TTT deel 133, en we gaan gestaag door...

Pfff meiden: Ik ga :slapen: Doeggie…

@Beps: Slaap lekker. Oh en mooi dat je voor 2 jaar bij de cadioloog weg mag blijven.
@Roanna: Heb geen idee wat voor ongein dit is:mad::finger:. Misschien moet ik maar vip worden, alhoewel werkt bij raak ook niet

Truste Beps en slaap lekker. Er is nergens avond"markt" momenteel, dus je kunt lekker rustig onder de deken. :slywink: Handjes er wel boven.

@Toos: Wel vreemd hoor. Ik heb dat nog nooit gehad. ( afkloppen )

Wat voor kleur is het deze keer? Zelfde als in Juni?

Ja denk dat het ongeveer hetzelfde is, chocobruin maar nu met mokka highlights aan de voorkant.

Oh, leuk Toos. Weer eens wat anders die lokjes. Jij bent voorlopig weer klaar voor de winter.

In ieder geval voor de komende 5 weken wel, qua haarkleur dan he. Komt toch regelmatig terug, wordt trouwens al aardig “asblond”

Ja, dat wel maar ik bedoelde ook met de kleding enzo. Moet ook nog even kijken voor het een en ander.

Jij asblond? :paranoid:
Nou, ik ook hoor en ik denk zelfs al helemaal “blond” als ik het niet bijhoud. :lol:

Toos : krijg je dan net als ik : als ik wil reageren krijg ik maar een heel paar smilies en weet dan al dat het foute boel is en word er dan afgegooid

@Raak: Nee probleem met inloggen. Kreeg eerst het berichtje dat je ingelogd bent en werd er vervolgens afgeknikkerd, kon ook niet meer inloggen

@Roanna: Ging eigenlijk voor een zwarte broek, dat werden er 2. Paarse lange trui, moest ook een shirtje onder en een legging. Ook nog een blouse en vest gekocht. Ben wel klaar voor de winter

so ladies. ik ga ook een poging doen op tijd te gaan slapen

@ beps hij was grappig!!

mn cappuchino is nu ook behoorlijk vervaagd. zal snel weer een keer moeten maar ja… eerst ff autootje maar…

Bloem: Je kan ook niet alles tegelijk toch, soms moet je prioriteiten stellen. Wanneer weet je de uitslag van de scan?

Hmmm… wat vreemd. Wat ik weleens heb gehad, dat ik uitgelogd had en mijn groene lampje bleef branden. Heel raar ook. Lampje aan en je naam staat niet onderin, als zijnde dat je online bent.

Maargoed, ik zit al een tijdje nu op de klepdoos en die geeft aan dat de batterij bijna leeg is, dus ga maar vast kappen hier. Ga ik nog even op de gewone pc mijn mail tjekke en dan de boel maar op slot doen.

Ladies… weltrusten alvast en de groetjes thuis aan de mannen. Hoop jullie spoedig allemaal weer te ontmoeten. Is alweer te lang geleden hoor. :smile:

:kus: :dag:

Ik ga ook zo mn mandje opzoeken. Heb vannacht niet zo goed geslapen, hub moest vandaag naar t noorden en had daar voor afgelopen nacht een hotelletje genomen. Vond dr niks an

Dus… slaap:slapen: lekker voor straks en ook de groetjes thuis:kus::dag:

Heb jullie ff teruggelezen…
@ Leuke fotoos, Beps, van je monstertje

Verder iedereen dikke kus, en slaap lekker:slapen:, nog 2 nachtjes…:drugged:

slaap lekker allemaal en tot morgen, groetjes thuis van hier :kus:

Goedemorgen!!

@Miertje: Heb ik goed onthouden, jij vandaag??? Sterkte meis…komt allemaal goed!!!

Ik ben weer wakker, mag mn laatste vroege dienst doen(en dan aan het eind vd week zijn ze weg pffffff eindelijk niet meer zo vroeg op!)

Tot straks

:USA:Cynthia: 2 november Studiereis Orlando/Florida!!! :USA:

Bloem29: 5 november t/m 8 november: Berlin
Cynthia: 24 december Oldebroek - weekendje Landal

En dan de verjaardagen nog …

08/11 Kaylo
13/12 Turkije Lover
29/12 MK & Bloem
10/o1 Cynthia
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion