Ttt deel 34

@Roanna: eerste werkdag morgen weer? Bah, zal wel weer wennen worden. Tot het moment dat het lijkt of je nooit bent weggeweest, is bij mij meestal zo na een halve dag :angry:

Morgen gaat de wekker weer om 6:15 :wacko: dus een beetje op tijd erin vanavond…

had een beetje te veel heimwee naar turkije
dus ben een beetje aan de search geslagen voor ā€˜the big-trip’ en nu heb ik er weer helemaal hardstikke veel zin an!! vooral st. petersburg lijkt me echt super!
ga op mn werk verder zoeken in wikipedia en google en dan uitprinten, hoef ik ook niet met een boekje te zeulen ofzo

:slapen: lekker allemaal
Tot morgen
:kus:

Ik ga zo ook lekker me bedje opzoeken!!!..

slaap lekker!!!

:kus:

Gelijk heb je Bloem.

@Dia: Ja, dat is ook wel weer zo, maar de laatste tijd zijn er bij ons nogal veel veranderingen geweest en dat heeft niet veel goeds opgeleverd. Maargoed, misschien is het morgen toch wel weer fijn om te werken. We zien het het wel. Ik heb in September ook nog weer 2 weken vrij…dus…

Truste meisjes. Slaap lekker en bedenk, morgen is er weer een nieuwe dag. :wink:

Truste … :kus::slapen:

@roanna/bloem: hebben julie toevallig al gehoord hoe het zoontje van MK heet, zo ja wil je dat dan effe doen met pm ofzo ben zo benieuwd

@Linda: Nee, dat weet ik ook nog niet. Dus als iemand het mij ook ff kan PMen, :question: als die het wel weet.

mk is volgens mij de enige die het weet… nix gehoord
ze zal wel lekker met d’r nieuwe grotere gezinnetje zitten te kroelenwoelen
zou ikke wel doen igg! ahhahahaa

Dat denk ik ook Bloem. Nou, dan horen we het vast vanzelf wel een keer. :wink:

Inderdaad

zo… wie is er nog wakker??

zie ineens dat hans een eeuwenoud topic over iristravel heeft gesloten na een recente negatieve ervaring… vind ik een beetje raar, want ik dacht toch echt dat dit een forum was waarop we onze ervaringen kunnen delen, positief of negatief…

snapt iemand dit??

Ik ben nog op Bloem, maar ga er ook zo in. :slapen:

snapt iemand dit?? Nee dus!

Weltrusten en werkse morgen weer. :dag:

truste roanna, slaap lekker en succes op je werk!!

Bedankt Bloem. :wink: Zal wel lukken. :finger: Ha, ha.

Truste all.

ik ga ook slapen tot morgen allemaal

nou… dan zal ikke het licht maar uitdoen??

:idea:

misschien komt marion of jill of miertje nog langs, die moeten dan maar in de schermer…:hihi:

truste allemaal, tot morgen!

:idea:
Zo dit lampje samen met het :zon02: wat hier buiten zachtjes opkomt geeft genoeg licht voor de ochtend…

Hubbie te werk dus ikke vroeg :frowning:

Wat dat topic betreft, de regel is geen reisbureau’s/organisaties/leiders afzeiken… Diegene die dat topic uit het diepe gevist heeft(1ste post trouwens) begint meteen te zeuren… Regel is regel…

@Roanna: Sterkte vandaag :king: :stuck_out_tongue:

Ik kom straks nog wel langs…

Morgen allemaal,

Zo had vanmorgen moeite om me bedje uit te komen,nu nog niet helemaal wakker,maar inmiddels wel op het werk.Hier ook een heerlijk zonnetje.

Ben ook wel beniewd hoe het zoontje heet.

Werk ze allemaal en Roanna in het bijzonder zal niet makkelijk zijn de 1ste dag na de vakantie.

Gisterochtend internet er uit thuis.
Gisteravond ineens ook weer. Wat is dat toch met Case**?

Helemaal niet meer hier geweest.

Heb nog niet bijgelezen. Ben wel benieuwd naar MK.

Allemaal een goede werkweek gewenst. En heb je al vakantie, dan genieten van de vrije tijd.

Nog 12 dagen te gaan.:wub: