Ttt deel 34

Een kramp die komt en ook weer gaat, maar nu nog niet zo heftig is.
Ja we zijn nu samen thuis, hij neemt nu geen klussen aan, hij rommelt een beetje in en rondom het huis. Verder speelt hij met onze dochter zodat ik rustig aan kan doen. Ideaal dus.

Jeetje wat is het hier rustig op me werk!! Ww is rustig… wat een dooie boel vandaag!!!

Ben serieus blij als het 17.00 uur is, en ik naar huis kan!! :dope:

Nog een half uurtje cyn, dan heb je lekker weekend!

Pfff gelukkig wel!! En dan kom ik pas maandagmiddag weer online… Zou de kleine dan al onderweg zijn??? Ben zo benieuwd wat het gaat worden!!

Weten jullie dat eigenlijk al?

People fijn weekend!!

I’m out… later!!

:kus:

fijn weekend!!!

Zo ik zou moeten oppassen maar ging niet door.
Zo dus maar geshopt hahaha en nog een rokje een gekocht van 35 euro nu voor 17.50 dus een lekker koopje.
Nu eventjes lekker bijkomen en genieten van mijn weekend.

Groetjes jac

Trouwens spannend hoor MK?
Dat gerommel in de buik

Ikke heb weer alles gelezen, maar ga weer
Kussss

Ik ook. Was niet zoveel vandaag.

Fijne avond allemaal. :dag:

@ Bloem: jaaa, tis echt geweldig dat spel. Alleen vriendje kwam net dus kon niet heel lang spelen :(;). En over de kinderen: ik denk dat ik het heel moeilijk zal hebben in het vinden van een man want ik erger me eraan als je dr zo’n eentje hebt die of achter de computer OF achter de PC zit heel de dag. Mijn vriendje speelt heel de dag World of Warcraft en wanneer hij beneden komt omte eten gaat de TV aan… Echt hopeloos word ik ervan…

PoepSonjaBakker… We eten vanavond uitsmijter, dahaaag!! Mijn ouders mogen uitsmijter met cup-a-soup en mijn vriendje en ik mogen er van onszelf nog pistoletjes en kroketten bij :smiley:

Ik kom vanavond denk niet meer… Eerst ouders wegbrengen, dan langs oppasadres om mijn spullen (DVD speler, cadeautjes van diploma uitreiking en diploma zelf) op te halen. Dan weer enigszins beschonken ouders ophalen van een feestje en dan lekker het bedje in.

Fijn weekend allemaal en tot snel!

zoooo gaaaaaappp
lekker ff bijgeslapen!!

@ cyn, weekend jeee…
@ mk, alles nog rustig??
@ beps en roanna: lekker met de hubsen?
@ jac,ben je ook lekker vrij?

@ cris, ja, maar zo zijn ze meestal als ze jonger zijn… toch moet iedereen zo een hobbie kunnen hebben…toch?
en nog eens over kinderen wel of niet krijgen…

ik heb gezien in wat voor vreselijk persoon ik verander… toen we die honden hadden (en daar hield ik echt van als van een stel echte kindjes) toen leefde ik voor niets anders… maar ik werd ook door die beessies geleefd…
op zich denk ik dat dat ook zo moet zijn, dat je als je aan het opvoeden bent VOOR je kinderen moet leven en ze altijd op de 1e plaats moet zetten, maar ik heb gemerkt dat ik dat dus niet kan zonder mezelf volkomen te verliezen…

kan nog maar amper voor mezelf zorgen zeg maar. na zo’n dag werken als gisteren ben ik helemaal apatisch en kom er gewoon nix meer uit…
misschien als ik ooit helemaal 100% gezond wordt (aint gonna happen) of een hele rijk vent vind, waardoor ik EN niet hoef te werken EN een nanny kan nemen, dat ik het dan nog een keer overweeg, maar voor mij in deze situatie zit het er niet in,…
en dan dat ik kinderen niet zo geweldig vind… dan is 1+1 heel gauw 2 zeg maar… (al worden mijn kinderen natuurlijk de leukste de liefste en de meest geweldigste van heeeeeeeeeel de wereld…:wink: )

ik ben sinds vanacht terug van 12 dagen Gümbet
de relatie tussen mij en E is voorbij!!

Hubs en ik gaan onder Cold Case lekker onbeschoft eten(gewoon envoudig gourmetten, vlees, veel groeten ed…)

@ Toos…

welkom in Nederland…

moeten we nog vragen hoe mega fantastisch te gek gaaf HEET je het hebt gehad???
jaaaaaaaaaaaaa

hoe was het???
vertel vertel vertel!!!

Pfffff Turkije-fan… Welkom terug… als je dingen kwijt wilt horen we het wel, zijn er natuurlijk altijd voor je!

@ turkije fan das behoorlijk k*t om te horen…
wat is er gebeurd? wil je erover pratrn?

@ beps, smakelijk… maar wacht ff 2 uurtjes… ik kom eraan! hahahahah

TOOOOOSSSSSSSSSSSSS
Welkom terug…

@Bloem: Kan kom maar op… haha

Zijn vannacht terug gekomen uit AD. Hebben het weer geweldig gehad. Laatste dagen waren erg warm en weinig wind.
Heb nog niet terug gelezen.

@Mk: Hoe is het, gaat het lukken vandaag??