Oh meisjes nu ik er weer over praat, wordt ik net als Bloem, ook een beetje misselijk. :unibrow:
@Bloem: He, kom op he! Wat is dat nou? Zucht nog maar eens een keer, even heeeel goed nadenken en dan… dat ga je doen. Moeilijk he, meisie?
Oh meisjes nu ik er weer over praat, wordt ik net als Bloem, ook een beetje misselijk. :unibrow:
@Bloem: He, kom op he! Wat is dat nou? Zucht nog maar eens een keer, even heeeel goed nadenken en dan… dat ga je doen. Moeilijk he, meisie?
en op het water lekker windje erbij, af en toe ff plonsen en afkoelen, idd een super lekkere lunch en een drankje erbij en een beetje voor je uit doezelen en soezen, beetje kletsen zo her en der… lovely :wub:
Valt niet mee he Bloemmie. Je zal er voor jezelf uit moeten komen wat je nu wilt. Het is nog kort dag voor je vertrekt
ja roanna, heb constant het gevoel alsof ik de verkeerde keuzes maak… tis nooit goed, zo of zo mis ik iets wat ik erg graag wil…
alleen strax zal het geld toch goed op zijn en qua planning en tijd etc… zucht
@ Bloem: haha, metro in St. Petersburg is heeeeeel groot, gaat overal heen en is heeeeeeeeeel vol!! Dolmus ;). Trouwens, wordt leuk, al die onherkenbare letters! Kun lang zoeken naar je eindbestemming op die bordjes.
@ Linda: je hebt het maar druk! Wel leuk druk zo te horen :D.
@ Fransijn: jammer van het werk, maar je bent er bijna! Zet hem op, de laatste loodjes wegen het zwaarst!
Eten was lekker, bowlen was gezellig! Heb zelfs een keer gewonnen, joepiedepoepie!
Probeer nu kaartjes te reserveren voor Harry Potter voor donderdag maar de reserveringsdienst wil absoluutniet meewerken… Ze sturen me geen bevestiging. Stomme balharen.
Bedoel je dan op je wereldreis, dat je iets mist, of verkeerd gekozen hebt?
@ toos,owh maar ik ga wel gewoon hoor
heb alleen het gevoel dat mn leventje nu al 2 jaar in de wacht zit en het begint me een klein beetje op te breken, ik voel de behoefte om iets nieuws te starten en nieuw doel te hebben ipv alleen maar overleven tot het volgende hoogtepuntje… is mentaal errug vermoeiend en het stomme is, doe ik mezelf allemaal aan,…
@ toos, ja als ik op wereldreis ga mis ik turkije, kies ik turkije dan mis ik de rest van de wereld…
kies ik het een dan kan het andere nu niet, en viseversa
meiden nog steeds problemen met ww…zoonlief via hulp op afstand ook al weer zitten klooien, gaat nu iets beter…heeft de firewalll aangepast, maar af en toe hapert er nog iets. nou ja morgen maar weer verder ikke ga slapen anders ben ik morgen helemaal gebroken…al het werk in mijn eentje doen. collega is bij dochter , ja die met die kaak…
2 tanden door de kaakchirug recht getrokken, maar zijn niet meer te redden, hoofd is goed, alles blauw en gekneusd, ze kan niet liggen en niet slapen…kaak moet vanzelf helen zit goed op de plek, ze krijgt nu even een plaatje maar als haar kaak geheel genezen is 3 implantaten met kronen, 2 jackets en dan moet het weer helemaal goed zijn…
meisje welterusten…Bloemmie dikke kus voor jou…maak je niet zo sappel…alles komt wel weer goed geeft het tijd…
tot morgen…
groetjes Viva
@ cris, klinkt goed!!! is de ticketlijn misschien niet gewoon al gesloten>??
zo precies dat gevoel ken ik ook…
wachten en wachten op hoogtepuntjes!!
heeeeeel vermoeiend ind!..
Maargoed Bloem, je hebt nog ff dus…
Dames, ik zie dat het al bij 12 ven is, dus gaat deze oude lady nu maar lekker naar haar warmwaterzakje.
Oh jee, wat zeg ik nu weer? :unibrow:
Dames, weltrusten en tot morgen maar weer, als mijn scherm het dan niet een keer ECHT heeft begeven. Nee, nog steeds niet naar laten kijken. :frown:
Weltrusten allen. :kus:
Slaap lekker!!
:kus:
Ga jij maar lekker naar je warme waterzakje hoor:D. Goed voornemen voor morgen, laat wat aan dat scherm doen. Trouwens wel lekker dat je je oude uren terug hebt.
Jij ook slaap lekker:slapen::kus:
Heb trouwens Marion al even niet gezien. Hoop dat ze het alleen maar druk heeft en er verder niks is. Hoe zou het met Jill zijn
truste roanna
sorry dat ik zo loop te zeiken allemaal
allemaal luxe problemen ik weet het, de eeuwige twijfelkont is weer bezig
ga ook maar niet in bed liggen, want dan maal ik me een ongeluk
maar als ik ook kijk naar de afgelopen 2 jr, je bent telkens aan het aftellen en eigenlijk niet echt aan het leven hier, alsof je in 2 werelden leeft maar niet echt, zo zonde ook…
maar goed, tgaat ook wel weer over, heb gewoon een ggroot gebrek aan zonzonzonzonzonzon…
ja marion is volgens mij al sinds vrijdagavond niet meer geweest
nix voor haar, hopelijk alleen maar druk met leuke dingen
met jill zal het helaas wel weer hetzelfde zijn, niet goed dus…
zo raar he, de meeste mensen hebben we elkaar nummer hier, maar zo zit je 3 jaar lang met elkaar te beppen en er kan zomaar iets gebeuren en we horen nooit meer iets ervan…
Nee hoor geen sorry. Kan gebeuren dat je je rot voelt. Kan me er trouwens ook wel iets bij voorstellen, je werkt je het schompes, te weinig rust voor jezelf en dan die twijfels
mmmm nu maak ik me echt zorgen
marion is zondag ochtend voor het laatst langsgeweest… heeft naar mijn weten nix achtergelaten,…
ja kan me nog een meisje herinneren die even kwam vertellen dat haar moeder was overleden en daarna nooit mee gezien hier