Zo het begin is er… toast gemaakt(in de vorm van een kerstboom) voor het amuse-tje… en de nootjes gehakt voor het tussen gerecht…
Nu is het verder een kwestie van ALLE IN DE OVEN GOOIEN Hahahahha…lekker makkelijk zeg…
Goedemiddag, ben er ook heel even, zo weer weg, gaan met alle kids en kleinkids naar de bioscoop en daarna lekker borrelen, kunnen geen eten meer zien inmiddels :lol: Iedereen nog een heeeel fijne 2e kerst:kus:
Iedereen wederom een gezellige dag toegewenst!
Raak en Beps een familiedagje.
Wij over 1½ uur weg naar mijn zwager en schoonzus en daar gaan we met 18 man eten. Ik moest voor 2 personen het vegetarische voorgerecht maken, viel mee dus. Alles staat staat klaar. Straks M. nog even met glitters versieren.
Heel veel plezier en geniet van alles en van elkaar.
Wij halen zo de dochter op en gaan dan even high tea-en bij de zoon en vrouw en haar familie. Vanavond gaan kokkie en ik even wat in elkaar flansen, maar dat komt helemaal goed. Heb van alles in huis. :biggrin:
Zo, daar zijn we weer terug van al het (vr)eten en drinken.
Hier ook een gezellige dag geweest. Eerst bij de zoon een paar uurtjes geweest en daar wat hapjes en drankjes genuttigd. Toen naar huis met ons 3en en toen zijn kokkie en ik even de keuken ingegaan. Heel even maar hoor, want we hadden het eenvoudig gehouden. Ha, ha.
Tomaten creme soep uit de zak.
Gebakken aardappeltjes, gemengde italiaanse sla, gebraden kippeworstjes.
Luchtig toetje met slagroom.
Nou, eenvoudiger en sneller kan haast niet, maarrrrr… reuze lekker en dat alles van de appie en een beetje van ons zelf!
Verder hoop ik dat iedereen de dagen een beetje leuk is doorgekomen. Wij in ieder geval wel. Heerlijk relaxte dagen gehad. Nu op naar oud en nieuw. :idea:
Trl : ja hoor, ben in Noordqwijk geweest, relaxed met zn 3tjes, mijn moeder ook mee. Was weer heerlijk om zo lekker verwend te worden, is daar altijd fantastisch. Jij weer blij dat ze voorbij zijn, nou zomer wil ik ook wel hoor;)
Roanna dus voor jullie ook weer een heerlijk daagjes geweest, goed zo !!
Goeiemorgen,
Volgens mij ligt iedereen nog op 1 oor na de drukke kerstdagen. Wij eerste kerstdag gebrunched met de meiden en daarna met zn allen naar mn broer. R. had een nieuwtje, haar vriend is op kerstavond op zn knieeen gegaan en gaan in 2011 trouwen. Gisteren even naar wendy geweest, die hebben een kitten gekocht. Lief beestje op te zien. En gisteravond met zn tweetjes wezen uit eten, was heerlijk. Vandaag geen plannen, zal een rustig dagje worden.
Fijne dag vandaag
Niets op 1 oor!! Hier al zeker een uurtje wakker.:slywink:
Fijn te horen dat de meeste van julie de dagen toch goed en gezellig zijn doorgekomen en Toos… moet je weer op zoek naar een mooie dress. Echt leuk hoor en ook weer gefeliciteerd hoor. Heeft R. nog wat van dat baantje bij G. gehoord ?
Ook voor diegenen die blij zijn dat deze dagen weer om zijn… :kus:
Wij gaan straks naar een voetbalgala hier in de sporthal. We hebben gratis kaarten. Zoals jullie wel weten, ik geef zelf niets om voetballen, maar het lijkt me leuk om de BNers eens in het eggie te zien. Hi, hi. En als er niks aan is…, ben ik zo weer weg!!
Wij ook rustig gedaan gister met elkaar, veel gelachen en TOP gezellig!!!
Rubbie had een beste slok op haha hij drinkt bijna niet meer, en nu dus een wijntje enzo hahahaha
@Beps: Topdag gehad, zo hoort het he. Rubbie had um zitten na wat wijn, maakt het uit, als ge maar leut heit. Ik had vrijdag bijna een fles tia op, was zooo lekker. Gister geen kater gelukkig, alleen een duf hoofd @Raak: Naar Noordwijk geweest. Hoe was de film gister en naar welke zijn jullie geweest
@Toos: nee maakt ook niet uit, maar ik wordt altijd zo giebelig van hem dan…hij blijft zn ‘liefde’ verklaren…en zegt het keer op keer… BLEHHH hahahahahaha