TTT deel 135

@toos
Ja en vanavond maar een keer op tijd naar bed, het is al 3 avonden achter elkaar laat.

MK : eten was ook weer een suc6
Toos :ik ben met de 2 kleintjes naar Anubus geweest en de rest allemaal naar avatar in 3d, vonden het geweldsig maar ik hou daar niet van hihi

@raak
En Anubus vond je wel leuk?

Zo de rust valt in…

Gister dus heerlijk gekookt, en omdat ik het ‘me makkelijk’ gemaakt had, en alles alleen in de oven moest… heb gewoon lekker meegegeten en genoten!!!

Daarna lekker met de hele familie aan tafel na gezeten borrel(teveel dus) erbij… ze gingen pas om 24 uur weg en ik moest om 7 uur de deur uit naar mn werk(en mn zus al om 6.30 beginnen!!!)
Nu valt de rust gelukkig hier in…
Zoooooooo PFFF

Toch een uitvinding alles zover klaar dat het alleen nog in de oven moet. Wij hadden vrijdag ook lekker nagetafelt, fles op tafel;), heerlijk. Heb trouwens gister geen druppel alcohol gedronken, had wel genoeg gehad:teeth:. mezelf voorgenomen om op oudejaarsavond vooral niet teveel te drinken

MK : de 2 jongsten zijn 5 en 7 en die van 5 vond het best heel eng hoor, maar dat zijn altijd leuke firms voor kids:D In Belgie is die alle leeftijden

@raak
Gelukkig maar dat oma mee was.

Toos: Ik had van AH de excelentdingen: aardappelgratinee, groenten, kalkoenhaas… alles in ovenklare bakken: 180 gr… gratinee nog even onder de grill: KLAAR na 30 min hahahahaha… lekker makkelijk en zooo lekker… Doe ik weer een volgende keer…

Zo nog 30 min en dan heb ik VRIJ!!!(zeker 1 dag, misschien zelfs 2 haha!!! OHHH EEN VRIJE DAG!!!)

Goede middag …
Iedereen de kerstdagen ook weer goed door gekomen. De een met een film en de ander met lekker eten. Ik was gisteren naar een tuincentrum geweest met N en natuurlijk was de kar weer voller dan gepland. Maar het meeste was 50% korting dus dan mag het wat meer zijn he. Trouwens een hele mooie lantaarn gescoord. Ik heb hem nu vol gesmeten met kerstballen en wat lichtjes, hebben we toch nog een beetje kerstsfeer in huis.
Vanmorgen eerst gesport en vanmiddag een beetje dom vissen zitten trainen. En zo meteen moet ik naar mijn ouders, broer kwam op bezoek met vrouw en kid, ze waren een week op vakantie geweest en mams vond dat ik ook moest komen eten. Ik had voor gisteren ook al nee gezegd dus zullen we nu maar even gaan.

@Beps
Al weer aan het werk. Vroeg dan he, als het de avond daarvoor zo laat is geworden.

@Raak
Met de kleinkids naar de film geweest

@Roanna
VIP’s aan het bekijken nu

@Toos
OOOOO leuk nieuws!! Je wordt weer ‘mother of the bride’!! Gefeliciteerd.

@TRL
Ik zag weer een superschattige foto van C op FB

@MK
Lekker gegeten en gaat er vanavond vroeg in.

Marion : eet smakelijk !!

Goedenavond.

Wij ook weer thuis. Het wat echt heel leuk om dit een keer mee te maken. In de eerste plaats al om een keer in die gigantische sporthal te zijn en ten tweede om zoiets als dit, een keer mee te maken. Het was redelijk gevuld en tja… wie heb ik gezien… Ali B, Reggie Blincker, Pierre van Hooydonk, Bas Muys, Charley Luskes, Trustfull, Aaron Winter, Tim Akkerman, die hagenees Henk Bresser of zoiets, Regilio Vrede, Bas van de Goor, Sjaak Swart als coach van oud Nederlands elftal enz, enz. Heel veel dus!!!

We zijn wel wat eerder weggegaan, want op een gegeven moment heb je het wel gezien, dus weet ook niet wie er gewonnen hebben. :drugged: De zoon heeft voor zijn werk nog vele bekende BN voor de microfoon en camera gehad. Hij zei, dat hij best zenuwachtig was, toen hij Sjaak Swart moest intervieuwen. Maargoed, genoeg hierover!!! Kijk het wel een keer terug op internet tv.

Iedereen weer back to basic zo te lezen. Beps alweer aan het werk geweest.

@Beps: Ik zie het helemaal voor me van je hubs met een drankje op, alhoewel ik 'm zo ook niet ken. :wub: Ha, ha.

@Raak: Ja, die Avatar moet een mooie film zijn he. Mijn zoon en vrouw waren er eergister in Ede naar toe geweest. Maar jij heb je ook vermaakt bij en met die kinderfilm. Mooi hoor!

@Marion: Toch nog ballen en lantaarn voor half geld gescoord en alsnog een bietje kerst thuis nu.

@Toos: Weer veuls teveul gedronken dezer dagen :nod: en heeft goede plannen voor ouderjaarsavond. Ja, ja.

