TTT deel 49 en Bloem die is op WERELDREIS!!

Heb nu wel een leuk getalletje aan posts (69 !) :redface:

Zo meiden… ik voel me een btje verloren…

Werk ging goed. Niets bijz
Niets te melden…

Ben een btje de weg kwijt denk :tear:
Komt vanzelf goed…
:kus:

**DIA:

GENIET IN MN FAVO PLAATS… HEEEERLIJK **

Bloemmie ik weet niet of je dit nog leest maar…een hele fijne reis, en een behouden thuiskomst, en je log, en columm zal ik met nieuwsgierigheid tegemoet zien…
heel veel plezier…en GENIET:wereld:

:kus:Beps…het komt goed…

@ Bep: Doe rustig aan. We begrijpen het. :kus:

O ja kalylo, ook namens mij natuurlijk van harte welkom op de thee/koffie. Met melk en suiker? :wink:

Mag het ook een wit wijntje zijn ? :biggrin:

Vind iedereen hier wel heel vriendelijk trouwens, toffe site om te bezoeken. Kan niet zo veel komen piepen (op mijn werk af en toe). En soms 's avonds als ik er de tijd voor heb, maar voel me in ieder geval welkom. :thumbsup:

Kan ook! We hebben van alles in huis, maar vind je het nog niet een beetje te vroeg voor doordeweeks? :unibrow: Nee, nou dan krijg jij nu een lekker wit wijntje. :wink:

@Bloem
PROFICIAT … EEN EIGEN COLUMN!!!

@Beps
Knuffel op strak ;):kus:

@Kaylo
Fijn dat je er bent en wens je heel veel plezier hier.

Ja sorry hoor, maar lust geen koffie. En dat wijntje neem ik later wel, na een lekker relax badje. Moet trouwens elke avond vroeg mijn bed in, sta elke dag op om 05 uur :tssk:. Moet nog een eind van Gent naar Brussel.

Pffff, daar wordt je niet vrolijk van iederen dag van Gent naar Brussel, hoe lang doe je daar over???/ Ik vind 7 kilometer al meer dan genoeg, al die file.

@Marion: Thanks

@Kaylo: Wat doe je voor werk? Ik vraag waarschijnlijk iets wat je al ergens beantwoord hebt, maar ik heb het gemist?! Welkom hier, misschien kun je een btje vertellen wie je bent en wat je doet? Er was vroeger een topic voor, maar sinds TT hebben we alles op 1 hoop gegooit eigenlijk :lol:

Komt allemaal wel goed, met een maand of 6 dan heb ik het ergste gehad(hihi)

Is ongeveer 60 km in totaal. Eerst 20 min. met de auto naar station (wij wonen nogal buiten) en dan nog 40 minuten met de trein (als er geen vertraging is). Is niet leuk, nee, maar ja … :frowning:

Beps…let it go…komt allemaal goed, we zullen snel wel iets horen voor zover ik Bloem kan inschatten…maar ik denk dat ze vanavond nog wel even langs komt.

Ikke zit op ministerie van Financiën (personenbelastingen) :crybaby:. Eigenlijk op de beroepsopleiding (dienst examens), organiseren cursussen en zo voor mensen die nieuw binnenkomen of die examens willen doen. Wel leuke job met toffe collega’s, maar die afstand begint wat parten te spelen. Hoe ouder je wordt zeker ?

Is verhuizen geen optie Kaylo

Woon dus in België (dat wisten jullie waarschijnlijk al) en ben verslaafd aan Turkije. Begin volgende donderdag aan mijn 2de jaar Turkse les (pfff… niet makkelijk). Gelukkig getrouwd, 2 kinderen (27 en 25). Ikzelf word 45 op 08/11 (mag dat nu ook op de lijst van verjaardagen ? :tongue:. Fervente ADR ganger (zoals Jac en Toos). Toos hebben we al gezien, Jac lopen we steeds mis in turgutreis. Dat zal het zo wat zijn denk ik. Als er vragen zijn, laat maar komen ! :paranoid:

Jemmig Kaylo…ikke al aan het klagen toen ik elke dag 1 uur met de trein moest… En ja ik denk ook dat dat is omdat je ouder word. Dan gaan je prioriteiten anders liggen(en de mijne liggen in veeeel bij mn hubbie zijn!!!)

:RUSSIA: :CHINA: :thailand: :cambodia: :malaysia: :INDONESIA
Bloem: 4 september - Op wereldreis - 7 mnd!! :wereld:
Diamond: 4 september - Kusadasi
Crazy: 15 september - Marmaris
Mar Mier: 15 september - Marmaris
Cristina: 20 september- Edinburgh- 4 jaar studeren!!
Brenniej: 22 september- Marmaris 6 weken
Besmile: 22 september - Kemer
Cynthia: 23 September - Gumbet
Toos: 25 september - Turgutreis
Roanna: 25 september - Gumbet
Babsch: 29 september - Alanya

ChrissyP: 9 oktober - Kusadasi
Marion: 18 oktober - Fethiye
Turkije lover: 19 oktober weekendje weg
Fransijn: 20 oktober-Side
Linda: 22 oktober-Ermelo
Diamond: 24 oktober- Alanya
Turkije lover: 25 oktober - Kusadasi

Cynthia: 2 november - Studiereis destination unknown!!
Kimbo: 2 november- Marmaris

**2008 ****
Brenniej: maart - Marmaris 4 evahhh
Beppie & Bloem: april - Istanbul
Cynthia: circa 10 april - Maleisie
Bloem: mei - Gumbet/ Bodrum 4 evahhh
Filiz: juni - Side 4 evahh

Nur: 4 juli - TROUWEN
**2008 *****

En dan de verjaardagen nog …

17/09 Crazymar
29/09 Brenniej