Goedemorgen allen op deze toch wel heel zonnige dag.
Heb ook geen spannende plannen voor vandaag. Ja, vanmiddag een verjaardag hier in de straat van mijn zwager, waar we gaan bbqen en dan de hele familie weer ontmoeten. Da’s altijd wel gezellig!
@Dia: Leuk dat je ook weer even langs kwam. Dat hotel waar jij naar toe gaat in Kusa…oh meid…:zon02: prachtig mooi hotel. Wij moesten er op de heen en terugweg over stappen op kleinere busjes en die jongen had mijn bagage al bij hun in de lounge gezet. Nou, als dat zou kunnen. :biggrin: Echt een heel mooi hotel, met heel mooi uitzicht over Kusa. Het is wat ver van het centrum, maar de busjes staan de hele dag voor de deur van het hotel en ach, lopend in het ook nog wel te doen. Heel veel plezier daar.
Meiden: Goed he van MK?
Oke, jullie ok allmaal nog een fijne, zonnige zondag toegewenst en geniet van deze dag, want volgende week wordt het weer “knudde”…
:dag:
Goedemorgen allen…
vandaag naar zoonlief en schoondochter…bruidstaart eten…lekker weertje…beetje laat naar bed gegaan…dus een beetje brak…voor de rest geen schokkende dingen…
pc nog steeds niet helemaal goed hij wil niet niet afsluiten op een normale manier,nou zal wel goedkomen…
Vivaturkije: 3 augustus - Alanya
Summa: 4 augustus - Bodrum
Beppie: 5 Augustus - Kusadasi
Dyranieldan: 18 augustus - Marmaris
Linda: 24 augustus - Kreta
Miz-Styloow: 25 augustus - Side
Jill: 29 augustus - Alanya
Jacqueline: 29 augustus - Alanya
Jac: 31 augustus - Turgutreis
Bloem: 4 september - Op halve wereldreis
Diamond: 4 september - Kusadasi
Besmile: 23 september - Kemer
Cynthia: 23 September - Gumbet
Toos: 25 september - Turgutreis
@Roanna: oh wat leuk dat het hotel er zo goed uit ziet! We zijn superbenieuwd hoe het ons daar in Kusa gaat bevallen. Kijk elke dag even op de webcam van het hotel en het begint steeds iets meer te kriebelen :wereld:
Weet niet wat Hubs heeft, alles moet ineens schoon,…zou hij zwanger zijn, en aan het eind lopen??? Als ik zn buikje bekijk… ??? … !!! … Zou ook zijn humeurige buien kunnen verklaren
Maar ik ga rustig in het zonnetje zitten, en laat hem gaan…zonde om dat niet te gebruiken…:hihi:
ja idd beps, lekker van genieten
mocht ie nog energie overhebben mag ie hier ook nog wel ff langskomen…
mn servies staat meer vuil op het aanrecht dan schoon in de kast en mn kleren,… ach :redface:
Haha, das hier dus allemaal al gedaan…alle keukenkastjes leeg, schoon en opgeruimd… De kleertjes die nog wel eens op zolder blijven hangen, in de kast… Alles gevouwen en op stapels. Gister heeft hij al de zolder, en bovenverdieping gezogen. De badkamer volledig gekuist…
Nu zn werkauto dus… en daarna zei hij ging de benedenverdieping onder de stofzuiger en dweil door… Moet ik wel ruimte maken haha
@Beps: mag je hubs ook wel even deze kant opsturen hoor. Kom er aankomende week nauwelijk aan toe om ook maar iets in huis te doen, heb 50 uur werken voor de boeg :paranoid:
Volgende week zondag gaan we naar de Efteling! Daar ben ik echt in eeuwen niet meer geweest! Denk dat het toch wel een jaar of 20 geleden is. Gezellig met m’n vriend, mijn collega en haar vriend. Leuk!!
Mijn mannetje ligt helaas onderuit gezakt na een nachtje doorhalen met vrienden dus zal toch even zelf de handen uit de mouwen moeten steken. Bij draait ook de :was:, nu ff kop thee, heb gister zelf cakejes gebakken en ze zijn wonder boven wonder goed gelukt
@ beps is ie al uitgeraust??
hier alles rustig, misschien ga ik nog wel ff een tukkie doen, of zal ik eens gaan afwassen>?? mmmwwaahh geen zin an, maar zal ik maar wel doen denkik
@ diamond, wat leuk de efteling!! ikke heb echt jaaaaaren een abbonement gehad, heerlijk was dat! heel de zomer gewoon voor een paar uurtjes naar de efteling!
ikke wilde volgende week ook gaan, maar diegene met wie ik wilde gaan, is zo’n schijtluis, dat schiet niet op… nu gaan we lekker veilig naar beverwijk
zo straks eindelijk weer eens uiteten. Eindelijk beginnen met het proberen van normaal eten.(beetje voor beetje). Verder gaat het uitstekend hier. olelele
@Bloem: haha mijn mannetje is ook niet zo van de enge attracties hoor, evenals de vriend van mn collega. Kunnen ze mooi op onze spullen passen als wij overal in gaan :teeth: Kijk er in ieder geval heel erg naar uit, heb er leuke herinneringen aan. Enne…Beverwijk is natuurlijk ook altijd leuk!! Wil ik binnenkort ook weer eens naartoe. Jammer dat die dingen zo’n eind bij ons uit de richting zijn.
Zo ik ben ook weer thuis ben gisteravond onverwachts naar vrienden gegaan die ik al heel lang niet gezien had en 1.5 uur bij mij vandaan wonen,was een housewarming party,was erg gezellig.Zou eigenlijk weer naar huis rijden s’nachts maar toch maar blijven slapen.
Mk,bevallen is het haar toch nog gelukt op 07-07-07
Dia,welkom terug op het forum naar welk hotel ga je dan in Kusadasi?