Ttt deel 34

@ Cyn: wil het lukken?? ;). Isset veel werk/offerte of isset vooral dat grote aantal?

@ Bloem: wou heeeeeel graag in St. Petersburg studeren maar de rest van Europa erkent de diploma’s daar niet… Russiche mensen die we hier leren kennen moeten hier allemaal gewoon opnieuw studeren omdat Nederland bijvoorbeeld (en ik denk dat dat voor veel landen geldt) het niet vertrouwd ofzo… Of ze willen gewoon dat ze in Nederland een diploma halen ipv Rusland. Ik weet niet wat het is.
Ik ga 1 augustus richting Rusland en Estland. Als het goed is gaat mijn vriendje mee, maar weet nog niet zeker.

@Cris
Spannend zeg, maar … denk wel dat je het gehaald hebt hoor. Als je je mondeling goed hebt zal het schriftelijk ook goed gegaan zijn.

@Viva
Nog nieuws van dat meisje?

En hoe zou het met Brenniej zijn, moet er de hele dag aan denken :frowning:

ja tis allemaal wat he?
ben blij dat ik daar geen ervaring mee heb! poehee

@ Marion: is vandaag nou ‘de dag’ bij Brenniej? Ik heb dat topic gelezen, vond het zoo verdrietig :(.

@Marion: Ja, ik ook!

Cris, het is inderdaad de dag voor Brenniej…

Die offertes verwijderen is gewoon een rotklusje… Elke offerte moet ik aanklikken, en dan verwijderen… 1 voor 1… haha:delete:

@ Cyn: pfff, nog saai ook!!! Krijg je nog een muisarm van…

@ cyn, ach joh, lekker productief bezig joh!! gewoon lekker dom voor je uitklikken lekker meezingen met de radio… lalalala… het wordt vanzelf tijd om naar huis te gaan!!!

Heb geen radio… :crybaby: En moet er nog 580…

x

nog 9 minuten… brrrrr

Had verkeerd gekeken, tis 13.30 GMT en ikdacht dat wij GMT + 1 uur waren… maar nee hoor, tis hier 2 uur later.

@ Cyn: jij werkt toch op een reisbureau? Daar staat radio toch altijd aan?

Oh Cyn, dat schiet al lekker op. :lol:

@ cyn, gooi er lekker een cd’tje met turkse muziek in joh!!

ppgfffff geen zin meer, nog een dik uur…

Bij ons staat de radio nooit aan, omdat we geen radio hebben! :lol:

Zo ik dacht eventjes snel naar wereldwijzer en effies bijlezen, maardat snel kan ik dus vergeten. Want jullie zijn plusminus 150 berichtjes verder!!!

Groet

Ben weer fris en fruitig … klaar voor de wekelijkse boodschappen! Hebben we die in ieder geval binnen.

Cris: ik duim voor je en jammer dat die ene diploma niet erkent wordt als je in St. Petersburg gaat studeren.
Is wat he eigenlijk.

Groetjes heb verder geen tijd meer om terug te lezen komt wel een keer.
O ja cyn: succes nog met die oude dossiers!
en neurie maar een deuntje mee.

jac

@ Marion: boodschapze!! Kijk uit datje buiten niet wegwaait.

@ Cyn: dan moetje maar zelf zingen he?:wink:

WHOOHOOOOO!!
Ik ben geslaagd :D. Met een 4 gemiddeld (van de 7), dus wel net aan, maar ik heb een Ib certificaat!!!
Dat betekent dat schriftelijk dus niet zo erg goed ging, maarja, dat krijg je he, als je twee jaar lang geen feedback van de lerares krijgt…

@Cris

GEFELICITEERD!!

@ cris jjjjjjjjjjjjeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee GOED!!! weer een zorg minder!! banana banana!! nu staat nix de aanvraag meer in de weg!!