Turkije-fan is al terug… dat staat in haar msnnaam…
Ja ik dacht ook dat dubai het enige 6* had… Maar Turkije heeft dus een hotel van 7* als het goed is…
en… Mijn offertes zijn klaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaar:dope:
Turkije-fan is al terug… dat staat in haar msnnaam…
Ja ik dacht ook dat dubai het enige 6* had… Maar Turkije heeft dus een hotel van 7* als het goed is…
en… Mijn offertes zijn klaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaar:dope:
@ Cyn: joepieeeee:D. Eindelijk!! Zouden die 7* dan legaal zijn? Want in documentaires enzo hoor je altijd over Dubai…
Ikke ga even hier het dorp in. Kijken of er nog leuke boeken en DVD’s zijn. Ook filmrolletjes halen.
Tot straks!
Mooi zo Cyn,en nu op zoek naar het 7* hotel :so:
Haha ja het zou officieel 7 sterren zijn, maar wordt in nederland alleen uitgegeven als 5 sterren… Zie wel dat het bij Iristravel *****++ is… Dus 5 sterren dubbel plus… maakt ook 7… haha
geloof dat internationaal de rating gewoon 1* tot 5***** is en dat bepaalde reisorganisatie daar hun eigen rasting aan kan geven…
idd met ++ of met sleutels of iets dergelijk
bijna klaar hier, ik laat het voor wat het is en lekker naar huis, beetje rotzooien en aanrommelen
@ cris, wat vind je nu van mn handtekening?? :unibrow:
@Bloem lekker hoor nu al klaar!!
Ik moet nog 4 uur :frown:
ja tis allemaal extra he?
had de dienst van iemand overgenomen, 4 uurtjes maar had er niet bij stil gestaan dat het in de ochtend was, was wel een beetje lastig wakker worden vanochtend, maar nu ben ik lekker vrij, 1,5 dag weekend, wat een feeeeesssttt!! hahahaa
ikke ga denk ik zo maar eens naar huis, heb allerlei info gecopyed en geplakt enzo…lekker lezen morgen
Kun je deze collega dan meteen niet ff strikken voor de dag dat jij naar de tour de france wilt ![]()
Weet je al welk hotel het is, ik wil wel ff kijken wat er zo speciaal aan dit hotel is.
@Mk, het wordt het vandaag niet he?? Nou ja wat maakt het uit wanneer het geboren wordt… Als het maar gezond is!
x
Ik denk niet dat het nog wat wordt vandaag.
Er zijn wel wat weeën af en toe, maar er zit nog weinig regelmaat in.
wel weeen??
wat moet ik me daarbij voorstellen??
ben echt zoooo blij dat ik geen kind krijg… lijkt me echt vreselijk! hahaha, koop wel een puppy, ook leuk ![]()
@ mk, je durft het huis zeker niet meer uit? heeft je man ook vrij/ vakantie?
Bloem wil jij zoiezo geen kinderen?
zeg nooit nooit
maar zoals ik erover nadenk niet nee
ik denk dat ik sowieso lekker alleentjes blijf, hooguit ga latten mocht ik ooit iemand tegenkomen die ik wat langer kan verdragen
nee nogmaals zeg nooit nooit, maar ik heb niets met kinderen
babie’s vind ik vaak niet eens schattig of lief ofzo… je kunt er nix meer, peuters brabbelen alleen maar onverstaanbaar, kun je ook nix mee, kleuters kan ik niet uitstaan en jonge kinderen weet ik niet wat ik ermee moet doen, en pubers vind ik vreselijk…
als ik om me heen kijk en wat ik zoal zie lopen, ik wil gewoon echt niet van die kl*te kinderen opvoeden, vreselijk (ben je zelf bij, i know, maar het lijkt erger en erger te worden… 6 jarigen met een mobieltje/???)
anyway. nee voor mij geen kiddie’s
misschien als ik oud en verschrompelt ben krijg ik spijt, maar ja, dat zien we dan wel…
het word pas interessant als ze 18+ zijn en mannelijk ![]()
hahahahaaa, neee geintje!!
@ Bloem: lekker kort dagje vandaag voor jou :D. Fantastische handtekening :unibrow: :unibrow:
Geen boeken/DVD’s gevonden, wel Roller coaster tycoon… Daar was ik vroeger zooooo verslaafd aan, totdat ik XP kreeg en het niet meer op de computer kon spelen. Nu voor 5 euries aangeschaft en gelijk weer begonnne ![]()
Enneeeh… Voor mij geld over kinderen: wil ze wel maar heb ook wel een beetje Bloems idee. Wil niet zo’n meisje krijgen die op haar 12e uitgaat tot 2 uur 's nachts, te strakke, te lage broeken draagt, topjes tot haar navel, rookt, etc. En tegenwoordig zie ik alleen maar zulke 12 jarige meisjes…
ja tuurlijk ben je als ouder daar zelf een beetje bij, maar aan de andere kant, de invloed van tv, school, internet is echt niet meer weg te denken
misschien toch maar met een schaakgrootmeester fokken en een wizzkid creeeren, die loopt er igg niet zo bij!
![]()
@ cris, kun je het nu wel spelen op XP dan?
rollercoaster tycoon, zoo tycoon ennnnnnnnnnnnnnn THE SIMS!! gotta love it!
Ik heb rollercoaster 1,2,3… maar 1 blijft het makkelijkst!! En de sims is ook lovely!! Heb ik nu voor op de playstation gekocht!!
x