Ttt deel 34

Cris, gefeliciteerd!!! :thumbsup::thumbsup::thumbsup:

Nog 440… haha

WOW CRIS: GEFELICITEERD!!!

Zo ik kreeg het briljante idee om nu maareens kofte te gaan maken hmmmm lekkie lekkie!!!

Zo heb eventjes nog tijd ze zijn er nog niet.

Groetjes effies weer verder bijlezen.

cris van harte meis…
Nou hier het laatste bericht…
schoondochter heeft net gebeld…
haar zusje is dus NIET VAN HET PAARD GEVALLEN maar door een paard aangevallen, dat is dus een heel ander verhaal, ze liep in de wei, naar haar eigen paard, daar liep dus een vreemd paard die was gestald voor de vakantie van de eigenaar.
Dat paard viel het paard aan van het zusje van mijn schoondochter, zij belt haar moeder, dat haar paard wordt aangevallen, moeder zegt wegwezen daar, en moeder hoort een mega klap en voor de rest doodse stilte, dus moeder vanaf haar werk in de auto naar de wei, komt ze op de weg voor de weide haar dochter tegen, helemaal verdwaasd en onder het bloed, ambulance gebeld, meisje weet niet wat er is gebeurd en is helemaal in schok, opgenomen in het ziekenhuis, 3 kiezen totaal uit haar mond geslagen, een gat in haar achterhoofd (is nu gehecht) een gebroken kaak en nu nog verder foto’s maken, van haar heup, knie en elleboog…
dus een vreemd paard wordt door die boer gewoon in de weide gezet, en die is dus niet te vertrouwen. Vannacht moet ze zo bij zo blijven in het ziekenhuis, maandag moet ze naar de kaakchirug die moet die kaak weer aan elkaar zien te krijgen…jeetje wat een toestanden allemaal, waarschijnlijk heeft ze dus een trap gekregen precies in haar gezicht door dat vreemde paard en is achterover gevallen…voor de rest is het gissen, want ze weet niets meer van het gebeuren. Ook vreselijk voor haar moeder, die hoort dus gewoon wat er gebeurd maar heeft het niet gezien…afwachten maar weer, vanavond gaan mijn zoon en schoondochter naar het ziekenhuis en wordt ik weer gebeld.

Yes Cristina…gefeliciteerd met het behaalde resultaat.

http://www.allesgratis.net/images/bewegende-emoticons/vlaggen-bewegende-emoticons/206.gif

Goed van je.

@Bloem: ff geleend :unibrow:

@ viva :eek:
shok!!! juk, bah, terrible, niet aan denken, hopelijk knap ze snel op!!

ja, hoe het er precies uitziet weet ik niet maar het is dus zo dat haar kaak zo danig is gebroken dat de kaakchirug er aan te pas moet komen.

Oh Viva, wat een toestanden dan zeg. Zal je maar gebeuren. Nou, hou ons ook weer op de hoogte dan.

Viva, jeetje… Arm kind!!! Dat is een toestand!!!

x

Iedereen, bedankt voor de felicitaties. Ben nu maar aan de gang gegaan met alle formulieren opzoeken, printen, in envelopjes stoppen, etc.

@ viva: wat verschrikkelijk!! En wat erg voor dat meisje… Gaanze nog iets met t paard doen? Of de eigenaar?

Ik ben net door de vader van het meisje gebeld…(is mijn chef) dat hij er volgende week niet is de hele week, (ik dus nu de pineut, maar dat is niet erg) Ze heeft ook nog een gat onder in haar lip door en door dat moet ook nog gehecht worden.

wat er met het paard gebeurd dat weet ik niet…hebben we het ook niet over gehad eerlijk gezegd, maar wel dat ze helemaal alleen daar was, als ze haar moeder niet had gebeld was ze er waarschijnlijk nu nog geweest, ze weet helemaal niets van wat er is gebeurd. Mijn schoondochter is tandartsassistente, en haar zusje waarmee dus dit nu is gebeurd die leert ervoor en ze werken alle twee in de zelfde tandartspraktijk, de tandarts (hun baas dus) zegt dat hij het helemaal in orde gaat maken voor haar, gratis en voor niets…met implantaten en kronen zodat je daar niets meer van ziet.

ze heeft dus vol die hoef met hoefijzer (lees trap) in haar gezicht gekregen en is daarna achterover geslagen

ik word een beetje misselijk…

Jeetje wat zal dat pijn gedaan hebben!!!

Wel lief dat die tandarts alles gaat herstellen! :thumbsup:

Viva,wat een verhaal zeg en een geluk dat ze haar moeder aan de telefoon had.Maar tis nu maar afwachten hoe het nu verder gaat.

Cris,van harte gefeliciteerd top hoor.Op naar de overkant.

Cyn,en shiet het al op?

Nee… k heb er ff geen zin meer in!!!

Kreeg net een smsje van Askim… Eindelijk heeft hij weer beltegoed :wub:

ikke ben bijna klaar…!!
ikke ga zo lekker van mn vrije avond genieten, we hebben het weer overleefd… tis verdacht droog gebleven vandaag, hopelijk blijft het nog een uurtje zo

lekker chicken tandoori eten vanavond (denk ik) en dan lekker NIX!! mmmm, morgenochtend er ook weer vroeg uit helaas… maar ja, t zit er bijna op!!

@ Bloem: nog even volhouden endan… heeeeeeel lang niet officieel werken!

Cyn,dus nu lekker smsen met je askim ff afleiding… en morgen is er weer een dag.

Bloem,hoop dat je weer droog overkomt.

Brrrr ik heb het ook koud,hier veel wind en bewolking zal zo wel een buitje komen.En moet nog boodschappen doen helemaal geen zin in.

Jullie zijn allemaal klaar met werken, ik moet om 6 uur beginnen, wat heb ik GEEN ZIN!

haha nou ben nog niet klaar! :so: Moet nog ruim 1 uur!!

x