@Roanna: eerste werkdag morgen weer? Bah, zal wel weer wennen worden. Tot het moment dat het lijkt of je nooit bent weggeweest, is bij mij meestal zo na een halve dag
Morgen gaat de wekker weer om 6:15 :wacko: dus een beetje op tijd erin vanavondā¦
had een beetje te veel heimwee naar turkije
dus ben een beetje aan de search geslagen voor āthe big-tripā en nu heb ik er weer helemaal hardstikke veel zin an!! vooral st. petersburg lijkt me echt super!
ga op mn werk verder zoeken in wikipedia en google en dan uitprinten, hoef ik ook niet met een boekje te zeulen ofzo
@Dia: Ja, dat is ook wel weer zo, maar de laatste tijd zijn er bij ons nogal veel veranderingen geweest en dat heeft niet veel goeds opgeleverd. Maargoed, misschien is het morgen toch wel weer fijn om te werken. We zien het het wel. Ik heb in September ook nog weer 2 weken vrijā¦dusā¦
mk is volgens mij de enige die het weet⦠nix gehoord
ze zal wel lekker met dār nieuwe grotere gezinnetje zitten te kroelenwoelen
zou ikke wel doen igg! ahhahahaa
zie ineens dat hans een eeuwenoud topic over iristravel heeft gesloten na een recente negatieve ervaring⦠vind ik een beetje raar, want ik dacht toch echt dat dit een forum was waarop we onze ervaringen kunnen delen, positief of negatiefā¦
:idea:
Zo dit lampje samen met het :zon02: wat hier buiten zachtjes opkomt geeft genoeg licht voor de ochtendā¦
Hubbie te werk dus ikke vroeg
Wat dat topic betreft, de regel is geen reisbureauās/organisaties/leiders afzeiken⦠Diegene die dat topic uit het diepe gevist heeft(1ste post trouwens) begint meteen te zeuren⦠Regel is regelā¦