Ttt deel 34

weltrusten!!!..

:kus:

:idea:

Meiden heb bijgelezen, kan niet op alles reageren

Ik heb altijd moeite om bij terugkomst in een ritme te komen. Daar heb ik er minder last van. Mis het land de mensen de cultuur… En dan heb ik gewoon mn hubsje mee …

Marion heeft wss de verbouwing van de keuken EN de lammers… heeeeel druk…

Bloem: PM en :wub: talk this weekend

Lof joe al…
Tot vanaaf

ssssjjjeeeesssssuuussssiiieee beps!!
vroeg wakker!
toen was ik nog in coma!

maar ikke ben al aangekleed en de oorlogskleurtjes op, nog ff de cappu achterover en dan gaan met die banaan
de zon schijnt hier voorzichtig maar hoopvol…

allemaal een fijne onbezorgde dag vol zonneschijn

zwaai

@Bloem kijk eens naar de tijd…toen was het 2 uur later weet je nog, de klok hier loopt achter(net als meer dingen :wink: ) En jij bent maar 40 min na mij!!

Ook ik klaar voor vertrek, hubbie net weg, ik over 10 min.
Tot vanaaf

Goedemorgen allemaal,

Hier een heerlijk zonnetje.

Bloem,hoe is het nu met je beetje kunnen slapen?Hoop dat je snel weer uit je dip bent.Al een reactie op je sms gehad?

Brenniej,dat gevoel heb ik ook dat hoe vaker je gaat hoe moeilijker je hier kan wennen.Ben nu 5 weken terug,maar in gedachten ben ik nog steeds daar.

Ja heb Marion ook al een tijd niet gezien hier,hoop dat er niks erg is en zoals beppie zeg dat ze drukis met de verbouwing en de lammetjes.J heeft natuurlijk ook vakantie.

Fijne dag allemaal

@ beps ik weet dat het 2 uur later is op ww-tijd, maar dan nog!! zoals gezegd, toen lag ik nog op 1 oor

@ turkijelover, scherpe randje is er weer af, wereld ziet er erg anders uit als het licht is, geen reactie, zoals verwacht eigenlijk
nou ja, hij weet nu hoe ik erover denk…

zonnetjes scheen toen ik thuis was, hier grauwe mist, hopelijk trekt het open…kunnen wel wat zon gebruiken!!

Fijn om te horen dat je alles weer wat vrolijker ziet,Bloem.Zo heeft iedereen wel eens van die momenten.
Hier nog steed volop zon,gister ook geen regen gehad.

Goodmorning,

Allemaal lekker geslapen?

Was even op een ander topic aan het lezen en heb me verbaasd over een stel botterikken die daar zich even kwamen mengen.

Gelukkig gaan we hier over het algemeen goed om met elkaars gevoelens.
Hier schijnt ook de zon. Dat geeft een goed gevoel. Al die regen is maar niks.

Geniet van deze dag.

Ga snel nog even wat doen. Later

Nog maar 11:wub:

ben absoluut niet vrolijker, maar de scherpte is van het verdriet af, komt allicht later wel weer

brbrbbrr bibber, koud!!

Provider net weer gebeld is nl nog steeds niet in orde, zou binnen 3 werkdagen opgelost moeten zijn heb gezegd dat ik, dan zou ik dus in totaal een week niet mobiel bereikbaar zin, een klachtenbrief zou schrijven, krijg nu dus €15 korting op volgende factuur en zou binnen drie werkdagen weer op oude nummer bereikbaar moeten zijn

[quote=“bloem29, post:809, topic:30348”]

ben absoluut niet vrolijker, maar de scherpte is van het verdriet af, komt allicht later wel weer

Bloem,bedoelde dat je je weer wat beter voelt dan gister.

Linda,wat een gedoe zeg met je provider ik zou zo ie zo een klachtenbrief schrijven ook al hebben ze nu gezegd dat je €15,- korting krijg op je 1ste factuur.

idd zou ik ook doen!
hoe moeilijk is het om prepaid om te zetten naar abbo…??
anyway, als je J maar op tijd kunt sms-en, toch :wink:

@bloem: idd ik kan hem nu niet sms’en en hij kan ook niet reageren op mijn sms van vorige week want het nummer dat ik mee zou nemen is al sinds vrijdag niet meer bereikbaar

GOOD MORNING!!!
HIJ DOET HET WEER, MIJN INTERNET :king::king::king::king::king:

Maar eerst even naar een andere topic

Voor zover ik nu weet ga ie zaterdag op vakantie wil m toch echt een fijne vakantie wensen via sms

@marion: fijn dat je weer online bent, we hebben je gemist

wat ziet mijn oog
een waterrig zonnetje!! whoehoee… tis altijd mooier weer waar ik woon dan waar ik werk, maar goed…

@ linda, ach dan hebben ze nog de rest van de week de tijd… afwachten
@ marion, we hebben je al gemist, lekker ff bijlezen
alles goed? hoeveel lammetjes zijn erbij gekomen??

goedemorgen meiden, was al een tijdje online…maar heb eerst het andere topic gelezen…IK VAL VAN VERBAZING van mijn stoel…wat een stelletje leeghoofden daar zeg…ongelofelijk.

Marion…ook al problemen met internet zag ik
Bloemmie meisje gaat het weer een beetje
Linda…in de telefoon kruipen en die provider helemaal de ********schelden.
Ikke op meeleestand druk…druk…

trouwens sorry Hans, ik begrijp even niets van onze forum beheerder…vind het toch vrij kwetsend wat daar allemaal gezegd is…

helemaal mee eens
maar ja Hans is de forumbeheerder, dus hij beslist

@ viva, hahaha, goede tip voor linda om in de telefoon te klimmen en te bellen… das juist het probleem volgens mij hihihi

heb ook mn zegje gedaan op dat andere topic, gaat mn bloed wel ff sneller van stromen