Ttt deel 34

Hallo ladies,

Laat ik weer eens een berichtje achterlaten hier, heb 't grondig verwaarloosd :tear:

Ik hoop dat het goed gaat met iedereen. Zag dat Toos weer terug is uit AD. Fijn dat het er weer zo leuk was. Maar dat kon ook haast niet anders.

Vanavond een rustig avondje. Heb volgende week een megadrukke week voor de boeg, dus nu even relaxen. Kijk alweer ontzettend uit naar de vakantie. Helaas duurt het nog een hele tijd. Maar dan wordt het ook 13 dagen ultiem genieten :wub:

Iedereen een fijne avond en zondag!

Heb mn broer nog niet gesproken, ga er van uit dat het allemaal goed is gegaan. Kon het gelukkig wel loslaten. Vond het op mn verjaardag wel moeilijk omdat mn vader altijd belde. Maar Hub, dochter en vrienden in AD hebben er een geweldige dag van gemaakt. Dus weing tijd gehad om na te denken. Was ze er echt dankbaar voor. Kids zijn ook weer terug. Oudste is afgelopen dinsdag uit AD vertrokken en heeft ook genoten. Jongste is in CP geweest, slecht weer gehad maar ook leuk geweest

@Toos: Goed te lezen dat je zo’n goede tijd hebt gehad! En verder nog ff niets doen hoor…rust vasthouden!

@MK: Al druk aan het puffen??? Je hebt nog een kleine 4 1/2 uur!!:hihi:

@ toos en een sms van de ww-meiden (hihi)

@Bloem: Jaaaaa vond dat echt geweldig, was een super verrassing.
@Bep: Wil nog even nergens aan denken dan nog lekker nagenieten van AD. Vanaf volgende week neem ik de zaken weer over van mn broer omdat hij voor zn werk naar Singapore moet.

singapore… ja joh, als je dan toch ergens naartoe moet voor werk…
ikke moet altijd naar tilburg voor werk, :wink: ook leuk!! hahaha

nee toos, geniet nog maar ff lekker, fotootjes kijken , zwijmelen en iedereen je bruine kleurtje showen!

Ga ik zeker doen. Ga er nu vandoor, lekker eten met de kids. Fijne avond nog en misschien tot later.

zn zwager is nu online en zegt allerlei dingen. het meeste begrijp ik niet.

Verloskundige komt zo kijken, lijkt nu toch door te zetten…

Ojee Mk ,misschien toch nog op 07-07-07 je hebt nog een paar uur

idd 07-07-07 zou wel heel mooi zijn :zon02:

@MK: oh wat spannend!! Heel veel succes meid, ik denk aan je!

@ mk, owwwhhhh SPANNEND!!

@ Miere… dat meisje van die bruiloft in de roxy is idd zwanger!! ze is in november uitgerekend (jongetje) had dr emailadres gevonden en foto’s en video’s gestuurd van die avond

ikke kreeg ook laatst een turk op mn msn, ik dacht, voeg maar toe, eens kijken wie het is, ene poyraz… ken ik niet
maar goed, ben toch nooit online, dus kan em er beter affl*kkeren

@MK: Heel veel succes!

de telefoon ligt hier naast me, maar zit toch de hele tijd te kijken hahaha

@ linda, hoe is het? lekker gewerkt? nog iets van J vernomen? al ge-sms-t??

er is weer een nieuw verhaal, wilde graag de 1e keer markt beschrijven en tja… dan krijg je zoiets

nou dames
ik vind het mooi geweest voor vandaag
morgen weer een dag… een vrije dag zelfs!! whohoee

:idea: bij mij gaat ie uit…

@ marion en vivaturkije, heel de dag niet gezien?? alles ok, of gewoon druk met leuke dingen? ik hoop het !!

truste

jij ook truste bloem ik ga ook zo slapen wachten duurt lang he morgen familiedag we gaan fietsen

nou nu ga ik echt slapen, beetje koud zo
ben helemaal blij en opgelucht!!

heb ff een speciaal topic voor Mk aangemaakt, zodat ze het zelf kan teruglezen en niet door 5 delen TTT hoeft te graven…

truste

Meiden ben ik even…

Toos welkom thuis, leuk te lezen dat je het zo naar je zit hebt gehad…
MK…succes…k denk aan je en duim voor je
Turkije fan…jammer dat het zo gelopen is maar beter nu dan later…weet dat het afgezaagd klink maar geen hand vol maar een land vol.

Reden dat ik niet online was, gisteravond vloog mijn internet eruit, vanochtend 4x de helpdesk gebeld, konden mij niet helpen…nu neef net geweest de hele avond aan het klooien geweest, kan nu wel het internet op, ook draadloos weer maar nu wil de pc niet goed afsluiten…dus straks nog maals proberen…

laatste nieuws…meisje is uit het ziekenhuis, is de nacht goed doorgekomen, niet blauw of dik, maandag naar de kaakchirug…linkerkant van haar lichaam helemaal gekneusd, vermoeden dat het paard nog nagetrapt heeft.

:idea:

Goedenmorgen
Zo wat een opluchting, ze heeft het dus gewoon gedaan op 7-7!!!

Ik was na het eten gister helemaal uit…was ook tenslotte al om 4 uur op en niet meer erin geweest:retard:

Vandaag geen plannen, dus ik laat het wel weten…
@Viva: Miste je al,

@Dia: Goed te lezen dat je nog leeft :tongue:

@Bloemmie: Geniet van je vrije dag…

:zon02::zon02::zon02:@llemaal: Veel zon, ik ben er aan toe:zon02::zon02::zon02: