Ttt deel 34

reserveren??? Wat…ik heb wat gemist geloof ik:confused:

Bloem,bikkel he doorgaan tot het eind :wink:

Me pa is vandaag jarig,hij weet helemaal niks wat hij hebben wil,had hem al wel fietsbonnen gegeven,omdat hij fietstassen wil,maar ja die bonnen kreeg ik ook van mij werk dus gratis…Misschien maar een pond paling halen vindt hij ook erg lekker.

@ Turkije-lover: gefeliciteerd met je paps!!

De Hitte: liever niet in NL. Dan stik je een moord van de vochtigheid en benauwdheid!!!

@ Toos: je hebt gelijk over Sprookje, ze heeft mij een niet zo beleefd (understatement) PB’tje teruggestuurd.

van harte met paps turkije lover…

zo ikke naar huis geen zin meer, morgen weer een dag…

lekker boeiend…zoals ik al in het andere topic zei (hoor ik daar een lama sch**ten)…maak je er niet druk om…ze is de moeite niet waard om maar 1 letter op de pc te zetten,is veel te veel werk).

pb-tje is vragen om moeilijkheden

hier is het pikdonker en dikke druppels en onweer
willen jullie wat leuks horen?? ikka ga zaterdag naar beps en dan zondag naar beverwijk en op kraamvisitie bij MK… leuk toch??

@ Bloem: whoohoo, klinkt gezellig :smiley:

party hardy!!
met shrek 3! whahaha en doner en ongegeneerd dagje mannen kijken :unibrow: hehehee

:paranoid: WAAAAH Dat is wel heel erg dichtbij!!

x

hahahahaa
be AWARE!!!
hahahahahaaa

ppfff hier komt de regen weer met bakken uit de lucht vallen en ik moest eigenlijk vanmiddag boodschappen doen, denk dat ik dat nog maar eens ga heroverwegen…:paranoid:

Bloem,dat is leuk zeg dus jullie gaan de kleine bewonderen in het eggie.

Hier nog steeds droog.

hier weer droog maar dreigend en niet echt gezellig
denk dat ik lekker mn bedje induik als ik hiero klaar ben, mn luikjes verliezen strax echt het gevecht tegen de zwaartekracht :hihi:

Hier ziet et er oko niet zo lekker uit… Ik mag zometeen op de fiets naar Rotterdam. Hoop dat het droog blijft. Eerst diploma uitreiking van mn halfzus, daarna optreden van de band van onze vrienden!

Fijne avond nog en eet smakelijk!
Ik eet vanavond Burger King :D.

Goedenmiddag allen.

Nou, hier is het momenteel lekker donker en het onweert iets. Het is de hele dag al zo up en down met het weer. Goh, ben alweer een week thuis. Wat gaat de tijd toch snel!

Ik denk dat ik zo toch nog maar even achter een andere monitor aan ga, want ik heb nu ook al haast geen beeld meer. :smiley: Zie jullie nog net! :smiley:

Hoest Bloem? Alles weer een bietje op orde daar boven? :zon:

@ roanna, nee nie echt, adem wel in en adem wel uit, dus zal wel goed gaan, toch??

ikke naar de apotheek geweest, echt een half uur moeten wachten eer ik aan de beurt was, zeg ik: kan ik het gewoon afgeven, want ze hebben het toch niet op voorraad, kan ik dan later deze week komen halen,
ja kon wel, maar moet ik weer zo lang wachten… rare apotheek, is bij andere apotheken echt nooooit zo lang

maar goed, was half4 en het was net klaar met regenen, heb het dus drooggehouden en lekker in het zonnetje op de fiets boodschappies gedaan, mjammie mjam wat een lekkere dingen hadden ze in de supermarkt rondlopen :wink: poehee… spaanse afdeling, donkere afdeling, hollandse jongens mjam mjam, maar ach, weer alleen met de boodschappies naar huis

zucht
ga maar eens koken ofzo
een berichtje terug of een signaaltje was vast te veel moeite, had het kunnen weten…

Ikke thuis…gegeten(doppers en wortels/piepers/worst) en ben dood…moe
Hele dag aan de foon(Bloem hoe houd je het vol!)

Kom straks terug. FF bijlezen op andere topic :unibrow:

@ beps, niet dus!
na 5 a 6 uur ben ik echt helemaal sufgelult en is de smile-tax bereikt, en dan toch doorgaan, zo’n uurtje of 45 per week, ach joh, automatische piloot aan en gaan met die banaan, zeg niet dat het mega top qualiteit is, maar met een gesprekje of 170 per dag wel quantiteit!!

Hoeveelllll Bloe,…170… ikke had het stervens druk en kom echt niet verder dan 40!!!(aht 390)

soms 185

mn hoogste is 192 op 8 uur werken, maar ja, gemiddelt op een drukke dag tussen de 160 en 180

Ja hoor Bloem, als je maar blijft door ademen, komt het wel goed.

Zijn trouwens best aardige meisjes daar bij de helpdesk van de Ra**bank Gelukkig heb ik ze weinig tot haast niet nodig. (gehad) :unibrow:

Ga zo even naar mijn collega die sinds vorige week een oude PC en aansluiting op het internet heeft, maar verder nog niet weet hoe het werkt. Dus ga ik haar ff de basisbeginselen bijbrengen ( pfffff) en wie weet kom ik dan nog ff via haar pc, hier. :slight_smile: :vak02:

Heb trouwens op Markpla** ook een mooi TFT-schem te koop zien staan hier in A’doorn. Even straks kijken wat hij nieuw zou kosten, zodat ik er niet teveel voor betaal, zeg maar.

Latersssssssss. :wink: