Nee is niks voor Marion om niet te reageren. Hoop dat het goed gaat
@ toos, das lief, ik weet ook wel wat het 1e in iedereen opkomt, die meid gaat een wereldreis maken, wat zeurt ze nou, kan doen wat ze wil, wanneer ze wil
maar dat is het juist, de eeuwige twijfelaar, bang om het verkeerde te doen, iets te missen en dan nog het hele :wub: verhaal waarvan ik niet weet wat ik ermee aan moet en er ook niet achter kan komen…
duh! ik heb gewoon dr nummer
ga dr ff een sms sturen dat we aan dr denken
weet je er komt een dag dat je denkt, waar heb ik nou zo druk overgemaakt. vaak komt het gewoon op zn pootjes terecht
lieve meiden!
Ik ga lekker slapen… tenminste proberen…
Bloem: Kop op… het komt wel goed…!! twijvel twijvel… na wat rust zie je alles weer wat helderder…:kus:
Tot morgen!!!..
:kus:
mmmmhhh sh*t, nummer klopt niet
nou ja, hopelijk reageert ze ff dat ze super druk is geweest met de lammetjes ofzo…
@ brenniej slaap lekker!
that does it
zit net ergens anders iets te lezen over het maken van keuzes…
ik ga het gewoon doen, ik ga dinges een sms sturen met wat ik voel, eens kijken wat ie ervan vindt. kan ik zien of het goed zit of niet, als het goed zit tja dan wordt het alleen maar moeilijker of makkelijker en als het niet goed zit, dan is het alleen maar super makkelijk…
jullie horen het wel,…
Ik wens je er sterkte mee meissie. Ik hoop dat je er voor zelf uitkomt
:kus: dikke knuffel voor jou
ik ga ook zo slapen:slapen:. Sweet dreams:wub:
thanx
kom er alleen niet goed uit wat te sturen… hij moet het natuurlijk wel begrijpen :retard: zonder een vertaalburo in te moeten schakelen…
@ toos, welterusten!! slaap zacht
volgens mij kun je www.tapu.nl dingen vertalen. Succes
Slaap lekker, niet tobben vannacht he
Ha, meiden, nog laat , maar toch even welterusten zeggen…
@Bloem, kop meid, na de wereldreis is er nog een heel leven voor je, nog zat tijd voor wat je eigenlijk wilt…ga ervoor, nieuwe ervaringen…andere landen…en dan, als je terug bent…???
@Brenniej…als alles doorgaat zoals het nu gepland staat zie je Crazy en mij wel in Marmaris, wij gaan de 18e sept., we gaan tickets boeken als Crazy terug is uit , haha, Marmaris!!!
*@Verder iedereen, welterusten…*Dikke XXXXX Mar
ik las toch nog even je berichtje!!..
Owww maar dat zou wel gezellig zijn!!!:D:D
maar dat hoor ik tegen die tijd dan wel!!
slaap lekker!!!
@ Bloem: vriendin heeft net wel gewoon normaal gereserveerd…
Volgens mij heb jij van tijd tot tijd last van een dipje… :(. ‘What doesn’t kill you makes you stronger,’ moetje maar denken :). Sterkte met het maken van de juiste beslissing!
okey verzonden
nix meer aan te doen
zal wel weer nix horen nou ja, ikke heb het igg gezegd/ gestuurd
truste allemaal
@ miere, mmm ben nieuwsgierig
@ brenniej, meeting in marmaris kan eerrug leuk zijn!!
@ cris, als er maar gereserveerd is he??
heb het koud en gloei van de koorts, ben echt aan het ijlen, hahaha, let maar niet op mij, truste dus
Ikke ga ook richting bed… Probeer morgen wel te bellen.
Truste allemaal!