Ttt deel 34

Marion,fijn weer van je te horen hier.Die providers ook allemaal.

Heb te andere topic ook gelezen,wat doen zulke mensen op dit forum,heb er bewust niet opgereageerd…

@ turkijelover, das idd eigenlijk het beste, maar kan de verleiding niet weerstaan
ben volgens mij erg netjes gebleven… ben echt voor vrije meningsuiting, zij mag zo denken maar onderbouwing met zinnige argumenten, respect en andere meningen ook respecteren etc…

nou ja, ander topic, ander onderwerp

aan de theeeee
heb wel een bakkie verdiend denk ik!!

tja…misschien voor Linda een idee om via de website ff haar gal te spuien.

Nog niets bijgelezen! Moest eerst even MK feliciteren natuurlijk, perfecte timing heeft ze he?
En nu nieuwsgierig … even snel naar op zoek naar de andere topic … Viva ligt naast de stoel … leeghoofden … kwetsende opmerkingen … even lezen dus.

@ marion, tja tis nie fraai
meteen een ---- eroverheen en een 1 ster dr op… dat soort relschoppers vind ik hier niet gepast op ONS forum

anyway

lekker bakkie thee hoor, mmmmm!

Koekje erbij Bloem???

Zooo ik krijg net een stapel werk binnen,volgens mij hebben ze het hier opgespaard,maar ja maak mij niet uit,heb ik wat te doen en ben ik de ochtend weer zoet.

Goeiemorgen :kus:

Hoe is het? Met mij niet zo heel goed vandaag… Heb weer een migraine-bui, en heb het koud… Beetje jammer!!!

Verder nog niet bijgelezen dus dat ga ik nu ff doen!!

x

idd erg koud

heb een ontbijtkoekje genomen, beetje trek al, snap dr nix van, kan 's ochtends wel blijven eten, 's avonds geen trek, eet dan ook 's ochtends veell… zou goed moeten zijn, maar ja…

dat zeggen ze wel ja Bloem in de ochtend veel eten, en dan hoe verder de dag komt…afbouwen…volgens mij zitten wij in een verkeerd stramien…s ochtends krijg ik het dus mijn str*t niet door.

Hierzo niet koud lekker weer zonnetje, hier en daar een wolkje maar temp. is goed.

VRAAGJE…
VRAAGJE…
VRAAGJE…

Hoe maak je een tafel white wash??? Nog nooit gedaan, maar wil ik wel doen, moet dat met speciale verf, of smeer je gewone verf erop en dan er weer af…tell me…please.

Schuren… licht schuren, en wat harder schuren… En dan speciale white wash verf erop!!

Wij hebben het ook gedaan met kastjes

???
@ viva, uhm sorry :paranoid: turkije forum geen idee…
kijk eens bij ahndige tips van karwei, praxis of gamma ofzo…

heb het ook gewoon koud!! of koud, kill, onaangenaam en niet prettig…
ze zeggen dat het het weekend 27 a 30 graden wordt!! dat zou wel errug tof zijn… mmmm

Ja maar het is voor een tafel en die moet daarna naar buiten,kan dat???

solly Bloem, dacht mag wel ff. bij ttt…een vraagje maar…:crybaby:

waar

echt waar, bloem echt mooi weer?

30 graden…hierzo…tuurlijk, jas aan, kachel aan, en dan onder de dekens…misschien dat het dan lukt…maar buiten…ik denk het niet…maar hoop het wel…
\heb zaterdag een bbq…dus zou niet verkeerd zijn…

Cyn…vraagje heb geboekt voor app. in alanya…staat bij inclusief airco…nu blijkt dat we 4 euro per dag moeten betalen…wat nu???
Wordt nog terug gebeld door het reisbureau, maar wat kan ik doen???

@bloem: staat ook teletekst vermeld, zaterdag 25 en zondag 27 graden