@Viva
Jeetje zeg, wat moet dat meisje in angst hebben gezeten, en dan helemaal in haar uppie, krijg het er helemaal koud van! Leuk dieren, maar ze blijven onvoorspelbaar. Heb het ooit eens ondervonden met een koe, je denkt echt dat je laatste uur geslagen heeft. Staan er hier bokken tussen de geiten dan heb ik een stok bij als ik het hok in moet, ga er anders niet in.
De verzekering, als het goed is is die boer verzekerd voor de schade die het paard heeft aangericht.
Zo ikke heb gegeten…
Nu ff wat dingen afspreken, en dan ben ik er niet meer :unibrow:
Tot morgen/zondag/maandag…(wil alleen een sms als MK bevallen is hihii)
@ beps
that’s a date
nou dames, ikke ben er wel, maar ben er ff niet, ben bezig met een verhaaltje, dus als jullie me nodig hebben, dan roep maar, maar ff niet actief
@ mk, mn phoon is er klaar voor, staat dag en nacht klaar en ikke wil voooooorrrr 8-7-2007 een blij en gelukkig en gezond bericht!! hahaha, nee geintje, doe rustig aan en doe voorzichtig
Beps,een heel prettig weekend.
Ik ga er ook vandoor voor vanavond,bij vrienden wat drinken en misschien nog een potje pokeren.
toedeloe
Hoi hier ben ik ook even weer. Las het verhaal van VIVA over dat meisje. Om eng van te worden. Echt een traumatische ervaring voor zo’n meisje. Hoop dat ze goed mag herstellen.
@MK, word je af en toe niet gek van al die opmerkingen? Laten we hopen op een goed nacht voor jou en je kindje.
Wens jullie een goede avond. Ga even koffie drinken. Later
Zo, ben ook weer thuis van de boodschappen doen en ff bakkie doen bij onze zoon. Die hebben sinds kort een jong poesje en dat is toch zo’n lief, klein speels ding. Zat de hele tijd te stoeien met mijn manneke, die het ook zo grappig vond.
Volgens mij is het heel rustig hier, dus kom af en toe wel ff kijken of iemand nog wat te melden heeft. :paranoid:
Fijne avond allemaal en ook een heel fijn weekend. Oh jee, mijn vakantie is nu echt afgelopen. :hihi: :vak02: Nouja, d’r is een tiet van kommen en een tiet van goan, zeggen ze hier bij ons.
Goedenavond hier,
Zo voor mij is het nu eindelijk echt weekend, en ik hoef zowaar morgen eens een x niet te werken, dus echt een heel vrij weekend. Hoop op een beetje mooi weer, kan ik wat aan m’n kleurtje werken, die is na 6 weken al weer aardig weggezakt.
@MK, gaat wel met mij hoor, moet verder, hè?
En jij, doe je best, meid :kus:
@Bloem, gaat 2-9 nog door?
En wat een vreselijk bericht over die turkse zanger, zeg, daar hebben wij ook ongeveer gereden, denk ik dan altijd. Brrrrrrr…
@Viva, wat een ellende zeg, voor dat meisje. Zelf ooit een x een kies afgebroken, op een stukje Doner, nou, dat deed al gemeen pijn. Moet er niet aan denken wat een pijn zij moet hebben.:mad:
@ Roanna, jammer meid, de bloesjes roepen weer:biggrin:
**
Allemaal dikke kus XXXXX
laatste bericht,… operatie goed verlopen…linkerkant van het lichaam is in zijn geheel gekneusd *vermoeden bestaat dat het paard nog heeft nagetrapt, beetje bij beetje komt de herinnering bij haar terug, haar eigen paard is tussen het vreemde paard en dit meisje gaan staan, haar eigen paard heeft de meeste klappen opgevangen, maar helaas niet allemaal, haar eigen paard nam haar dus in bescherming …2 kiezen eruit.2 hoektanden naar binnengeklapt…kaakchirug gaat er naar kijken…is nog duf en wordt om de 2 uur wakker gemaakt…maar ze kon al weer een beetje lachen …
ik ga hier mijn lampje uit doen, ff met hubs op de bank, tv hangen…voor iedereen welterusten en jullie zien me morgen weer langs komen…
groetjes Viva…
mk…doe je best…nee hoor grapje, het komt waneer het komt.
