TTT deel 135

Miere,ook weer van de partij.

Marion, ja klopt C loopt los sinds vrijdag nog wel een beetje wankel af en toe maar gaat steeds beter…

Viva,hij is in elk geval de snelste die is gaan lopen van de kids van de vriendengroep

http://www.wereldwijzer.nl/images/icons/icon10.gif

Cyn,:kus:

Fijne dag allemaal

Zo, wordt vrolijk wakker van al die gezellige plaatjes
Goedemorgen en fijne dag allemaal

Goedemorgen meisjes…

ik weer achter mijn bureau…ik wens iedereen een fijne dag.

Ik ga op meeleesmodus.

Goede morgen …
Een halve dag werken vandaag.
Dan naar de sportschool, uffff ik heb nog spierpijn van zondag. Eigen schuld he? Meiden ik ben echt een half jaar niet geweest!!!
En dan aan het einde van de middag de 2e prik voor de mexicaanse griep. Ik hoop wel dat ik er deze keer niet zo beroerd van ben.

@TRL
Grappig gezicht he, die 1e wankele pasjes. Dat duurt niet lang en dan rent ie je zo voorbij

http://www.wereldwijzer.nl/images/icons/icon10.gif

Gisteravond gekletst over boeken, films en memories.
Voor mij geen mysteries. Ik ben meer van de waargebeurde verhalen en komische boeken. Sophie Kinsella vind ik echt leuk. Die bewaarde ik voor aan het zwembad, ik heb de hele shopaholic serie gelezen op vakantie geloof ik.
En nu nog snel naar de vissen voordat ik aan het werk moet.

@Viva
Op de meeleesstand? Druk op de zaak?

@Raak
De dag goed begonnen met de vrolijke plaatjes!

Hier op het werk, geen kerstboom is te veel verweven met het christelijke geloof, nou het moet niet gekker worden.:retard:
Nou hier op onze kamer wel hoor, het is een inimini maar toch.

Ook goedemorgen all.

@Raak: Je he, ondanks het grijze weer buiten, schijnt hier het zonnetje door al die mooie versiereingen. :zon02:

@TRL: Ik wilde ook steeds nog zegggen, dat C. wel supersnel gaat. Dat wordt achteraan vangen, maar wel heel leuk!!!

@Viva: In het weekend heeft zo’n bedrijf het hele kantoor en ook het restaurant versiert met prachtige kerstbomen e.d., maar in de uitgifte, niks , nada, nothing. Miss dat ze/we dat zelf nog gaan doen, maar met WK voetballen mochten we ook niks ophangen.

@Marion: Ook weer aan het werk zo en dan sporten. Vind het knap van je hoor!! Kan alleen maar goed voor je lijf en leden zijn. :unibrow:

Zo, nou visjes of geiten voeren hoef ik niet, :drugged: want heb niets meer, dus ff zo maar ff showeren. Eerst bakkie leut opdrinken.

Straks bij binnenkomst op het werk, als eerste een beoordelingsgesprek. Zal wel de laatste zijn. :nod:

Fijne dag allen :dag:

Hey meiden…

Nou het gaat langzaam aan wel weer iets beter… Dus zal jullie even updaten van mijn weekje!!!

Dag 1: Op schiphol ging alles vrij snel, en had weer mooi een plaatsje bij de nooduitgang… Om half 9 kreeg ik al een smsje van M. hoelaat ik zou aankomen… of alles nog op tijd ging… Uiteindelijk iets te laat vertrokken, maar door een vlucht van maar 2.50uur was ik mooi op tijd op Izmir… Visum halen en paspoortcontrole duurde eeuwen (voor mijn gevoel haha) en mijn koffer stond al op de band… Moest nog enorm nodig naar de wc van de zenuwen en askim bleef me maar bellen en smsen waar ik was…

En dan… dat moment dat je door die deur moest… Mijn hart leek wel stil te staan… En dan nog het mooie: Izmir heeft 3 deuren… dus welke kies je dan… Op goed geluk de rechter uit gekozen en daar stond M. al heel ongeduldig te wachten en zodra hij me zag vloog hij me om mijn nek… :wub: Het voelde direct zo goed! Hij was samen gekomen met zijn jongere broertje en die droeg rozen die hij me daarna gaf… Naar de auto (de baas van zijn oudere broer was meegekomen) en toen op weg naar Söke… We zeiden allebei niks… konden elkaar alleen maar vasthouden, aankijken, lachen en knijpen… Hij kon alleen maar uitbrengen: ik ben zo blij dat je er bent… was echt bang dat je niet meer zou komen… :wub:

Onderweg werdt mams al gebeld dat ze eten moest maken en dat we eraan kwamen… Aangekomen bij zijn huis stond mams en schoonzus al op balkon… en wij de trap op naar zijn huis en meteen schoonmams 2 zoenen en een omhelsing… Daarna meteen aanschuiven aan het eten… hihi… Ik had natuurlijk totaal geen honger maar goed… toch wat brood en rijst naar binnen gewerkt… tijdens het eten kwam zijn vader, broer en nog wat andere familie binnen en iedereen was super aardig en lief enzo…

Daarna zijn we even samen in de pc-kamer gaan zitten zodat we eindelijk even alleen konden zijn… en toen volgde dan ook onze eerste zoen… :wub: Was echt heel raar om nu echt bij hem te zijn!!! Maar het voelde alsof ik hem al jaren kende! Die dag verder niet zoveel gedaan, wel direct ongeveer 20 familieleden op bezoek gehad, volgepropt met thee en baklava en s’avonds bij zijn tante voetbal gaan kijken… :wub: Daarna vroeg M. waar ik wilde slapen… bij hun thuis of bij zijn schoonzusje B. Heb er voor gekozen om bij zijn schoonzusje B. te gaan slapen omdat we daar net even wat vrijer waren dan bij zijn ouders…

