ach je weet het niet… die zit lekker te ww-en en die doet tussendoor ff een bevalling ![]()
@Bloem: Leuk,…volgende week Beverwijk… Met wie???
Ik heb zo’n dag, nergens zin in, niet vooruit te branden…
IK WIL VAKANTIE!!!
Dia,heb alleen maar goede verhalen gehoord van Korumar dus dat zal wel goed komen.
Die gekke MK, gewoon alweer op WW, en haar “eigen” topic … haha… zo hoort het, wij vrouwen van het STERKE GESLACHT!!!
@ beps, ja weet niet, een of andere idioot :hihi: maar wel mn beste vriendinnetje ![]()
ikke heb ook nog nix zinnigs gedaan vandaag… okey vooruit, afgewassen EN het spul afgedroogd en in de kast gezet…
in turkije en gran can liet ik het gewoon op het aaanrecht staan om te drogen, maar helaas,… hier lukt dat niet echt
@Bloem: Trots op je, zie je wel, je KAN HET!!!
jajaja goed he?
wilde eigenlijk niog stofzuigen en opruimen, maar ik dacht… ach who cares… niemand die er last van heeft… :biggrin:
ga maar weer eens wat vuil maken…
kan kiezen: gebakken ei, gekookt uit of omelet (alweer) of stiekem toch weer een frietje…??? :unibrow:
Wij hebben kippetje in de gril(van die knabbelpootjes en vleugeltjes) met gemengde sla en iets van friet(of niet)
nou das snel klaar…
geen geld in huis voor frietje
omelet van de week ookal gehad en geen kaas voor over gebakken ei…
dus… het water kookt lekker geborrelde eitjes op witte brood… jammie, honger!! ![]()
@ beps ook lekker!! ikke had gisteren geen zin om boodschapjes te doen, en heb van de week al erg verantwoord gegeten enzol… dus kan wel een x tussendoor vin ik!
gnagna… ook heeeeerlijk
Verantwoord…wasda???
iets groens en zonder vet… helaas heb ik geen broodrooster om het feest compleet te maken… wel een tostie-ijzer… maar daar wordt het brood denk ik niet knapperig van…
nou ja, ook lekker op van dat kleffe slappe verse brood… hihi
eitjes koken inmiddels, duurt altijd een eeuwigheid
nu nog 5 a 6 minuutjes en lekker smikkelen
Zo eten weer op, was aan de lijn, nu nog even genieten van de laatste weekenduurtjes. Gister paar dingen opgenomen want wordt gek van die herhalingen op tv :frown:
@Turkijelover: ja ook veel positieve reacties op vakantiereiswijzer. Maar ook daar staan wel weer mensen tussen die wat te zeuren hebben. Voor sommige mensen is het gewoon nooit goed ![]()
zooo lekker met een koppie thee achter de lp…
mmmm
heerlijk zo’n dagje nix doen!
Zo eten op, zo bakkie koffie(cappu) en dan lekker naar Aspen kijken,…heerlijke serie…
Tot morgen allen.
Morgenochtend lekker vrij…pas om 12 uur weg!!!
wat een luxe tijden!!
ikke moet al om 10.30 weg… 11.30 beginnen tot 20h
zucht… went snel dat vrij zijn
zo deze mooie dag is weer voorbij. Heb heerlijk in de zon gezeten en weer lekker verkleurd.
Las net het stukje wat bloem op de site had gezet over die popster.
Had het nog niet gehoord. Man o man. Erg hoor enkel ken ik zijn liedes niet.
Misschien als ik het hoor wel maar die naam gaat geen belletje rinkelen.
Zo ik ben maandag vrij lekker he maar dan komen de drukke dagen weer.
Zomerperiode in de zorg…niks aan.
Maar wel weer een uitdaging!
Iedereen een hele fijne avond!!! En een leuke.fijne en gezellige maandag!
@ jac tis een popster en vooral een grote soapster naar in heb begrepen… mooie man hoor… pfoeheee
Goedenavond lady’s.
Zo, ben er ook weer. Heb al een beetje terug gelezen.
Mijn vakantie nu ook echt voorbij en ik moet …let wel…ook luxe tijden, tegen 11.15 uur hier weg.
@ Bep: doe mij ook zo’n hubs. :unibrow: Die van mij doet best veel, maar dit toch nog nie, helaas.
@ Dia: Oh, wat leuk dat je iedere dag ff op de webcam kunt kijken. Ben ik er vast ook op geweest. :unibrow: Had ik dat geweten, had ik ff gezwaaid. ![]()