Kwam even spieken maar het is erg rustig…:)![]()
ga zo ook lekker me bedje opzoeken denk ik… na deze dag!..
@ Viva: wat een verhaal zeg,… Baaaah…
![]()
Fijne vrijdagavond allemaal!!
Dikke Kus!!..
Brenda!
Nou dames. Ik ga nog ff wat surfen hier en daar en ga er dan ook maar in. Tis zo rustig hier! :paranoid: :slapen: Volgens mij is iedereen moe van dit k*tweer.
@MK116: Mocht het zich aandienen, heel veel succes met alles en hou je haaks. Keep on puffing! ![]()
@Miere: Alles ligt weer schoon op een stapeltje voor maandag!
Ha, ha.
Truste meisjes. :slapen: :kus: Voor jullie allemaal.
ben er oook weer ff
verhaaltje is af, heb het een beetje afgeraffelt aan het eind en geen zin om het over te lezen, doe ik later wel
@ miere, ik weet nog niet precies wat ik doe, maar je bent welkom!!
@ brenniej, hoe is het met jou meis? gaat het een beetje? heb je je vriend nog gesproken?
@ roanna, ach je hebt nog een heel weekend he?
ikke ga ff verhaaltje plaatsen bij verhalen onderdeel
en dan zzzzzz, heb weer helemaal vierkante oogjes en stramme vingers van het tikken
@ Bloem: ik woon in Berkel en Rodenrijs, net naast Rotterdam… Om naar Rotterdam te komen moet ik door weilandenfeitsen, want Berkel is een beetje een BOERENGAT!!
Ikke weer klaar metwerken, joepiee!! Droog heen en droog terug… Zit de laatste tijd weer verdacht mee…
‘There’s always a storm after the calmth and it’s been calm for a while now.’
@ cris, awhhh op die manier!! ik denk al, das zo’n wereldmeis, wat motd ie nouw op de fiets door het weiland, maar nu ik snap…
leuk wonen toch? berkel?
anyway, tandjes gepoets en klaar voor bed
mn rug doet p[ijn van het zitten, mn vingers stram van het typen en oogies vierkant, neeee dat schrijven is echt bere gezond!!
slaap lekker allemaal en moge alle vervelende ddingen van vandaag, morgen in een ander zonniger daglicht komen te staan
Brenniej,hoop dat je een kan slapen,tis niet niks wat je vandaag heb meegemaakt.Veel sterkte de komende tijd.
Ikke ga ook me bedje opzoeken,net bij vrienden geweest,gezellig wat gedronken en wat gepokerd had ik nog nooit gedaan,maar is best wel leuk.Voor morgenavond afgesproken te gaan stappen,maar eerst hier wat drinken…
Slaap lekker allemaal
:idea: :idea:
Niemand heeft t uit gedaan, maar ik zal het toch maar aandoen…
![]()
![]()
Kan ik uitslapen, zit ik om VIER UUR beneden… Nou ik denk dat ik we zo nog maar ffies inkruip;)
Fijne dag, en laat IEDEREEN DOEN WAT HIJ/ZIJ DOEN MOET:tongue:
:idea:
dat was de reden dat je niet meer verder kon slapen beps…het licht was nog aan…
ikke werd om half3 wakker van kramp in mn kuit, ook weer overleefd en lekker verdergeslapen, nu alleen waarschijnlijk de rest van de dag zo’n stram gevoel
ikke ga zo werken
allemaal een fijne werkdag
zwaai tot straxxies
zooo bakkie thee
nix bij te lezen, wordt vandaag een rustig dagje hier vrees ik
kon gewoon zonder jas en plu op pad. in B. scheen de zon, maar hier in T. donkere wolken maar heb het droog gehouden…
oogies zitten nog dichtgeplakt…:retard:
@Bloem: Dawast!!! Ikke al denken wat een licht!!!(Was te donker trouwens voor The Story, komt later)
Ikke ga vandaag ff lekker eruit, geen idee waarheen. Dit weekend is voor hubbie en mij, volgend weekend al druk genoeg, en dan issie weer werken in het nachtje… Ohhh ja, nog vier weken…29 dagen… 696 uur en dan vliegen… ohhhh ikke wil NU!!!
Nee hoor, ik heb toch niets te doen. Zit alleen maar te wachten ![]()