Trl: misschien wel in dat app. van jou ![]()
Cyn,leuk leuk,zijn ruime appartementen niet duur mooi groot zwembad en leuke eigenaresse en eigenaar:smile:;).
Maar misschien komt :wub: voor die tijd nog wel bij jouw,ga in elk geval duimen voor jullie.
Zo en nu ga ik wat doen,heb nog niet veel gedaan hier op het werk
@cyn; wow wat een verhaal! mooi hoor!!! dikke knuff!
@viva: geen kerstboom op school??? Wat gek. En dan woon ik wel in het gedeelte van de veluwe waar het geloof hoog in het vandel staat. Maar bij ons op school protestant christelijk hadden wij van groep 1 tm groep 8 een kerstboom. En ik weet dat er in een kerk ook een kerstboom staan. Oke de gereformeerde gemeente kan ik me voorstellen. Maar goed ieder doet wat tie wil zeg maar.
Nou jullie hadden het over de kerstboom dus ik heb hem gisteren ook opgezet!! heerlijk
kerstmuziekje erbij!!!
nu moet ik rustig aan doen maar ik denk dat ik op mijn gemakje de zolder opgaat ruimen ofzo.
@ marion: ik moet het rustig aan doen. mag aan het werk maar dan mag ik vooral niet bukken of tillen en ja ik werk net als toos in de zorg. Dus zie dat maar eens voor elkaar te krijgen. Maar ik heb nu iets gevonden met mijn leidinggevende. Ik doe alle medicatie en daarna kantoor werk.
Ik kan nu eenmaal niet stil zitten.
Maar ik heb nog steeds problemen met mijn maag. Nog steeds pijn, misselijk nu ook hevige pijn achter het borstbeen en sindskort een bloedsmaak.
Maar goed ik wil hier ook niets steeds over beginnen dat zit niet in het aard van het beestje zeg maar.
Nu moet ik 13 januari weer een maagonderzoek ondergaan. En dan kijkt de arts naar een behandelplan.
Dus ik ben benieuwd. Maar we blijven optimistisch!
Verder gaat het super goed hoor!!!
Nou dat was het wel weer.
ik wens jullie een fijne dag! En tot vanavond?
O ja misschien heb ik het gemist hoor maar ik mis beps en bloem al een tijdje?
@Viva
Een saaie boel op het werk. Maar bij jullie in ieder geval een boompje, hoe klein dan ook, toch een beetje gezelligheid.
@Roanna
Is ook goed voor me, anders groei ik zo mijn broeken uit :biggrin:
Voor jou zo ongeveer het laatste beoordelingsgesprek vandaag. En dan over een poosje de afscheidsspeech. Moet echt vreemd voelen. Maar wel een leuk vooruitzicht toch? Over even … niets moet, alles mag.
@Cyn
Een mooi vakantieverslag!
En het afscheid, ufff … moeilijk om te lezen want dan komen mijn eigen herinneringen boven. De laatste uren samen, zijn ogen die telkens weg draaien als de laatste dingen mijn koffer in gaan, de een houdt zich groot voor de ander. Een liedje wat ik nog een keer moet luisteren met de boodschap … pls dont forget. De weg naar het vliegveld, een dikke brok in je keel maar toch proberen te genieten van de laatse minuten samen. En dan de laatste knuffel waarbij je bijna fijn geknepen wordt. Moeilijke, maar onvergetelijke momenten.
En al valt het niet altijd mee, het is vol te houden met msn, cam en telefoon. Toch een beetje dichtbij al zit er een paar duizend kilometer tussen. So close … no matter how far.
:kus: voor jou!
@Jac
Klinkt verre van prettig. Maar hopen dat de oorzaak snel gevonden wordt he? Ook een :kus:voor jou.
[quote=Marion2;507466@Cyn
Een mooi vakantieverslag!
