La maar, heb hem al gevonden, wat een S****r!!
@Viva wij hebben hetzelfde probleem in december… suggesties??
Viva, turks etentje???![]()
Geen idee. Ja bij Bloem op Hyves hoor ik net. Die foto had ik haar doorgemaild en zij heeft het doorgestuurd naar de meiden van WW. Zo ook naar mij met jullie meeting erop.
Ik ga me bedje weer eens opzoeken.
Fijne avond nog allemaal en voor straks weltrusten.
Nouja, kan hij ook niks aan doen. :biggrin: :unibrow:
@Roanna, ja daar vond ik hem ook, bij de meeting foto’s
Lust paps niet die eet alleen maar hollandse pot…bij de godsgratie een keer chinees…maar meer niet…
misschien een familiefoto ofzo…portret laten maken…maar dat is weer zo onrelevant…over 2 jaar ofzo klopt het niet meer, is er een bij of achterkleinkinderen, weet ik veel … zooooo moeilijk…ze hebben alles al…cd. dvd…met de kerst gegeven hij heeft 2 dvd gekeken en de lol was er al weer af…pffff
Beps jou ouders kun je nog blij maken met een weekje vakantie ofzo…
Tlr…truste meis…en is het nu anders om met ons te kletsen nu je weet hoe we zijn???
Weltrusten TRL. Tot morgen. :dag:
Mijn moeder vind een musical wel leuk ofzo…maar daar gaat mijn vader dus echt niet naar toe,…die is zooooo moeilijk, vind eigenlijk alleen maar zijn pc leuk, al begrijpt hij er niet zoveel van…moet soms 3x in de week er naar toe omdat de boel muurvast zit en hij niet meer voor of achteruit op dat ding kan, wijzigd dan de instellingen ect…maar nu hebben we hem een account gegeven met diverse rechten, en kan hij niet meer inloggegevens ect…van het internet wissen of veranderen…
Viva,ja heeel anders hahahaah ;).Maar vond het ontzettend leuk hoor om jullie allemaal in het eggie te zien en te horen ![]()
ik kom alleen ff goede nacht zeggen…morgen zal ik bijlezen!!
dus bij deze…slaap lkkr allemaal en tot morgen!!
Dan wordt het best wel moeilijk zo. Een etentje buitenhuis met jullie erbij?
misschien ga ik hun wel gewoon vragen of ze een verlanglijstje hebben, heb ook al aan een mooi servies zitten denken, maar ik denk dat ze dat ook niet willen, en ja daar heeft mijn vader dan ook niets aan…Ook ben ik enig kind…dus heb geen broers of zussen waar ik iets aan kan vragen of mee kan delen…
ola
zoals beps ergens al zei (nie alles meer teruggelezen, want kan toch niet)
sleutel teruggeven, gegeten, gedoucht en nagels gelakt
zitten klote met slotjes, die niet versteld konden worden en nu niet meer open kunn en :tssk:
nu pa en ma naar bed. ikke internet, moet tenslotte een colum schrijven
strax ff op de bank denk ik tukkie doen en dan rond 3 uur in de auto richting schiphol
Hebben ze niks nodig in huis, tv ofzo?
owh en allemaal bedankt voor de sms-en!!
ga niet terug sms-en want dan ben ik zo door mn tegoed heen! maar vind het superrrrr
ja we gaan op de dag zelf met de familie een buffet organiseren die is al geboekt, en die betalen mijn ouders…maar goed dan is het ook niet leuk om te zeggen nu nemen wij jullie mee uit eten voor jullie trouwdag…echt ik vind het een ramp om iets te verzinnen…
tlr, vond het ook leuk jou te ontmoeten…
Weltruste Filiz. Wat een mooie foto van jezelf. :dag: