@ cris, jaaaaa die italiaan ga ik ook altijd (keer of 4-5) heen errug jammie!!
@ cyn, die was er al uit, allicht dat iemand een verkeerd lijstje had gepakt…
enneuhm… rondreis indonesie in combi met maleisie en thailand?
zou zelf niet naar sri lanka gaan, maar das mn eigen voorkeur…
misschien toch eens kijken wat voor mooie rondreizen er zijn in dat gebied… enneuhm als je ouders toch betalen… neem de duurste, kun je later als je zelf moet betalen als nog naar het ‘goedkopere’ thailand
Mmz ja klinkt mooi… maar we willen maximaal 2 weken… Omdat ik natuurlijk ook nog naar Turkije wil gaan!!!
Ik denk wel dat Thailand eerste keus blijft… Trekt toch al heel lang aan!! Sri Lanka schijnt wel echt super te zijn! De moeder van mijn collega is er geweest en vond het super!!!
Nou ik ga vanavond wel eens rond de tafel met mams!:zon02:
2 weken is toch wel krap hoor
je moet toch rekening mee houden dat dag 1 en 2 verloren zijn en dag 14 en 15 ook
blijven er maar 11 dagen over… toch zonde als je zo ver gaat en zoveel uitgeeft, kun je beter een 18 daagse reis nemen, ben je echt 2 weken daar!
Zie hier alweer veel mensen langskomen met leuke plannen. Heerlijk om fijne vooruitzichten te hebben. Dat brengt veel kleur in je leven.
Zo ik ga nu naar huis. Vanavond terug. Handelingsplannen afhandelen en nieuwe schrijven. Leerlingbespreking verwerken.
Net alle schriften e.d. voor komend schooljaar geschreven en in de kast gelegd.
Het gaat nu echt opschieten allemaal. Nog maar 9 dagen naar school. Wauw.
Allemaal fijne avond gewenst.
Over 12 dagen ga ik gewoon al.:wub:
Zo neem me voor weer wat vaker hier voorbij te komen :zon:
De eerste werkdag zit er weer op, nu nog 40 uur te gaan. Ach vandaag viel reuze mee, kunt al goed merken dat de vakanties begonnen zijn. Bovendien binnenkort vakantie betalen dus een beetje extra is wel welkom.
Zometeen lekker met mn mannetje op de bank. Ben bezig in een goed boek, dus nog ff een stukkie lezen. Iedereen een fijne avond!
@Turkije-lover: Och, eigenlijk viel het best mee en ik zag dat ik ook weer op de normale tijden ben ingeroosterd, dus! Als het zo blijft, horen ze mij niet! Ik heb a.s. donderdagmiddag een functioneringsgesprek en dan zal ik het ook nog een keer aan ze uit leggen, hoe ik er over denk.
@ roanna, ach voor elke gek een plekje
gelukkig viel het werk mee
kreeg meteen bij binnenkomst een afgekeurde verlofaanvraag voor mn kiezen en meteen eroverheen een mailtje met de aantal tekorten voor die week
wordt je echt niet vorlijk van :retard:
kan hier wel elke dag zitten van 8 tot 8, tis nooit genoeg… er wordt ons al maanden beloofd dat de tekorten opgelosd zijn in… ?? en dan is het zover en dan zijn er gewoon NOG STEEDS te korten
en dan wil je eens een x iets en dan krijg je geen vrij
nee tis echt tijd om weg te gaan… nog eventjes…