Ttt deel 34

Viva, Ehm… tsja stond het niet vermeld in de gids op internet of in de toeristiek??

x

@ linda, ja dat hoorde ik ook
hoop zowel hier in het zuyen als in het noorden, want daar ga ik van het weekend naartoe… hoop het zo!!
heb vannacht in fleece joggingsbroek en t-shirt geslapen, heb ik zelfs van de winter nog niet gedaan, maar goed…:S

Hoop ook dat t mooie weer er nu echt aankomt ben ik wel aan toe hoor

Zo staat het op de site…

Standaardkamers: De kamers zijn voorzien van open keuken met 2 kookplaten, koelkast airconditioning (inbegrepen), kluisje (tegen betaling), Sat-TV, balkon, badkamer met douche

iedereen snakt naar een beetje mooi weer.

ja volgens mij ook wel

Pauze!! Het wordt van het weekend idd mooi weer zag ik net! Zondag dus in ieder geval droog als we naar de Efteling gaan. Zonet kortingskaartjes uitgeprint dus dat wordt een superdagje!!

Nou meiden, kom niet bijgelezen!
Schiet niet echt op allemaal hier, chauffeur op de koffie, internet er weer uit (wordt tijd dat we op zoek gaan naar een andere provider). Zo meteen de douche in en J. naar een vriendje brengen. En wij … gaan lekker naar de 1e keukenshop. Wij hebben ons plan en ben erg benieuwd met wat voor ideeen hun komen.

@Linda: he he, alles goed? Had je laatst nog een Hyves berichtje gestuurd, al gezien?

Viva: PB

Hier net een regenbuitje gehad,nu weer droog.

Bloem,fleece trui en jogging broek dan heb je het echt koud gehad,wordt je niet ziek???

Marion,succes bij de keukenboer.

Heb inderdaad ook gezien dat het het weekend warm gaat worden,maar ja eerst zien dan geloven in Nederland weet je het maar nooit,zal wel mooi zijn heb ook een bbq

Marion succes met het uitzoeken van je keuken…straks duizeld je het …

Ikke ook langs het andere topic geweest. Had geen zin om daar berichtje te posten, zo blijven we doorgaan. Maar kon me toch niet inhouden dus heb een prive bericht gestuurd naar die domme trol.

Reserveren lukt nog steeds niet :frowning:

@cristina: het beste is gewoon negeren. Zolang zij blijft voeren en wij reageren zal ze bezig blijven. Heb het laatste ook gelezen, maar heb me beheerst en niet gereageert. Blijf er boven staan en verlaag je niet tot het zelfde niveau.

@ cris, nog steeds niet gereserveerd… maar die vriendin was het toch gelukt? waarom dan nog eens?

@ marion, veel voorpret bij de keukenboer

@ toos, wanneer moet je weer aan het werk??

@ turkijelover, ach ziek ziek, wat is ziek? koorts, ja, buikpijn ja, gewoon doorgaan: ja!

Als we hier turkse temperaturen krijgen:unibrow:. volgende week dinsdag, maar 1 avond dan 2 dagen vrij en jawel daar komt ie weer mn favoriete dienst, 3 nachten:finger:

@Marion: Veel plezier bij de keukens

poehhee, nee 53 graden sla ik ff over, cker in NL…behheee…

hierzo 53 graden!!! nou laat je zuurstof dan maar aanrukken…en de ziekenhuisbedden kunnen ze dan alvast opmaken…pffffff…not he

ik heb geen zin meer…bleeeeh…heeft niemand wat leuks te melden…???