Goedemorgen :dag:
Goedemorgen zussie :dag:
Het gesprek op het kdv was uiteraard goed
http://www.wereldwijzer.nl/images/icons/icon7.gif
,had ook niet anders verwacht hoor :dope:
mogguh
@ trl hij had dus een goed rapport
Goedemorgen meiden…
Moest zowaar bijlezen…
Toos werd erafgepletterd en is geslaagd voor de winter, en een coupe chocolade/mokka nou dat lijkt wel een dessert dan he…ihihihihihii.
Beps de laatste ochtend dienst…
Tlr. goed gesprek op het kd
Raak ook nog steeds problemen met berichten plaatsen
Miere nog heel even en dan onder het mes, je kunt het maar gehad hebben. sterkte in ieder geval.
Mk. achh G. ziekjes…goed in de gaten houden met die mexicaanse he. Beterschap hoor voor het kleine mannetje.
Roanna, al een nieuwe velg/dop op de auto???
Bloemmie ook eigenlijk een kleurtje opfrissen maar idd eerst de auto dan maar, en anders misschien bij de acti*n zelf een keurtje halen en erin smeren…kost daar niet zoveel.
Ikke vandaag vrij, dus de boel doen en naar paps…dus mijn dag is weer goed gevuld zeg maar
Goedemorgen
Trl : goed zo, had ook niet anders verwacht hoor
Toos : jij bent al goed geslaagd dus voor de winter. Ik heb ook geluk want ben een echt "paars"mens:p
Bloem : en, lekker uitgerust na een avondje vroeg te bed?
Beps : laatste ochtenddienst, Miere is morgen pas
Roanna : heeft net als ik "blonde"kleur:biggrin:
Damber : ook ff gespiekt
Viva : daagje vrij maar op weg naar de "paps"rituelen, suc6
MK : kijk je uit met G, bij twijfel nu net ff eerder dokter vragen hoor
@MK: Ik ben niet van dat ‘schrikkerige’ maar gewoon gezond verstand doet wondern bij G denk ik zo ;)!!!
@Miertje: Morgen…pfff ik loop weer voor… doe ik het morgen weer
@Raak: Ook hier een ‘paars’ mens(al dacht ik altijd dat dat me niet stond…) En dat ‘ondeugende blond’ dat heb ik ook haha
en toen… toen was er koffie
@Roanna: Welk nr haarklieder hebben wij nou ook al weer??
@ raak… lag er uiteraard pas weer na 12 in…
Goedemorgen all. :dag:
@Beps: Geen idee eigenlijk. Ik dacht nr3. Maar ik moet van de week toch weer die kant op, want moet ook nodig weer een kleurtje zetten. Misschien vanmiddag alwel, want moet vanuit het werk even naar de tandarts (controle) en ga meteen wel ff langs, omdat ik dan toch in de buurt ben. Ik laat het weten, indien je het zelf al niet eerder weet.
Paars vind ik ook mooi, zo ook zwart en grijs voor deze winter.
@Roanna: Volgends mij is het 4-5-6 en dat weet ik dus niet… heb 4 staan is bruin…ik denk dus 5 of 6…en het moet hier ook nodig gedaan worden,…voor vrijdag dan komt er ‘een logee’ haha
Goeiemorgen,
Ben blij met de modekleuren voor de winter, gelukkig niet zo somber.
@MK: Beterschap voor G.
@Viva: Je kunt er weer tegenaan vandaag. Hoe is het met paps zijn vriendin, ligt ze nog in het ziekenhuis?
@Beps: Laatste vroege dienst en dan??
@Roanna::dag:
De koorts is alweer weg, het maar 1 dag gelukkig.
Met mij gaat het wel goed hoor! Alleen drukjes, nu ook nog huiswerk erbij. Ik heb al een avond gezeten en ik ben nog niet eens halverwege
Wat lastig dat jullie soms niet kunnen inloggen/reageren, ik heb dat nog nooit gehad.
M. vindt het inmiddels geweldig op de BSO!!
@toos
Nieuwe kleren en een nieuw kleurtje.
@beps
Laatste vroege dienst.
@roanna en raak
Ook gek op paars
@bloem
Ik zou idd ook zelf een pakje verf kopen en zelf knoeien.
@trl
Goed gesprek gehad op het KDV.
@viva
Dag goed gevuld en maar weer bij pa langs.
