Ja die heb je toch nog Toos. Wij gingen die zaterdag zo’n boottrip doen met lunch aan boord en je kon ook boven op het dek. Nou, ik heb het even geprobeerd, maar dat was zelfs op zee niet uit te houden. Ja, je hebt ze er natuurlijk wel bij, die dat toch doen, maar ikke dus nie.
Moest toen we de haven weer terug invaarden, zelfs nog kot**n, vanwege die harde wind en golven. Gelukkig waren toen al bijna weer in de haven.
Wij hebben vrijdags een boottrip gemaakt, stond in het begin een beetje wind, was wel vol te houden. Toen we terug gingen inderdaad hoge golven. Had ook wel last van mn maag, ben plat gaan liggen en maar op de golven meedeinen. Had die dag een balansdag zullen we maar zeggen, eten was niet lekker aan boord.
zucht
zucht
3 dubbele zucht
maak het mezelf idd veels te moeilijk, maar op dit moment zit ik echt weg te kwijnen
net wat jullie zeggen, je moet gewoon weten wanneer je weer terug gaat, geen idee en geen idee hoe het dan is
heb een beetje het idee dat ik NU iets moet doen, anders is het te laat, maar ja, kan niet wil niet zal niet, heb andere keuzes gemaakt, maar sta er ff niet meer zo 100% achter
Ja zo was dat bij ons ook. Maar die dag hadden wij juist wel lekker gegeten aan boord. Wij hadden zo’n trip voor € 19 p.p. en daar zat het drinken dan ook bij in. Je kon dus de hele tijd pakken wat je wou.
Ben ook nog ergens in de middle off nowhere wezen zwemmen met dat hele spul aan boord. Was echt heel gezellig. Draaiden ze ook Nederlandstalige liedjes van Fransie :eek: enzo en die Turkse bemaninng maar meezingen, met heb je even voor mij. Was echt lachen, terwijl de rest van de gasten allemaal van die Russen waren.
nee ik weet het ik weet het
maar dan denk ik aan thuis en idd aan de boottocht en dan kom ik een verhaal tegen van vorig jaar en dan lees ik dat nog een x en dan merk ik dat er toch wel verdachte gevoelens doorschemeren die ik helemaal zelf nog niet eens had opgemerkt en dan zit ik hier weer een potje te janken en dan denk ik… waarom?
tuurlijk, tis allemaal super gaaf, maar tis een beetje als… uhm??
je hubbie vraagt waar je naartoe wilt voor jullie x-aantal jaar trouwen, doe je maar 1x en je mag kiezen uit praag, boedapest en dubrovnik…
allemaal heeeeel erg leuk, nieuw spannend en alles, maar ja, je hebt ook de optie om ‘gewoon’ naar parijs te gaan, ok ben je al vaker geweest, maar das de stad van de liefde, en je zult er vast wel naartoe gaan met de kerst of een andere keer, maar het voelt alsof je je geld en tijd daarvoor moet gebruiken en niet voor een 2e rangs stad (no offence)