TTT deel 133, en we gaan gestaag door...

Goeiemorgen,
@Miere: Succes met wachten tot het tijd is en heel veel sterkte vandaag

Goedemorgen meisjes.

Miere heel veel succes vandaag, heus het komt goed…
Beps gisteren in bed omgevallen en nu kliederen
Roanna…jeetje nou gelukkig dat kokkie weer snel overal vanaf was
Marion lui in de stoel gelegen ja hallo mag je even.
Bloemmie druk met de site.

Ja vriendin van paps mag max. 3 maanden in het ziekenhuis blijven, daarna moet ze naar het revalidatiecentrum…tja hij had natuurlijk heel wat noten op zijn zang, moest gelijk komen ect…heb hem gebracht, maar ging met de regiotaxi terug…

Nu aan het werk, en poeppie druk…

goeiemorgen !!

Wou Miere nog even succes komen wensen !!! :kus:

Goedemorgen,

Beps : aan het kliederen
Roanna : lekker relax daagje thuis, alleen vanmiddag ff beetje gif het lichaam in laten spuiten. Niet ziek worden nu he:)
Viva : weer eens wat anders : druk op het werk hihi
Verder iedereen ff langsgeweest voor onze Miere:kus:
Ik zo weg, off to a meeting:dag:

Ik zou morgen moeten voor de griepprik(niet de mex, de gewone) maar ja…ben in Walibi he…
Dus mag maandagmorgen

Haartjes in de klierder,
Raak: :dag: Meet’ze…

Zo laag 2, uitspoelen en de streepjes trekken nog…

En de streepjes trekken in(Normaal staat daar 10 min voor, ik doe altijd bijna 30 haha!!) Dan dus nog mn ‘haarmaskertje’ en douchen… en dan naar de stad boodschappen doen

Nog werken ook, gelukkig maar 4 uurtjes…

@Mierjte: Sterkte straks…:kus:!!

:dag: Ik weer te werk… Lekker boeken, boeken, boeken :biggrin:

Mierre: Succes en sterkte!! :kus:

Beps: Waarom laat je het zo lang intrekken dan?? Op een gegeven moment is de verf namelijk uitgewerkt… :wink:

Mmm verder weet ik het weer niet… :dag:

Verf wel, maar dit is blondeer…en op donkerder haar licht het meer op als je het langer in laat trekken…(eerst deed ik 10 min zag je niets…toen 20 iets meer, nu 30 gewenst resultaat…)

Aaah… ik wist niet dat je ging blonderen :wink:

Hihi even lezen he: Streepjes trekken…(blonde plukken, het is een pak met blondeer voor plukjes/streepjes)

Streepjes kan tegenwoordig ook met verf he :wink: :tongue:

Ach ja…kan ook hihi!!!(heb ik er ook nog in in 4 kleuren, en dan oude streepjes, en nu nieuwe,… een kleurenbende dus…) Ik ben er blij mee…

Mooi zo… :biggrin:

Pfffff heb geen zin vandaag man… Bah…

hallo !!!

Ik ben precies niet de enige die geen zin meer heeft ?
Morgen vrijdag en dan lekker LANG weekendje …
Zaterdag, zondag, maandag (2 november), dinsdag dagje verlof, woensdag thuis en donderdag algemene treinstaking … hihihi !!!

Kaylo: dat is wel heel lang weekend!! Ik morgen en zaterdag nog… en dan ook pas zaterdag weer… :biggrin:

Is bij jullie 1 en 2 november ook een feestdag ?

Nee wat voor ‘feest’ mag dat dan zijn Kaylo???

Ohhh ikke nu en dan morgen dat FANTASTISCH(not) Haloween… en zaterdag overdag…Maar daartussen in komt mn VRIENDINNETJE!!!(OHHHHH heb ik daar zin an,…gezellig, en bij kletsen enzo… ik heb haar gemist…veel te druk!!!)

Ja Kalylo,wat voor feestdagen zijn dat dan? Jullie hebben er wel veel in Belgie.

Beps,de haren weer in de kleur.

Cyn,bijna naar Orlando heerlijk hoor.

Beps: brrr ben blij dat halloween dit weekend is… en niet volgende week… Dan had ik halloween Disney gehad… (bah) :biggrin:

Trl: dag: alles goed?

Cyn,jewel hoor maar kan beter.Druk weekend voor de boeg.Zaterdagavond verjaardagfeest van vriendin gaan we loungen in Arnhem.Zondag de topper :biggrin:,dus maandag maar vrij genomen,zie C al zo weinig het weekend.