Dat is waar ja, jij hebt het ook warm gehad daar. Was het een beetje vol te houden? Je zal het al wel verteld hebben hier, maar terug lezen is onbegonnen werk:)
Nou, ik ben ook al weer druk aan het kijken hoor Toos. :paranoid: :vak02:
@ toos : jaa ik moet ook altijd de eerste dagen dat ik weer terug de volgende reis in de planning hebben staan!!
als ik niet weet wanneer ik weer ga wordt ik gekkkkk!!!![]()
maar heb nu ook een heel mooi vooruitzicht…
September… 6 weken!!.. a dream come true!![]()
September AD??
@Brenniej: Zal vast wel zo zijn. Het is ook niet niks zoiets
Lekker vooruitzicht hoor, 6 weken naar je askim
@Roanna: Heb wel iets in vogelvlucht gezien dat het hotel niet toppie was, toch?
Echt wel…!!
nog even geduld hebben!!..
maar is zoooo moeilijk!!![]()
Ja Toos. Net die week dat het er zoooooooo warm/heet was. De ouders van Bep hadden het nog meegekrgen die hitte en toen moesten wij nog. Maargoed, de zee hadden we aan de overkant en onder de parasol was het best te doen. s,Avonds zo rond 23.30 uur wees de thermometer vaak nog 29 graden aan.
Pfff dat is ook niet normaal…
Ik zat er net voor… ik ging naar huis en dag erna gingen de temperaturen omhoog…!
Nou Toos, het hotel en de bediening wel hoor. Prima in orde en zeer schoon enzo, maar wij vonden het eten geen ene avond lekker. En we zijn echt geen zeurders hoor. Oke, miss ik wel een beetje, :tssk: maar mien manneke toch echt niet, maar die vond het ook niks. Weinig of geen keuze. Maargoed, ik klaag verder nie, want ze hadden daar ook een Burg** Ki** dus. :unibrow:
Bij ons was het 's avonds laat nog dik in de 30 graden. Hoorde daar dat de egeische kust de warmste plaats op aarde was. Hadden die dag 53 graden in de schaduw en geen wind. Bleven ook in de schaduw en eind van de middag met luchtbed de zee op
aaahhh…Gokhan vertelde dat indd…
Hij kon niet meer zei die…
en ik maar zeggen aan de telefoon… 53 graden???
dat kan toch niet in de schaduw…
had die toch gelijk! oooeeepppsss ;)![]()
Dat is wel jammer dat je dan naar brgr k*ng moet. Eten In AD was beter dan vorige keren, meer variatie. Was echt top
Ja hij had echt gelijk. Er hing een thermometer in de zon, 66.7 graden. Ongelofelijk en nog mensen die in de zon lagen
Ja echt Brenniej. Het was er echt zo heet. Echt waar. Had dit ook nog nooit zo meegemaakt.
We dachten eerst dat dat ding kapot was, maar het was echt zo
wooow…
En wij waren hier zowat overstroomt…hahah
Nee ik ook niet. Er was een weeralarm, turken mochten niet buiten werken. Bedienend personeel liep veel onder de parasols met de maaltijden en tussen 11 en 15 kwamen ze geen bekers bij het zwembad en strand ophalen. Ze hadden manden neergezet om ze daar in te doen. Wel slim trouwens
Oudere mensen zaten binnen bij de airco, was best sneu wat die hadden het best moeilijk
:paranoid: nee geen last van
kom je daar nou bij :paranoid:
ppffff ben een beetje misselijk…