Ttt deel 34

WHAHAHAHAHA die is echt te schattig!!!

@Viva, jeetje… Hoop wel dat ze er niks ernstigs aan over houdt…

hahaha
maar ja, die heeft wel een heeeeeeeel grote mand met paaseieren bij zich

lig hier echt onder mn stoel van het lachen, ook vanwege die mega trotste grijns van die vent :smiley: :smiley:

zo ik ga na de winkels…bleeeee…door de storm en de regen…zuidwester mee…en regenheks(zo’n plastic cape)…nee hoor maar je zou hem spontaan aantrekken

Jta…die zingt niet van lief klein konijntje had een vliegje op zijn neus…

ik ook niet ik hou jullie op de hoogte.

@Viva
Wat een vreselijk bericht!!! Hopelijk heeft ze geen letsel aan haar nek, tanden afgebroken … o dat doet zo’n vreselijke pijn. Ben vroeger ooit met mijn mond op een betonnen paaltje gevallen tijdens het rolschaatsen, krak zei de voortand, afgebroken. Voel het bij wijze van nog als ik er aan denk … :retard:

Viva,das schrikken zeg,hopelijk is het niets ernstig.

Marion,dan zitten jullie al wel erg lang te wachten zeg ,hoop voor J dat het shirt snel komt.

@viva
Gatver wat een bericht, ik hoop dat het goedkomt.
Houd je ons op de hoogte.

Wat een beest! Dan ga je een blokje om als je die tegenkomt.

@ marion, juk, ik krijg spontaan rillingen als ik dat dan weer hoor,… een betonnen paaltje… :eek:

@ MK: bijna bijna bijna :smiley:

@ Fransijn: zit ook niet bij Case**… Kun je niet overstappen?

@ Bloem: werkze!

@ Bloem: wat een beest!! Gemuteerd konijn!

@ Viva: success met de huishoudelijke taken. Vanavond lekker in een spic and span huisje :smiley:

@ Viva: wat erg van de zus van je schoondochter !!! Houd ons op de hoogte…

Ikke moet vandaag eigenlijk naar school, laatste papieren voor Edinburgh laten tekenen… Maar het stormt zo erg :(. Ga echt niet fietsen. Dan maar maandag hoor. Vanavond werken op mijn nieuwe werk, moet daar al met de fiets heen! Maar das gelukkig maar 20 minuutjes. Duimen dat het pokkeweer wat afneemt.

OJA!! Vandaag om half drie weet ik of ik geslaagd ben voor het tweetalige gedeelte van mijn opleiding, dus het IB-Engels!!!

SPANNEND!!

@ cris, weet je dat dan nu nog niet?? vreemd…
je was toch geslaagd?

we duimen! (anders gaat het hele over-crossing the channel verhaal natuurlijk ook niet door, of wel?)

@ Bloem: ik ben geslaagd voor VWO. Maar ik deed tweetalig VWO en dan krijg je dus nog een extra diploma, dat je zeg maar native English speaker bent. VWO diploma heb ik nu, nu alleen nog maardat extra diploma dat bewijst dat ik vloeiend engels kan.

Als ik zak kan ik volgens mij nog steeds naar Schotland en Engeland alleen moet ik wss van de universiteit een extra cursus Engels gaan volgen.

P.S. Dat Engels IB (International Baccalaureate) is dat Engels dat ze ook in Engeland zelf krijgen, dus Shakespeare lezen etc. Ik krijg nu dus, als ik slaag, hetzelfde Engels diploma als de middelbare scholieren daar.

Cris, spannend!!!

Ik ben oude offertes aan het verwijderen… Moet er nog 750 haha :chin:

@ Cyn: das een hoop! Success ermee!

Haha ja!! Zit bijna op de helft… begon bij ruim 1300!!

@ cyn, pffff wat een werk zeg :retard:

@ cris, dat wist ik idd, maar is het doorgestuurd naar engeland dan ofzo, dat het zoveel langer duurt? heb je daar nog andere dingen voor moeten doen? denk je dat je geslaagd bent of is het nog zenuwen?? stel dat je zakt, zou je dan nog wel het kanaal over willen??

@Bloem haha ja zeg dat! Moet er nu nog 660… :puke:

@ Bloem: t wordt altijd opgestuurd over de hele wereld… Onze schrijfopdrachten zijn oa naar Chili gegaan, de andere naar Engeland zelf en onze eindexamens worden nagekeken door docenten in China. Zo kijkt onze Engels docent het werk na van mensen uit Peru geloof ik…

We moesten idd gewoon VWO Engels volgen endaarop nog 5 uur IB. Daar leerden we vooral boeken en gedichten analyseren enzo. Heel anders dan VWO-Engels. We lazen daar ‘World Literature’. Ik ben niet zeker of ik geslaagd ben… Lang verhaal… Onze lerares keek nooit dingen na, we kregen nooit ons werk terug, etc. Ik had dus geen idee hoe ik ervoor stond toen ik het examen inging. Mijn mondeling met haar ging heel goed, ik had een 9,3 voor VWO cijfer en een 5 voor IB (IB gaat tot 7). Dat was ongeveer het hoogste van de klas.

Ikke wil ZOIEZO weg uit Nederland, dus kanaal over wil ik echt heel graag, maakt niet uit of ik hiervoor slaag of niet :D.

okey
dan is het goed!!
zou je niet graag evt. ook in rusland willen studeren?
ging je nog weg met je vriendje?? wanneer?