: Ja ik weet hoe ik zelf ben, als ik op schiphol ben hoeft de wegbrenger niet mee, ikke wil zo snel mogelijk door de douane!! Bloemmie en haar reisgenoot ook, dan nog de beide ouders, dan zit je niet op een mutsje als ik te wachten :slywink:

:tear:Ik ben lekker met hubbie tv aan t kijken. Moet ff de gedachten verzetten…:tear: Zooo dubbel en ze is nog niet eens weg :crybaby: