@ Cyn: als jij klaar bent mag ik beginnen
Beh bah
@ Cyn: als jij klaar bent mag ik beginnen
Beh bah
Ikke is thuis, boodschapjes gedaan. Hubbie in het bad(jaja dat kan nog!!)
@Viva: Schrikken meis… Jemmig… ik werd er idd ook ff niet helemaal goedjes van…
@MK: Kom op dame, eruit met die kostganger…geen geld betaald, dus eruit!!!(hihi)
Ach ja, geen plannen voor het weekend. Maar zal er niet veel zijn heb ik besloten, quality time for hubbie and me!!!
collega van dochter is bevallen van een dochter… was uitgerekend…12-7-2007…kom op MK…goed plannen vanavond…hihihi
Ja echt schrikken, mijn dochter en a.s. schoonzoon rijden ook paard, die waren er ook helemaal stil van…
Ben net weer gebeld…elleboog is ook gebroken, ze gaat vanavond nog onder het mes met haar elleboog…ze kijken nog verder naar haar dijbeen…jemig wat een narigheid…boer is naar de weide gegaan om haar telefoon te zoeken, die lag er nog…
@ MK: we leggen wel veel druk op je, haha!
Dames, ik ga!!
Tis tussen 20 en 25 minuten fietsen, maar met deze wind neem ik liever het zekere voor het onzekere…
Moet er om kwart voor 6 zijn, duim alstublieft voor me, ik wil niet de sloot inwaaien wanneer ik door het weiland fiets :(.
fijne avond nog!
@ Viva: Ben in gedachten bij het meisje!! Houd ons op de hoogte van de vorderingen.
Is je huis al spiksplinterschoon?
@ Brenniej: als je dit nog leest, ik hoop dat alles goed gaat, voor zover dat kan gezien de situatie. We denken aan je en je kunt je hart altijd luchten! Sterkte de komende tijd.
@ Bloem: hoop dat je droog overkomt en niet hoeft te zwemmen!
@ Beps: Have fun met hubbie :D.
@ MK: no pressure there, maarreeh… nog even 7 uurtjes volhouden ;).
@ Cyn: hoever ben je met de offertes? Al bijna klaar? Ik hoop het wel :D. Enjoy smsing met askim!
@ Marion: de dag ook weer doorgekomen? Boodschapjes in huis?
huisje weer spik en span, boodschappen ook al binnen, ben nu de vriezer aan het ontdooien ook altijd zo’n geweldig, leuk, verfrissend werkje:D
:wub::wub::wub:
Viva, dat klinkt echt heel slecht!!! Heb echt medelijden met haar!! Hoop dat hij dijbeen er wel gewoon “goed” aan toe is!
ja Cyn weer afwachten dus…vreselijk ook voor haar ouders, die zijn nu bij haar in het ziekenhuis, ze had vanochtend ook nog aan haar tweelingzusje gevraagd of zij met haar mee wou, maar die wilde niet, nu zit ze met een schuldgevoel van had ik maar meegegaan…ach…ach…zielig allemaal…
ps. mijn dochter gaat vanavond met haar vriend…jawel paardrijden…pfff…, als dat maar goed gaat…ik ben van huis uit al bang voor die knollen…
Viva, kan wel begrijpen dat ze zich schuldig voelt, maar anders hadden ze er misschien alle 2 gelegen…
Ik heb ook niks met paarden… ja als een plakje worst, maar verder ook niet!!! Ben 1 keer in mijn duim gebeten door zo’n kreng toen ik een suikerklontje wilde geven… Nou die krijgen ze ook niet meer! :drugged:
ik ben al 12 jarig meisje ooit eens naar slagharen geweest, en op zo’n pony gaan zitten, nou ik viel eraf…en ja hoor s avonds naar het ziekenhuis een zwaar gekneusde pols…mij niet meer gezien…
Mijn dochter is er ook al een paar keer afgestuiterd…3x een hersenschudding, 2x werd ik van huis af gebeld om haar te halen en 1x lag ze op de ehbo van het ziekenhuis, werd mijn vriendin gebeld, omdat ze steeds buitenwesten ging…toen had je nog geen mobiel he…dus toen ik het te horen kreeg als een idioot naar het ziekenhuis, lag ze nog op de ehbo, met een neurloog erbij…ect…nee dat is geen pretje.