*En het afscheid, ufff … moeilijk om te lezen want dan komen mijn eigen herinneringen boven. De laatste uren samen, zijn ogen die telkens weg draaien als de laatste dingen mijn koffer in gaan, de een houdt zich groot voor de ander. Een liedje wat ik nog een keer moet luisteren met de boodschap … pls dont forget. De weg naar het vliegveld, een dikke brok in je keel maar toch proberen te genieten van de laatse minuten samen. En dan de laatste knuffel waarbij je bijna fijn geknepen wordt. Moeilijke, maar onvergetelijke momenten. *
En al valt het niet altijd mee, het is vol te houden met msn, cam en telefoon. Toch een beetje dichtbij al zit er een paar duizend kilometer tussen. So close … no matter how far.
:kus: voor jou!
[/quote]
Marion,zo goed omschreven en zo herkenbaar,zelfs nu komen dan bij mij herinneringen boven:crybaby:,die zal ik ook wel blijven houden.
Marion ook voor jou een knuffel…(zit er misschien nog een klein reisje voor je in tijdens de kerst)…
Hoi meisjes,
@ Cyn, knuf voor jou. komt allemaal wel goed, en zoals ik gisteren ook al zei, houden van kan ook op afstand, daar wordt het niet minder van, en voor de rest, geduld…Luister naar Tante Marion, die heeft al een beetje ervaring met afscheidnemen.
@ Marion, mooi gesproken, meisje!
@ Viva wat een belachelijk gedoe, zeker de zogenaamde reden! Laten ze gewoon zeggen dat ze er geen geld voor over hebben! Idd, dit is Holland, en daar hoort een kerstboom bij met de kerst!
@ Jac, sterkte ermee, duurt al wel erg lang, hè?
@ Linda vandaag onder t mes?
@ Roanna, collega af?
@ Beps, Bloem, :kus: waar zitten jullie?? Ziek??? :kus:
@ TRL, geweldig, die klein man van je!
Gister weer eens zelf snert gemaakt, is goed gelukt. Krabbetjes kosten een paar centen, maar dan hebbie ook wat, was erg goed vlees.
Voor de rest zit ik me soort van uit elkaar te hoesten, maar heb het ergste gehad, hoop ik.
En nog TWEE dagen, dan gaat die gipspoot eraf!! Kan niet wachten!
Nou bezuinigingen zijn het niet Miere, die lampjes die er nu hangen hebben een vermogen gekost, maar er zit een andere reden achter…multicultureel zeg maar…de grootste onzin.
Cyn : mooi verslag meisje:kus:
Viva : wat een onzin zeg, dit is vragen om problemen
Marion : jij weer lekker naar de sportschool
Jac : suc6 met je onderzoeken
Miere : nog ff volhouden he met je gips
@viva
Nee, voor mij geen reisje deze kerst. We hopen op een reisje voor hem begin volgend jaar ![]()
@Miere
Dat wilde ik ook nog doen deze week, snert maken. Voor vanavond heb ik nog nasi, misschien morgen de boel maar eens opzetten.
Bijna weer een normale voet, het gips mag er bijna af. En dan maar hopen dat je weer soepel loopt he, zal wel wennen zijn in het begin.
@Viva
Wat een onzinnige reden zeg. Rekening houden met elkaar is goed maar we leven wel in Nederland en daar wordt kerst gevierd. Hier had trouwens vrijdags met kurban bayram de hele school vrij. Ook de katholieke kinderen. Misschien bewust een atv-dag gepland dat weet ik niet.
@Raak’
Ik ben er geweest ja, in de sportschool. Maar daar is het zo ongeveer mee gezegd. Heel veel heb ik niet uitgevoerd want had ECHT nog spierpijn van zondag. Maar het begin is er, de gang er naar toe, en dan ben ik al dik over de helft.
@Marion: De griepprik al gehad? Hub en wendy afgelopen vrijdag, hub voelde zich niet helemaal kippies daarna en wendy meteen al een zere arm. Vind het sowieso knap dat je naar de sportschool gaat. Enne wat mooi neergezet, ook een dikke :kus: voor jou
@Viva: Ik vind het te zot voor woorden, slaat echt werkelijk nergens op. Die directeur die dit besloten heeft die spoort niet helemaal, zo krijg je alleen maar rascistische gedachtes
Goedemiddag. :dag:
Beoordeling was zoals gewoonlijk weer goed. Zal inderdaad wel de laatste zijn.
