meiden moet stoppen…druk…gisteren was gezellie bloem lekker nog bruidstaart gegeten voor het 1e jaar…voor de rest…zusje is naar kaakchirurg…dan naar huisarts…dan naar tandarts…heeft veel pijn…is helemaal dik en blauw…ect…
nu heel druk…doeilll
meiden moet stoppen…druk…gisteren was gezellie bloem lekker nog bruidstaart gegeten voor het 1e jaar…voor de rest…zusje is naar kaakchirurg…dan naar huisarts…dan naar tandarts…heeft veel pijn…is helemaal dik en blauw…ect…
nu heel druk…doeilll
Hij moet wel werken, maar tegen het einde van het seizoen,…wordt het toch rustig,…en heeft die wel paar dagen vrij,…! en tussen door paar uurtjes tijd voor mij om wat te doen!
Maar als die moet werken vermaak ik me wel hoor…
lekker winkelen, vrienden weer opzoeken!!!.. komt helemaal goed:)
Brenniej,jij hebt hem snel in je hoofd zitten,zal bij mij wel ff duren heb hem in ieder geval opgeschreven;)
haha…blijven oefenen!!..
Leuke zinnen blijven altijd sneller hangen!![]()
maar heb het ook opgeschreven voor als ik hem weer vergeet…! haha
xx
duurt ook nog wel ff he meiden?
mn verlofaanvraag is afgekeurd
was te verwachten, ga kijken of ik kan ruilen
maar bedacht me net: moet ik wel mn paspoort terug hebben!! iek!! die ligt nog bij de visumdienst
Balen Bloem,hoop dat je kan ruilen en natuurlijk snel je paspoort terug krijg,hebben ze niet gezegd hoelang het duurt voordat je hem terug krijgt?
ja net gebeld
eind juli op zn vroegst
te laat dus, kan tussendoor wel terugkrijgen maar kost toch wel weer extra centjes en dan moet ik ook nog 4 mensen charteren die mn dienst overnemen enzo…
pfffff
is me allemaal iets te veel voor zo’n weekendje… heb dr al gemaild, dat ik het gewoon niet voor mekaar krijg… helaas
@ Bloem: whahaha, die zin :D. Die ga ik ook leren, kijken of ze er wat van verstaan! Waar wou je precies verlof voor aanvragen?
@ Brenniej: leuk om te horen dat het goed gaat!
weekendje gratis tour de france in parijs
maar goed, gaat dus nie door
Jammer zeg!!!
Ik heb trouwens plannen gewijzigd… Misschien Thailand, maar misschien ook wel Sri Lanka of Maleisie… We gaan wel ff kijken!!
Ach welja Cynthia. Kijk maar even goed waar je heen wilt. Hahahaha. Maakt het uit waarheen, als het maar ver is toch? Gelijk heb je!
@Bloem, Oh sund zeg! :tssk:
Haha ja weetje… ik wil zoveel… En ik weet gewoon niet wat ik moet kiezen!!!
Luxe-probleem!!!
Zuid-afrika zou ook nog een optie zijn, maar is qua prijzen wel veel hoger! Dus weet het echt nog niet!!
maarre Rotterdam is in ieder geval geboekt!!
x
lekker hoor!!:)![]()
ik hou het voorlopig maar op turkije!![]()
Haha ja dat kan ik begrijpen!!!
Fransijn: 21 juli - Side:TURKEY:
Vivaturkije: 3 augustus - Alanya
Summa: 4 augustus - Bodrum
Beppie: 5 Augustus - Kusadasi
Cynthia: 11 Augustus - Rotterdam :slywink:
Dyranieldan: 18 augustus - Marmaris
Linda: 24 augustus - Kreta
Miz-Styloow: 25 augustus - Side
Jill: 29 augustus - Alanya
Jacqueline: 29 augustus - Alanya
Jac: 31 augustus - Turgutreis
Bloem: 4 september - Op halve wereldreis
Diamond: 4 september - Kusadasi
Brenneij: 22 september: marmaris 6 weken
Besmile: 23 september - Kemer
Cynthia: 23 September - Gumbet
Toos: 25 september - Turgutreis
Fransijn: 20 oktober-Side
Linda: 22 oktober-Ermelo
Diamond: 24 oktober- Alanya
Turkije-Fan: november - verloven
Nur: 4 juli 2008 - TROUWEN
En dan de verjaardagen nog …
25/07 Cristina
01/08 Linda
09/08 Filiz
22/08 Jac
25/08 Vivaturkije
17/09 Crazymar
13/12 Turkije lover
29/12 MK116 & Bloem29
10/01 Cynthia
11/01 Dettje
22/01 Roanna
24/01 Diamond
13/02 Fransijn
14/02 Marion
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
08/04 Jill
14/5 Besmile
20/5 Turkije fan
28/6 Toos
@Bloem, ik heb iemand uit de verjaardagen verwijderd :slywink:
Ja maar Brenniej, daar gaat Cyn ook al naar toe, dus is het echt een luxe probleem waar nog meer heen te gaan. :lol: :zon02:
@ Bloem: o, dat is balen!!!
@ Cyn: ach, tis toch ALLEMAAL geweldig :D. Ennehm… wat gaje allemaal doen in Rotterdam? Las dat je nogal een luxe kamer hebt… gewoon ontspannen?
Je moet, alsje hier toch bent, even van de Euromast aftokkelen… Kost 40 euro’s… Enn… er is een Ben 'n Jerry’s store geopend, hmmmmm!! Als je uit eten wilt is de pizzeria op de lijnbaan (Pavarotti heet het) aan te raden. Heel lekker en zeeeer goedkoop en gezellig ingericht!
Ja inderdaad :D:vak02:
Ikke ga nu uit eten met wat vriendinnen!! Daarna misschien bowlen. Het regent, en ik moet met de fiets :(. Ach, er komen betere wolken aan, hopen dat het snel opdroogt.
Toedels en tot vanavond!
Eet smakelijk,… en have fun!!!..![]()
@Cris, gewoon lekker shoppen, rondvaart maken… En verder nog geen idee… Ben niet zo’n hoogtefreak… dus euromast slaan we denk ik over!!! Verder heb ik een diner erbij in… en lekker relaxed doen!!!
x