Dus voor mij zijn het allemaal knollen, en ik ben er bang van…ik loop dan ook met een grote boog erom heen, maar ja mijn dochter kun je 3x in de week bij de paarden vinden, haar vriend zit nu ook op paardrijles
Ik zag net ergens een leuke tekst…
Liefde maakt blind, dus hou je oren open zodat je naar de goede adviezen van anderen kunt luisteren!!!
Nou nog 180 offertes… Maar die laat ik wel staan tot morgen!!!
Meiden fijne avond…
Mk succes weer vannacht!! En we hopen met ze allen op 07/07/07 baby!! :zon02:
De boodschapjes heb ik ook in huis en droog overgekomen.
Viva,die boer zal zich ook wel schuldig voelen,omdat hij niet gezegd had date r een vreemd pard bij stond,kunnen ze hem niet aanspakelijk stellen?
Ik heb het ook niet zo op paarden loop er ook altijd met een grote boog omheen,vroegen gingen we met de buurt nog wel eens rijden maar vond het maar niks.1 keer achterop gezeten door een me-er te paard nu ik wist niet dat ik zo hard kon rennen.
geen idee, hoe het zit met verzekeringswerk, betreffende zo’n paard…
ola hola
ja heel de dag droog gehouden, maar wat een wind
lekker ff snel gegeten, owh wat kan ik toch heerlijk koken
hahaha
@ cyn, ach kom op, die 180… maar ja aan de andere kant, hebbie morgen ook nog wat te doen
@ cris, uhm… :paranoid: rotterdam…weiland… ikke nie snap hoor!!
@ mk, mn collegaatje was 9 juli uitgerekend en die 4-7 bevallen… 5 daagjes ervoor… dat kan jij OOOOOOKKKK!!!
@ beps, i’'m here, you there? roep maar
uhm… toen was ik em alweer kwijt
norah jones op de achtergrond en ff lekker chilly chill mmmmmm
Blijkbaar is vorige week de bekende Turkse popster en artiest Baris Akarsu in Bodrum betrokken geraakt bij een auto ongeluk, waarna hij afgelopen woensdag aan zijn verwondingen is overleden.
dat las ik op een ander forum en ironisch genoeg was het zijn verjaardag en sterfdag…
hier een link naar een artikel:
http://www.todayszaman.com/tz-web/de…ay&link=115944
http://medya.todayszaman.com/todayszaman/2007/07/06/baris.jpg
he bah wat een akelige dingen allemaal hierzo vandaag…
Net zo ongeveer een halve ananas opgegeven, daarna in een warm bad geweest en straks het afsluitende deel ![]()
Ik doe m’n best, maar het is nog verdacht rustig hoor.
@viva
Het wordt steeds erger, vervelend hè dat ze niet precies weet wat er gebeurd is. Wel super trouwens dat de tandarts de boel weer op en top wil maken. En wat een geluk dat ze net haar moeder aan de lijn had.
@cris
Gefeliciteerd!
[quote=“MK116, post:399, topic:30348”]
Net zo ongeveer een halve ananas opgegeven, daarna in een warm bad geweest en straks het afsluitende deel ![]()
Ik doe m’n best, maar het is nog verdacht rustig hoor.
@viva
Het wordt steeds erger, vervelend hè dat ze niet precies weet wat er gebeurd is. Wel super trouwens dat de tandarts de boel weer op en top wil maken. En wat een geluk dat ze net haar moeder aan de lijn had.
quote]
Ja gelukkig wel anders had ze er misschien veel langer gelegen…
net weer bericht gehad…ze is nog duf en verdwaasd, maar kon ook wel een beetje lachen weer haar lip en hoofd zijn gehecht…3 kiezen helemaal eruit en 2 hoektanden naar binnengeduwd, die liggen dus tegen haar verhemelte…daar gaat de kaakchirug zich maandag over buigen, incl. de horizontale breuk in haar kaak.