Ik ben helemaal bij en wat heb ik toch mooie verhalen gelezen net.
@Cynthia: Prachtig verslag en verhaal. :kus: En inderdaad, wat heeft Marion dat mooi gesproken.
@Viva: Heb het gelezen en wat een achterlijk gedoe van die school. Ik kan me voorstellen dat velen het hier niet mee eens zijn. Zo lokken ze ook weer het een en ander uit!!! Maargoed, als ik het goed gelezen had, heb jij wel in je bezemkast versiering en je heb steeds hier ook prachtige bomen staan, dus doe je het daar maar ff mee. Hi, hi.
@Toos: Oh echt? Hebben ze bij jou thuis wel last gehad van de spuit? Wij gelukkig geen enkele bijwerking of narigheid. Tja, je hoort het wel meer, dat mensen er nadien wat beroerd van zijn, maar het zal toch wel ergens goed voor zijn die spuit. :o
@Jac: Goed opgelost zo. Jij hebt in iedere geval je werkzaamheden kunnen aanpassen en nu de rest nog. Gelukkig ben jezelf positief dat het allemaal goed gaat komen. Tuurlijk!!!
@TRL: Leuk om volgend jaar miss met Cynthia vakantie te vieren in je geliefde Kusa. Als wij nu niet naar Alanya waren gegaan, was het ook Kusa geworden, want wil daar best weer eens naar terug.
@Miere: Ja, dat wordt collega’s zijn af. Zal me best spijten hoor, want vind/vond het een toffe werkgever en ik heb natuurlijk heel veel leuke en lieve collega’s, waarvan ik sommigen al jaaaaaren ken. Maarja, er is een tiet van kommen en een tiet van goan.
Maar het duurt nog wel ff.
Verder Raak ook nog gezien hier. :dag:
@Cynthia: Je weet het he!!! :kus::kus:
@Roanna: Wat een goeie update:thumbsup:
. Beoordeling ook weer gehad, als het goed is voor de laatste keer. Zal straks vreemd zijn als je daar weg gaat, maar daar moet je nog maar niet denken
Roanna nou die beoordeling kan je maar weer binnen hebben.
Toos…ik kon afgelopen vrijdag voor niets naar de muscial Joseph, maar het was te kort dag, en hubs was te laat thuis. Schoonzussen en zwagers zijn wel geweest.
Ja idd de werkgever haalt zich de woede van iedereen op de hals, lekker slim.
Damber gisteren naar de film geweest, ze hoefde niet te huilen, het was wel een goede film heel realistisch, alleen kregen Damber en haar vriendin de slappe lach van al die mensen die echt heel hard zaten te huilen…hahahahaha.
Ik heb wendy er nog niet over gehoord, zou geloof ik ook de slappe lach krijgen. Ik heb kaarten gewonnen bij de PC loterij, ga dus ook grateloos:p
Zo, eten alweer op. Straks weer koffivisite en ff de kleding van Bon Pr** uitpakken, want heb samen met haar het een en ander besteld daar en is vanmiddag binnengekomen.
@Toos: Oh, die musical lijkt mij ook zo mooi. Ik vind dat ene lied ook zo mooi. Ik denk, dat als ie weer hier is, ( was hier aleens geweest) ik er ook naar toe ga. Heb al wel de tickets binnen van Mama Mia voor 14 Maart.
@Viva: Damber dus niet in tears bij die film. Hi, hi.
@Roanna: Het duurt nog effe tot maart, maar mama mia lijkt me ook leuk. Zover ik weet blijft joseph voorlopig in utrecht. Moet je eerlijk zeggen dat ik niet precies weet waar het over gaat:redface:, wel toen dat pragramma op tv gezien
@Toos: Ik ook niet, :redface: maar zal wel een bijbels karakter hebben.
Heb alleen voorstukjes gezien en dat vond ik al mooi.
Ik heb geen idee waar het over gaat, zal het vragen aan de familie…
[ame=“Musical Joseph - Laat je droom bestaan - YouTube”]YouTube- Musical Joseph - Laat je droom bestaan[/ame]
Deze vind ik zooooooooooo mooi!!!