Nu maar weer snel aan het werk!
De nachtdiensten gaan naar een callcentre(die de storingen aanneemt, en doorzet naar de vestigingen die het overdag gaan aanpakken. De vroege diensten ook, tot de vestigingen om 7 ipv 8 uur open gaan.
Wij dus alleen de avond en weekenddiensten…
De OR spreekt erover om naar 1 storingsnr te gaan… en dan ook alles op 1 kantoor(zal wel niet lukken…maar zo goed doen wij het dus wel,…:beef:)
@Toos: :dag::dag: Ik heb even ff koffievisite. Latersssssssssssssssssssssssssssssss
@Beps: Dus geen nachten en vroege diensten meer, is niet verkeerd.
@MK: Misschien had G. gewoon een eendagsgriepje, gelukkig maar. Fijn dat M. het nu naar haar zin heeft op de BSO
@Toos: Die nachten maakten we een behoorlijk deel uit van ons salaris(de toeslagen zijn dat toch het hoogst) maaar gewoon niets te doen, en dus snap ik het wel! De ochtenden zal ik niet missen: NOOIT!!! Ohh heerlijk uitslapen enzo… zalig,…
nu eens een bakkie denk ik…
Goede morgen meiden …
Ik heb maar eens een vrije dag genomen van kantoor vandaag. Eerst flink uitgeslapen want was echt helemaal totall loss. Gisteren verjaardag gehad bij mijn moeder, daar val je om van de slaap en als je dan thuis komt ben je weer klaarwakker.
Gisteren ook nog flink geshopt, handdoeken en een wasbox voor op de badkamer, nieuwe borden/schaaltjes, 2 knalgroene vaasjes voor op de dressoir, een wasmachine en misschien ook nog een tv. Moet daar nog ff over denken.
En nu even mijn hersens laten kraken. Ik heb bij gelezen maar … beetje DDD.
Nieuwe kleren voor Toos, een nieuwe wieldop en windows 7 voor Roanna, Cyn zoekt gezelschap voor Kusa … je hebt heel leuk gezelschap daar hoor meis, Mk druk met huiswerk en een zieke G, C doet het goed op het kdv … die gesprekken beginnen al vroeg zeg, Beps is het nummer van de haarverf ‘kwijt’, Raak is gek op paars dus ze zit goed dit seizoen, de haren van Bloem worden ook al lichter maar eerst moet het autootje gemaakt he, Viva druk met het werk en met paps vermoed ik, en dan ons Miertje nog … heel veel sterkte morgen meis. We denken hier aan je … dikke kus.
En nu zal ik me eerst maar eens aan gaan kleden. Loop nog steeds in mijn dolletje. Ik wil nog naar de kapper want het is wel erg lang geworden en vanmiddag ga ik even met mams op pad. Maar eens een mat gaan halen voor onder de bureaustoel van J voordat hij het hele laminaat vol krassen scheurt. En dan vanavond een moment voor mezelf in de stoel van tante. Ik kom de dag dus wel om. En dan tussen de bedrijven door nog maar wat dozen weg zien te werken en hier eens binnen wandelen.
Dat is bij ons ook zo, op nachten krijg je het meeste onregelmatigheidtoeslag. Ik ben er niet bepaald fan van, dus dan maar liever minder ORT en een minder gesloopt lijf. Maar dat is voor ieder verschillend en kan ook wel begrijpen dat als iemand het geld nodig hebt je het er voor over hebt
@Toos: Daar zijn dus nu ‘op de vloer’ ook de meeste klachten over. Ik heb al gezegd: Dagdiensten(ook door de weeks, geen toeslag) ik wil wel hoor… Maar anderen…pfff ‘klagers’ maar als er dan iets verdiend kan worden, dan zijn ze er niet(feestdagen ed… )
Ik ben weer benieuwd naar het kerstrooster(en oud en nieuw) ik hoop de 2de dag vrij en oudjaars avond…
@Marion: De boog kan niet altijd gespannen zijn, zo een dagje vrij, kapper en de stoel van Tante… dat doet een mens ook heel goed. Ik wilde dat ik zo een tante had…
@Beps: Ik heb meestal de kleur goudblond met lichtere strepen.
Maargoed, geen tijd meer om verder re reageren, want moet zo alweer weg naar het werk.
Iedereen een fijne dag verder en tot laters ergens weer. :dag:
Dag skatjes. :kus: