Ttt deel 34

@Roanna: Alanya was…**super!!! **Zo leuk zelfs dat we in oktober nog maar een weekje weer gaan :vak02:

Roanna,gelukkig dat het meeviel geeft je weer wat hoop voor de toekomst;)

Bloem,de laatste loodjes zullen we maar zeggen,je weet waar je het voor doet,maar hoe kan jij nou uren tekort komen je werkt al zoveel

Bloem: wat een toestand… En ondertussen ook zeker zeggen dat nieuwe mensen niet kunnen…duhh

Roanna: mooi dat de “oude” tijden weer op het rooster… Niets zo erg als je tijden die zomaar veranderd worden…

Ikke thuis, ben moe, heb last van mn rug, dus ikke ga ff lekker onderuit…
Tot straks denk ik

@Bloem: Nou, dat is dan ook zeker niet leuk. Het is zo te zien, ook overal hetzelfde. Jammer dat ik niet in T woon, anders had ik wel gesolliciteerd om de tekorten bij jullie op te vangen, zodat jij ook eens vrij kan nemen. :biggrin:

@Bep: Doe kallum aan. Je moet nog langer mee dan vandaag. Relax maar lekker even. :wink:

@Diamond: Oh, da’s leuk om te horen. Ga je dan weer met je moeder of met je vriend? Ik zou ook wel weer een keer naar Alanya willen. :nod: Maar Kusadasi is ook leuk hoor Dia. Persoonlijk vind ik het in Kusa wat gezelliger met shoppen enzo.

@Roanna: in september met :wub: naar Kusa en in oktober met mams. Alanya blijft tot nu toe favoriet, maar misschien verandert dat straks na september wel helemaal! Altijd leuk om weer wat nieuws te ontdekken natuurlijk!

@ diamond, vindt jouw vriend Alanya niet meer leuk dat je telkens samen met hem ergens anders heen gaat??

@ roanna, ach ikke ga strax 8,5 week met verlof he?
@ turkijelover… krijg 4 weken vakantie, stond 1 week in de min aan het begin van het jaar, 1 week opgenomen aan vakantie turkije en in totaal dus 8,5 week strax vrij…
dus totaal overuren werken om 6,5 uur extra vakantie te krijgen
das dus heeeeeel veel overuren… snappie?!

Ja ik snap het wat een gereken zeg…

heb hier echt een pakket info liggen… willie nie weten!! :paranoid:
heb gewoon mn eigen reisgids samengesteld, kan dan na dag 4 mooi de prullebak in en hoef dus geen boekkie aan te schaffen wat ik maar 4 dagen nodig heb…
helemaal enthousiast glimmende (4-kante) ooggies

@ turkijelover, wil je niet weten!!
ze hebben me uren gegeven voor het hele jaar, maar ben maar 10 mnd in dienst, dus terugrekenen op hoeveel ik dan recht heb
hoeveel werkuren er in sept en okt zitten, kom ik op 310, zit nu op 279 uur, dus nog ff-kes

howly smokes, nog 31 uur overwerken!! arch!! :frowning:

jaja reken je rijk bij de Bank… oh nee die andere…
Ik heb geen vakantie opgebouwd. En dus moet ik ook nog eigen dagen nemen. Geen punt bij mijn karwei, ikke blij, daagjes vrij…

Zo komt NCIS… en Num3ers zooo leukk… dus ikke in mn onderuitstoel lekker tv-stand en niets doen…

@Bloem: hij is sowiezo niet echt Turkije fan. Maar als hij gaat wil hij wel het liefst steeds wat nieuws zien. Volgend jaar bijvoorbeeld wil hij sowiezo naar een ander land :disgust:

Ikke straks Kipnapped kijken, is vorige week begonnen en vond 't toen wel leuk.

Ik ga zo shrek 3 opzetten,ben benieuwd of het wat is

@ turkijelover… shrek 3??? illigaal cker?? is net in de bios toch? heb gehoord dat ie weer mega super gaaf was!!

de rest, tv kijkse

ben weer thuis druk weekend achter de rug, zaterdag gewerkt tot 16 uur daarna hardloopwedstrijd gehad, ging niet zo lekker door warmte en verkoudheid maar toch in een stuk uitgelopen, gister familiedag, ong 60 km gefiets, waarvan zeker de helft op een tandem met een rot zadel dus nu enorme spierpijn in de kont, vandaag weer gewerkt en vanavond in totaal 6 km gelopen waarvan 3 km samen met een man die vorig jaar zijn vrouw aan kanker verloren heeft en nu 365 marathons loopt in 365 dagen. mocht vanavond samen met hem voorop lopen echt super gaaf

He wat super dan Linda. Was dat ook al eens niet op tv geweest van die man?

Doe dan nu maar een beetje rustig aan Linda, anders ben je zo weer ziek en je moet woensdag wel weer fit zijn. :wink:

@Linda, ik heb die man wel eens op tv gezien. Knap hoor, dat hij deze prestatie wil en kan leveren.
Gaaf dat je naast hem liep.

Ik zit op school. Heb net m’n leerlingbespreking gemaakt. Nu nog handelingsplannen. Wat een rotwerk zeg. Maar moet af voor ik naar Side vertrek. Ga weer even verder.