En ja… dan lig je om half 12 s’nachts gewoon bij hem in bed… naast hem… echt weet niet wat er door me heen ging op dat moment… maar :wub: Heb de hele nacht zowat niet geslapen… vreemd huis, vreemd bed, iemand naast me… En M. maakte me de hele tijd wakker als ik bijna uit bed viel (volgens hem dan haha)

Dag 2. Vroeg ontbeten daarna met de auto met broertje en vriend naar Efeze… Giga druk dus we zijn maar doorgereden naar Sirinçe… super lief wijnstadje en daar ook heerlijk turks gegeten… Hierna doorgereden naar Kusa en daar lekker in het zonnetje op het kasteel beetje rondgehangen enzo… en aan het einde van de middag weer naar huis gereden…

Dag 3. Vrijwel niets gedaan, heel veel regen dus lekker op de bank gehangen en van elkaar genieten…

Dag 4. Idem

Dag 5. Naar Söke stad geweest met zijn broer, Iskender gegeten, beetje gewinkeld en ook naar de outlet geweest… Voor M. 3 shirts gekocht… en verder niks… (en eindelijk naar de wc geweest :biggrin:)

Dag 6. weer regen… dus weer lekker op de bank enzo… En toen vroeg askim opeens of ik voor altijd bij hem wilde blijven… omdat hij echt van me houdt enzo… Dus ik gewoon ja gezegd…

Dag 7. Laatste dag samen… S’morgens kwamen opeens de tranen bij mij en later ook bij M. Daarna weer naar Söke geweest… lekker dönertje gegeten daarna nog wat kadootjes gekocht voor mijn mams/paps/broer… en toen naar huis… Daar kreeg ik s’avonds opeens een ring om mijn vinger geschoven door zijn vader met een roodlintje eraan, met aan de andere kant de ring van M. Zijn vader heeft dit lint toen doorgeknipt en zij zien dat dus als een verloving… (heb hem overigens wel even uitgelegd dat ik dat niet zo zie, en ook echt niet binnen 2 jaar ofzo ga trouwen) Daarna groot feest met muziek, dansen en turks fruit… :biggrin:

Maar ja… was ook meteen mijn laatste avond omdat ik om 2 uur al weg moest met de auto naar de airport… Om 22.00 zijn M. en ik toen nog even samen naar bed gegaan om nog wat te slapen… Nou toen kwamen de tranen vooral bij M. naar boven… Heb serieus een jongen nog nooit zo zien huilen… pfff… dus samen echt nog een half uur gehuild en daarna maar weer uit bed gegaan… Om 01.45 uur met de auto naar zijn oudste broer gereden om afscheid te nemen… en toen naar de luchthaven… pfffff wat een hel… M. bleef nog wel bij me tot ik door de paspoortcontrole moest, maar daarna was het over… Na een heerlijke week samen moesten we weer alleen naar huis, en heb me nog nooit zo ellendig gevoeld!!! :crybaby:

Sorry meiden… de tranen komen alweer… dus kap maar weer!!!

:kus:

Cyn,owww wat een leuk verslag en logisch dat de tranen komen :kus:.Zie het allemaal zo voor me daar op Izmir airport zo bekend terrein voor mij.Hoop echt dat het gaat lukken voor jullie met het visum.
Ben je al weer aan het werk?

Roanna,weet niet of het snel is van C,maar moet wel zeggen dat hij alles wel snel door heeft,zet hem op de loopauto of motor en hij weet gelijk wat hij moet doen:smile:.

Hier zijn de meeste kerststukken al binnen en de bomen komen geloof ik binnenkort ook,op elke verdieping een boom en een aantal kerststukken ja ja het mag wat kosten…

Trl: ja gister al weer aan het werk… :frowning:

ach…meissie toch…

als jullie tijd hebben…de kerstrel is begonnen, leuk ook al die reactie’s

http://www.telegraaf.nl/binnenland/5518541/__School__te_divers__voor_kerstboom__.html

Cyn,in ieder geval een beetje afleiding :kus:.Hoe vond je Kusa?

Goeiemorgen,
@Cyn::kus::kus::kus::kus::kus::kus::kus:
@Viva: Wat een grote onzin, geen kerstboom op die school. Kan me goed voorstellen dat dat een rel is, gaat werkelijk nergens over

nee echt niet, de sfeer zit er lekker in hierzo maar niet heus…

Trl: ik had kusa niet zo groot verwacht… :biggrin: Maar we willen nu samen in juni daar vakantie gaan houden… 12 dagen in kusa… en 3 dagen bij zijn familie thuis…

Thanks meiden!!! :kus:

Zo ik ga ff een peukie roken…

Cyn, waarom ga je niet in februari ofzo nog een weekie naar hem toe, en dan in juni 12 dagen en dan weer in september ofzo…

Viva: ik mag in februari geen vakantie opnemen… (dec-maart) en ga in maart 3 weken naar thailand… in april ben ik net terug… mei wil ik niet weg omdat mijn schoonzusje dan is uitgerekend… dus wordt pas juni… Moet eerst maar eens kijken hoeveel vrije dagen ik nog ga overhouden… :wink:

Cyn,juni leuk,misschien komen we elkaar dan wel tegen :biggrin:

Vanavond goeie film op rtl 5 man on fire…