@Roanna: Komt goed Skattie… werk ze…
Ik ga zo maar een ‘aktie’ maken voor mn haarkleur dus…
Tot straks…
@Roanna: Komt goed Skattie… werk ze…
Ik ga zo maar een ‘aktie’ maken voor mn haarkleur dus…
Tot straks…
@Marion: Komt een hoop bij kijken he om je eigen huisje op orde te krijgen. t is dat je een beetje ver hier vandaan woont, ik heb hier een goeie tv over staan…
Zo ik net terug van de sportschool…
Bloem: heb je toevallig al calendar cards van Florida?? Anders wil ik daar wel ff voor je zoeken
Geen aktie ondernomen, ik ga straks, dan naar de aphoteek medicijnen ophalen, via de C1*00 boodschapjes en dan door naar mn werk(moet om 15 uur klaar zijn, dus om 14 uur weg…)
Pfff ben niet vooruit te branden, en mag dan nog 6 uur werken en 1 uur vergadering…(GAAR)
druk!!
@ cyn jup ik heb deze
http://farm3.static.flickr.com/2611/3743077389_4591901e2b_o.jpg
maar meer is altijd welkom!!
Zo ik weer terug,
Beps aan het werk, en geen aktie voor haarverf
Marion totall loss ja is niet zo gek he meissie, vandaag dan maar even een beetje bijtrekken, wat zal je genieten van je paleisje.
Toos blij met de kleurtje van de mode, ik vind de kleuren wel mooi maar vind de mode niet zo geweldig deze winter/najaar…zal er aan moeten wennen denk ik.
Ik bij paps geweest, boodschappen gedaan, en hem naar het ziekenhuis gebracht, naar zijn vriendin, ze heeft haar bekken gebroken…dus nu weer thuis en aan de strijk denk ik zo…
maar heb geen zin meer eigenlijk.
Beps : naar het werk
Viva : weer terug
Bloem : mooie kaart maar wil meer
MK : gelukkig koorts weer weg
Marion : lekker relaxen hoor
Cyn : naar sportschool geweest
Toos : geen fan van nachtdienst
Roanna : aan het werk
Goedenmiddag.
Zo, naar de tandarts geweest. Ikke helemaal niks, maar kokkie die al een tijdje tandpijn had, ligt nu (bijna) uitgeteld op de bank. Hij is echt aan het wisselen zeg maar. :biggrin: Ze vallen er een voor een uit en iedere keer wordt er dan weer een kunsttandje bijgezet op het frame.
Net dus ook last van een loszittende onderhoektand en gelijk eruit getrokken. Omdat we altijd beide samen op controle gaan, zat ik er ook dus bij en oh echt was net een kind… zo schreeuwen. Eerst al bij de verdovingsprikken en toen ook nog bij het trekken. Waarschijnlijk de verdoving nog niet goed ingewerkt. Maargoed, er bleek ook een ontsteking in het wortelzakje te zijn. Hij liet het ons zien. Jakkie. Volgende week terugkomen om het frame weer verder op te bouwen. Hi, hi.
Zouden nog verf bij Act** gaan kopen, maar we zijn maar rechtstreeks naar huis gegaan.
@Marion: Heerlijk he zo je eigen domeintje en dan nog in de doll lopen wanneer jij dat wil. Vandaag lekker laten verwennen door tante. Geniet ervan.
@MK: Oh, gelukkig G. geen koorts meer en M. doet het nu ook goed op de BSO. Geeft toch een rustiger gevoel he!
@TRL: Ik had ook niets anders verwacht, dan dat het wel goed zou gaan met C. op het KDV. Die lachebek missen ze gewoon als hij er niet is. :biggrin:
Nou, verder las ik over nachtdiensten, lekker betalen, sporten op vrije dag, met paps naar de vriendin geweest, mooie kalenderkaarten. ( is die van mij al over dan?) ergens nog een overbodige tv staan en zij die niet in kunnen loggen, danwel eraf gestuurd worden. Toen was ik de draad kwait.
Roanna : ach zielig hoor voor kokkie, ga hem maar lekker verwennen dan:D
@Roanna: Het is wel sneu voor kokkie, maar moet toch om je verhaal lachen. Wat is er ooit uit de echo gekomen? Heb ik niet meegekregen.
@Raak: Oh, hij is gelukkig alweer op de been. Moest denk ik ff bijkomen en het bloedde nogal, maar dat is nu gestopt. ( ik verwen hem altijd al ) :biggrin:
Straks toch nog ff naar de achterhoek om de vakantiefoto’s op cd af te leveren en tevens even een bakkie doen daar.
@Toos: Niets, helemaal niets. De HA heeft niet kunnen vinden. Hij heeft er ook eigenlijk nadien geen last meer van gehad. Moet wel hiervoor volgende week even zijn bloed weer laten testen en voor zover ik kan zien op die lab-brief, voor de cholesterol.
Gelukkig maar dat er niks aan de hand was zo net voor jullie vakantie
Zeg dat wel Toos. Gelukkig alles goed en nu maar weer wachten, whats next?
Kan me er wel iets bij voorstellen, kokkie wordt toch al een daagje ouder he
Nou, zeg dat wel. :lol: Maar de rest doet het nog wel goed hoor. :crybaby:
Ze zeggen niet voor niets… krakende wagens, leven het langst. Hi, hi.
Welke rest:unibrow::D???
Ach Toos, dat weet je toch nog wel. Dat ding! Aardappelen afgieten enzo.
Zo, ondertussen ff een hapje gegeten en dat ging met kokkie weer al gewoon dus…, niks meer aan de hand. Nu zo ff naar de achterhoek.
@Roanna::dag: