TTT deel 133, en we gaan gestaag door...

Bloem: misschien 2010 :wink: Of van Orlando :wink:

Ik vandaag de hele middag turks aan het leren… wat een moeilijke taal zeg!!

Nou ik ga weer verder!!

:dag:

Zo ik te werk… zou zaterdag moeten werken in de avond, maar nu komt er een collega of ik ruilen wil… en komt er gewoon een logee zaterdag dus…ja ik wil wel ruilen haha!!!

@Roanna: Arme kokkie… doet wel auwwie hoor…

:smiley: heyyy goed nieuws!!

@ roanna ik had post uit turkije!! dank je wel :D!!!

@Bloemmie: JAAAAA Crime-night met zn 5en hahahaha

ik ben om 19h thuis :stuck_out_tongue:

Heerlijk gezellig!!! Gewoon lekker Dönertje, of ik maak Köfte ofzo…(jammieeeeee)

Jemmig wat een rust…

ja sorry!! ik ben zoooo druk met die site… niet normaal!! weer 5 nieuwe filmpjes gevonden die toch ECHT even toegevoegd moeten worden

Goede avond!!
Lekker in de stoel gelegen. Wordt je zoooo gammel van he, en dan moet je daarna de kou in. En … telefoon gehad van de keukenman. Volgende weer vrijdag komen ze … jippie!! Dan kan ook de keukenvloer en de trap gelegd. Nog heel even en mijn huis is weer completer :wink:

@Bloem
Het seizoen is weer begonnen dus druk met de site

@Cyn
Druk met het turks. Valt niet mee he?

@Viva
Taxi gespeeld voor paps. Hij wilde er nu dus wel naar toe. Moet ze lang blijven?

@Roanna
Arme kokkie. Gelukkig ben jij in de buurt om hem te verwennen.

@Beps
De haren weer in de goede kleur? De mijne moeten ook nog maar had geen zin om zo lang bij de kapper te zitten vandaag. Alleen maar geknipt dus.

@Toos
Ja we wonen nogal een eindje uit elkaar. We hebben wel een tv hoor maar hij kijkt wel heel erg ieniemienie op het kastje. Maar wie het kleine niet eert he … en komt de tv er nu niet dan later maar.

Hoi, nou eindelijk, bijna is het zover. Moet me helaas pas om 13.30 bij het ziekenhuis melden, word om een uur of 3 geholpen. Maar ik mag toch vanaf straks 24 uur al niks meer eten, alleen water en thee. Heb vanavond maar gerelaxed, en dan morgen nog efkes de tent strak trekken, met de hondjes naar bos enzo. Nou ja, dan wordt het gauw 1 uur. Het kan maar gebeurd zijn.

@ Marion, wat heerlijk voor je allemaal!
@ Bloem en Beps, gezellig Kroel-weekend!
@ MK, druk, druk, gelukkig gaat het met de kleine weer wat beter
@ Cyn, meid, ga lekker naar Kusa, kan jou het schelen, je leeft maar 1 x!
@ Roanna, arme kokkie, ik voel (letterlijk) met hem mee, bij mij is er ook weer 1 afgebroken, maar kan nu even niet naar de tandarts. Maar heb er gelukkig geen last van.
@ Viva, altijd druk, ook een beetje rust nemen op z’n tijd, hoor
@ TRL, wat gaat het hard, hè, C al weer bijna 1 jaar!
En verder…weet ik niet meer, Toos en Raak, xxxjes
Kom morgen nog wel even buurten, denk ik…
Voor nu, slaap lekker allemaal.

Hoe later op de avond enz, enz. :dag:

Wij weer terug uit de achterhoek en heb alles (huh :confused:) bijgelezen. Was niet zoveul dus.

@Miere: Ook al aan het wisselen? Wel vroeg dan. Ha, ha.
Lieverd… heel veel sterkte morgen en we gaan voor je duimen dat het allemaal goed gaat en goed mag komen. Hou je haaks. :kus: Moet je ook nog in het ZH blijven, of na de operatie weer naar huis?

Verder zeg ik ook almaar vast… weltruste all. :slapen: :dag:

@Miertje(poging 2) Morgen dus… Veel succes…het komt goed, en dan is het maar achter de rug… Rubbie moest ook in de middag komen… 1 wk blijven… maar was na 3 dgn al weer thuis. Ze zijn zo kundig tegenwoordig…

En nu… nu naar bed… hihi

:USA:Cynthia: 2 november Studiereis Orlando/Florida!!! :USA:

Bloem29: 5 november t/m 8 november: Berlin
Cynthia: 24 december Oldebroek - weekendje Landal

En dan de verjaardagen nog …

08/11 Kaylo
13/12 Turkije Lover
29/12 MK & Bloem
10/o1 Cynthia
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
05/03 Marifran
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
08/04 Jill
28/06 Toos
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
17/09 Crazymar
18/09 Wendy

Miere,heel veel sterkte vandaag.

mogguh

@ miertje succes en sterkte vandaag!! kijk je wel uit dat je niet omvalt met ‘boel straktrekken’ en hondjes naar het bos op een nuchtere maag???

Goedemorgen :dag:

Miere; sterkte vandaag! Komt vast goed… ik duim

:dag: Goede morgen!

@Miertje
Heel veel sterkte vandaag! We denken aan je :kus:

Miere, heel veel sterkte vandaag en de komende tijd! :kus:

Ik ben wakker… zooo heb ik lekker geslapen!!! Ik lig in bed en val om…heerlijk…
Straks mn haartjes kliederen, en dan naar het centrum eea regelen ivm het afscheid van onze manager morgen…

Doeggie tot straks…

Mogge. :dag:

Ik ben ook wakker. ( gelukkig wel zeg )

Beps lekker kliederen. Ga ik eerdaags dus ook weer doen.

Vanmiddag naar de HA voor de griepprik en verder dacht ik wel een rustige dag. Nu eerst ff showeren.

Iedereen werkse en tot laters weer.

@Miere: :thumbsup::thumbsup::thumbsup: Toi,toi,toi.