Ttt deel 34

Alles gaat hier verkeerd geloof ik…hebben een tuinset hardhout…eerst gaat hubs zaterdag door een stoel heen, de lat die onder de zitting zat helemaal gescheurd…gisteren komen we erachter dat de hele tafel verrot is…staat stijf van de hardhout olie…en gaat iedere winter naar binnen, nou lekker dan, kan ik nog even zorgen voor een nieuwe voor ik op vakantie ga…kan je net gebruiken…had ook al een nieuw bed gekocht, die komt begin september…altijd alles tegelijk hierzo…verleden jaar 1 week voor de vakantie een nieuwe wasmachine en droger…nu weer dit…simpel wordt je er van…maar goed dat zal bij jullie ook wel altijd zo gaan, al lijkt het in mijn visie altijd alleen maar hier te gebeuren…

zo ff lekker ego…moet kunnen toch

balen Linda…die provider

Ik heb nog steeds moeite met ww…dan wil ie weer niet een bericht plaatsen en dan kan ik weer niet naar de laatste pagina…pfff…maar ben gewoon online, en de andere sites doen het allemaal wel goed, wat is dat nou toch

@Viva: Nee meid, dat gebeurd niet alleen bij jullie. Wij hebben deze dingen ook weleens gehad. Heel herkenbaar. Gelukkig de laatste vakantie’s ging het aardig goed.

Huh Viva? Dat is wel een beetje vreemd ja.

@viva: mijn provider zou afgelopen vrijdag mijn nummer overzetten van prepaid naar abonnement maar gaat daar van alles fout

@viva: ik heb helemaal geen probleem met ww

@Viva: Heb ook geen problemen met WW. Klinkt trouwens ook herkenbaar. Paar jaar geleden net voor de vakantie de wasmachine, net erna de droger en vaatwasser. Wordt je niet vrolijk van.

ga stoppen mijn luikjes vallen bijna dicht spreek jullie morgen weer weltrusten allemaal

Welterusten Linda

Ik ook eigenlijk niet. Wel heb ik eens, dat ik me uitlog en een uur later weer terug kom, dat ik nog steeds online sta en me dan weer moet gaan uitloggen. Maar dat is ook maar zelden.

Weltrusten Linda en slaap lekker. :dag::slapen:

@Toos: Enneh… alweer een beetje terug in het oude ritme? :angry: :hihi:

heee nog wakker hier??:):slight_smile:

ik kan maar niet slapen…! pffff…

@Roanna: Uhhhhhh nee zit nog niet in mn ritme. het is hier koud en nat:crybaby:. Kan mn draai nog niet echt vinden. Had jij er geen moeite mee??

@Brenniej: Hoe is het met je, gaat het een beetje?

Hmmm ja ik moet zeggen dat ik er redelijk aan toe ben vandaag…
zo beetje bij beetje krabbel ik wel op!..
maar ja het heeft ze ups en downs ervoor nodig!..

Maar vooral de avonden…zak ik ineens in elkaar…!!
maar ja heeft gewoon even tijd nodig!!:slight_smile: ik kom er wel…positief blijven anders kom je nergens:)

Enne ik ben nu 3 weken terug,… maare ik vind het ook allemaal maar niks…Indd koud en nat… Baaaahh… Als het aan mij ligt… pak ik NU me spullen…en vertrek naar Turkije…!!!
Tis wel hoe vaker je daar naar toe gaat…hoe moeilijker het wordt om hier je draai te vinden… of ligt dat nou aan mij??

@Toos: Ja zeker wel. Wij hebben ook die hittegolf daar gehad, maar als ik kan/mag kiezen? Wist ik het wel! :zon02: Ik heb zojuist, echt waar :unibrow:, een warmwaterzak in mijn bed gelegd, vanwege mijn koude voeten.

@ Brenniej: Blijf je toch nog even een poosje hier bij ons! :wink: Gaat het weer een beetje?

Dat heb ik ook wel dat ik moeilijk mn draai weer kan vinden. Ben blij dat ik al geboekt heb voor september. Weet zeker dat ik anders weer op internet had gezeten om te boeken

haha jawel hoor…
zijn echt van die dipjes…huilen om niks…blablabla

hormonen zullen we maar zeggen ahaha…die blijven nog even in je lichaam zitten werd me verteld!:wink: maar zullen na een weekje minder worden…zeiden ze…!!