Ttt deel 34

verhaal staat op Taliha en Seni
ik zal het proberen te kopieren

ik heb net al gegeten maar gourmet over 2,5 uur sla ik niet af hoor! hahaha

ben trouwens de 1e met over de 500 rep punten!! er kan nog meer bij! hahahah
thanks gulle gevers :wink:

@ turkijefan… ik heb het nog open staan dus denk dat ik het wel kan vinden dan…

Toos en Turkije fan Welkom terug.

Turkije fan,daar kijk ik van op wat is er gebeurt jullie hadden zulke grote plannen??

mmmeeewaahh kan het toch niet vinden
waar staat het bij taliha??

Had het al gelezen op Seni zie ik je zit daar onder een andere naam,dus wist niet dat jij dat was…

ik heb het van seni gekopieerd

sinds vorige week (toen ik in Turkije zat) is onze relatie voorbij.
hoe kan dat?
22 juni had ik geboekt voor 24 juni. ik had eerst geboekt en daarna belde ik E op. hij wilde niet dat ik dan kwam. jammer voor hem want ik had al geboekt en ga echt niet naar hem luisteren. vervolgens als ik hem 's nacht bij barstreet tref wil hij me niet aanraken, niet zoenen en weet niks meer. op 1 dag hoeftde hij pas om 12.00 te beginnen met werken. ik vond dat een goede gelegenheid om samen de nacht door te brengen maar hij wilde maar 1 ding. en daar had ik nou net geen behoefte aan na zijn gedrag. ik heb hem de kamer uit gestuurd en daarna niks meer van hem gehoord en hij ook niet van mij.

misschien heel verwarrend, maar ik heb ook geen idee waarom hij zich ineens zo gedroeg.

owh jeetje turkije fan
het lijkt toch alsof deze jongen alles niet zo serieus met jou nam, als jij met hem…
ik denk dat je blij moet zijn dat je van zo iemand af bent, al voelt het nu gewoon zwaar kl*te

Turkije fan,wil je nogmaals veel sterkte wensen.Lijkt me rot om niet te weten waarom hij zo doet.

TOOS… welkom thuis. Je hebt het vast ook zo warm en leuk gehad als wij. :zon02: Kom maar even bij, dan horen je verhalen nog wel.

Ik moet nu gaan, heb bruiloft.

**@turkije-fan: Ook welkom thuis en jammer dat het zo gelopen is. **

Doeg :dag:

Het was geweldig. Het was er wel erg warm, hebben dagen gehad van 53 graden in de schaduw en geen wind. Was alleen goed te doen om met luchtbed op zee te drijven. Het is er na de hittegolf ook warm gebleven, iedere dag dik 40 graden, soms wind soms ook niet. Hebben niet veel gedaan, boottocht gemaakt, bodrum en turgutreis geweest en verder op het strand gelegen. Vooral 's avonds de polsspieren getraind. Avonden waren super gezellig, lekker op het terras zitten met cocktail samen met mensen die we van de vorige jaren kenden. Er waren dit jaar wel veel engelsen in het hotel, was wel jammer, waren soms eind van de middag al bezopen en luidruchtig aanwezig. Tja wat kan ik er meer over vertellen, er waren wat kleine veranderingen, maar wel in positieve zin. Eten was meer gevarieerd en lekker.

@ toos, oei die warmte… lijkt me toch wel errug heet allemaal.!! en tja, die gezelligheid daar gaat het om he?
heb je een beetje energie kunnen tanken? lekker samen met je mannetje?
nog in gumbet geweest :wink:

Toos,zo te lezen hebben jullie het weer geweldig gehad leuk om te horen.

Lees net op nu.nl

BODRUM - Turkse brandweerlieden en vrijwilligers hebben zaterdag de populaire badplaats Bodrum ternauwernood kunnen redden van een bosbrand. Het vuur vormde een acute bedreiging voor huizen aan de rand van de stad in het zuidwesten van Turkije, meldden Turkse media zaterdag.

@toos
was jij op de markt in turgutreis?
ik was daar vorige week zaterdag
jij zat net als ik in de hitte

Waren om half 5 thuis vannacht, dus best wel moe. Vanavond met de kids en aanhang uit eten.
@Turkije fan: Sterkte ermee meid, jammer dat het zo gelopen is

@ Toos: welcome back!! Mooi dta je het ondanks de hitte nog fijn hebt gehad!

@ Turkije-fan: welcome back too!! Wat vervelend van je vriend :(!! We zijn er om je te steunen!

Ja ik was vorige week op de markt in turgutreis. Jammer dat ik niet wist dat je daar was, hadden we kunnen meeten.
Las het over de bosbrand.
@Bloem: zijn niet in Gumbet geweest, waren het wel van plan, maar door de hitte is er niks van gekomen. Staat nu voor september gepland

@Bloem: Batterij is weer opgeladen. Volgens mensen die mij kennen daar was ik vreselijk gestresst de eerste dagen. Klopte ook wel, had geen rust in mn gat. Ging later stuk beter.

@ toos snap ik, ik zou ook nix anders willen dan drijven op het water, zwemmen op het water en varen op het water… zucht :wub:

dat van die bosbranden schrik ik wel van… ternauwernood… ?? zal wel pers-taal zijn om het wat aan te wakkeren (hahihi)

@ toos, owh goed om te horen!! heeft je broer zijn taken goed beheerd terwijl je lekker weg was? of nog nix van gehoord?"
hoe hebben de kids het gehad of zijn ze nog weg??