@MK: Ook weer alles achter de rug en doet alles er vanavond op tijd in.

Wij miss straks nog ff naar … jullie weten wel… want heb nu best een bietje trek.

Iedereen in iedere geval nog een fijne avond verder. :dag:

Toos,gefeliciteerd met het voorgenomen huwelijk van je dochter.

Marion,lekker aan het shoppen geweest en alles voor de helft,gelijk ingeslagen voor volgend jaar?

Roanna,een hoop bekenden gezien,maar toch wel op tijd naar huis gegaan.
En je zoon helemaal in Ede

http://www.wereldwijzer.nl/images/icons/icon12.gif

,naar de film geweest,hebben ze bij jullie geen bioscoop?

@Raak
Dank je!! Ik heb idd heeeeeeel lekker gegeten.

@Roanna
Pierre alweer gezien? Wat zei hij? Hey Roanna … leuk je weer te zien. Het was hem toch waar je al een keer mee op de foto was of niet?
Ook weer naar je favoriete restaurant geweest. Wij waren er ook even gisteren, niet voor de frieten maar voor de chocomel. Het tuincentrum was nog niet open en hebben daar wat gedronken totdat het open ging. Of beter gezegd, wij DACHTEN dat het open ging. N had het in de krant gezien en achteraf bleken we bij de verkeerde vestiging te staan :slight_smile:

@TRL
Ja ik heb ook ingeslagen voor volgend jaar. Dan heb ik donkerbruine ballen bij mijn goude :wink:

@Marion: Ikke met Pierre? Nee, wat jij bedoelt was met Arie Boomsma ooit.
Staan al leuke foto’s van dat evenement op nu.nl zag ik net.

Dat was ook handig dan he van N.? Nouja, weet je ook weer eens hoe een Ma* er na een verbouwing uitziet. Ha, ha. Ik net een happy meal en ook heerlijke chocolademelk gehad en dan zit ik al vol.

@TRL: Jawel. Wij hebben hier wel een bios met verschillende zalen, maar volgens mij, lang niet zo mooi als die bij jullie. Dan erbij, hier is meer 1 voorstelling per dag van die film en bij jullie kan je kiezen. Ze gaan wel vaker naar Ede, speciaal voor de ambiance van die mooie bios bij jullie. :thumbsup:

Hallo, kom even gedag zeggen. Fijn dat jullie allemaal fijne dagen hebben gehad. Die van mij waren niet zo, helaas. Maar ga er nu niet over uitwijden, geen zin in. Alleen vandaag waren 2 van mijn 3 jongens er om te eten, met vriendinnen, en natuurlijk m’n kleindochter. Dat was wel erg leuk. Ik had “echt” gekookt, en dat was over het algemeen goed gelukt. Maar verder? Ben blij dat het achter de rug is, en dat ik morgen weer gewoon kan gaan werken.
Groetjes allemaal, XXX

Miere : :kus: en morgen weer lekker werken

@Miere: Och Miertje toch!!! :kus: Nou, dan liever maar weer werken en deze kerst snel vergeten, al heb je gelukkig nog even van je kinderen en je kleinkind genoten vandaag.

Zo, heb zojuist weer even met deze en gene gebelt en bijgepraat, want onze koningin vind juist al, dat we veel teveel virtueel bezig zijn. Dus daarom maar even bellen. :redface: Pfff…

Nou meisjes… zeg gelijk maar even weltrusten. Hele week vrij, maar zat te doen hier thuis dus.

Weltrusten en tot morgen weer en voor de werkenden… werkse weer morgen.

:slapen: :dag:

Roanna : welterusten wn tot morgen :kus:

:ITALY:Bloem29: 22-25 Januari: Collalbo Italie:ITALY:

Bloem29: 29 Jan- 1 Feb: Baselga di Pine Italie
Cyn: 2 Maart Thailand… :smiley:
Bloem29: 4-7 Maart Berlijn- Erfurt Duitsland
Beps: 12 Mrt Almelo- Weekendje Preston Palace(met fam, omdat mn vader 80 wordt)
Bloem29+ Beps: 20 april: Cappadocie Rondreis
Viva: 21 mei - 4 juni Alanya
Roanna: 31 Mei - 7 Juni Alanya
Cyn: 11 juni -Soke/Kusadasi
Kaylo : 14 juni - 02 juli 2010 : ADR !!! :vak02:
Toos: 17 juni- 02 juli - Ocho Rios Jamaica[**

http://cache.hyves-static.net/images/smilies/default/smiley_carnaval.gif

**](http://www.mijnticker.nl/)

En dan de verjaardagen nog …

29/12 MK & Bloem
10/o1 Cynthia
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
05/03 Marifran
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
08/04 Jill
28/06 Toos
01/08 Linda
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
17/09 Crazymar
18/09 Wendy
08/11 Kaylo
17/11 Kadin
13/12 Turkije Lover

Miere,:kus:,balen dat de dagen niet zo gelopen zijn als je gewilt had.

Roanna,de sociale contacten ook weer onderhouden.

Fijne dag allemaal