hahahaha
wat nu WEEEERRRR
tja, same old same old… turkije, snik, heiwmee, wil daar gewoon heen, wil daar gewoon zijn, wil naar huihuissssss fe*k the wereldreis… zucht… :crybaby:
@roanna: we zien elkaar pas weer ergens in augustus als de trainingen weer beginnen, wanneer we elkaar weer op msn spreken weet ik niet want een dezer dagen gaat ie geloof ik ook op vakantie
@bloem: dat is nu juist het probleem ben sinds vrijdag niet meer mobiel bereikbaar door fout provider morgen weer bellen wanneer opgelost is weet ik nog niet
Bloem,3 is ook weer helemaal leuk,moet je echt gaan zien.En kop op he,je verheugd je zo op die wereld reis die moet je gewoon gaan maken,andersd krijg je daar misschien spijt van en daarna ga je lekker weer naar Turkije.
Linda,kan je hem geen mailtje sturen dan of een krabbel bij hyves???Balen van je telefoon…
@turkije_lover denk dat ik dat van de week ook wel weer doe weet alleen niet of ie het leest want een dezer dagen zou ie ook op vakantie gaan daarom wilde ik m ook per sms een fijne vakantie wensen
He, he, eindelijk weer online, wat een problemen zeg, dan weer geen internet dan weer geen telefoon, zoonlief vanaf 1 uur bezig geweest alles van de laptop af nu alles er weer op, ww, gaat nog wat stroef, moest een andere instelling hebben als andere pagina’s ik wordt er niet vrolijk van…
MK Leuk naam voor jullie ventje en wat een dikkerd…goed gedaan meis.
Beps…gekreukeld…hoe komt dat?
Bloemmie meisje toch, waarom toch steeds zoveel twijfel…Kan je nog terug…waarom…jezelf kwellen, ga dan naar Turkije…of begin daar…weet ik veel…maar maak het jezelf niet zo moeilijk…
Linda…msnen misschien als je telefoon niet werkt
Roanna…pfff weer werken dat is even wennen zeg…
Brenniej…fijn dat het goed met je gaat, althans zo lijkt het…
voor de rest mega druk bij mij…maar dan gaat de week wel snel…heb net de kinderen allemaal te eten gehad…ben wel ff moe…en mijn hut ziet er niet uit maar dat komt morgen wel weer goed.