TTT deel 133, en we gaan gestaag door...

Meiden… help… heb nog heel veel vrije dagen… wie gaat er mee naar kusa volgende maand haha :wink:

Helaas… ik heb geen mogelijkheid…en als ik die wel had… dan ging ik niet mee…ben geen 3de wiel…(sorry)

Dan had je toch nog iemand meegenomen :wink:

Chira???

haha… :wink:

Beps : super goed, over 2 jaar pas terug
Cyn : wilt heel graag naar Kusa…
Verder wel errug stil geweest hier:D

Hallo everybody. :dag:

@Beps: Super hoor! Dat zijn nog eens leuke berichten.

@Cynthia: Ik zou ook best wel willen hoor, maar het zit er hier nu ook even niet meer aan en in. :unibrow: Vind/vond Kusa ook heel leuk.

@Raak: Ja, stillekes hier he de laatste tijd. How come? :drugged:

Cyn,zou ook graag mee willen,maar … Heb er in de winter niet meer zoveel te zoeken helaas. Wilt je mams niet mee?

Straks 10 minuten gesprek op het kinderdagverblijd ben benieuwd.

@TRL: Hopelijk is alles goed!!!

Hier lekker gegeten, nu even in de ruststand. Ik ging vanmiddag ‘even’ liggen…en werd 2 uur later wakker…zooo was dat lekker!!!

Trl : leuk een gesprekje, gaat vast goed hoor, anders had je het al wel gehoord
Roanna : ja iedereen een beetje druk met vanalles denk ik zo
Beps : heerlijk he zo;n paar uurtjes tussendoor lekker je ogen dicht, luxe

Vannacht te kort geslapen, was pas tegen 24 uur in bed, om 5.15 ging de wekker weer. Vannacht wordt ook niet lang(tenminste ik mag morgen mn laatste vroege dienst draaien…dan gaan ze samen met de nachtdiensten naar een callcentre) dus… dacht ik pak die uurtjes lekker…

nu Law and Order(elke avond hebben we ontdekt, om 7 uur)

Whahahahaha lees en lach:

Brief aan Papa…

Een vader komt in de slaapkamer van zijn dochter en ziet een brief op het bed liggen.

Na enige aarzeling besluit hij de brief te lezen.

Liefste Papa,

Ga even zitten als je dit leest.

Het is met pein in mijn hard dat ik je vertel dat ik er zo plotseling op uit ben getrokken met mijn nieuwe toffe vriend.

Ik ben passioneel verliefd en het is best een vriendelijke jongen, ondanks zijn piersings, tatoeasjes en zijn grote mooter.

Dat is nog niet alles; ik ben in verwachting en Ahgmed zegt dat we heel gelukkig worden in de kamer van zijn tijdelijke onderhuuradres bij de broer van zijn vaders tante.

*Hij wil veel kinderen en zoals je weet is dat ook mijn grootste droom,en die sluier is echt handig tegen de zon en tegen de vliegjes… *

Ik leerde reeeds dat marihuana niet ferslafend is en we hebben besloten het zelf te gaan kweeken, voor ons en onze vrienden.

*Ahgmed is al aktief als tussenhandelaar in kokaiene en XTC en dus ook ons eigen productiebedrijfje. *

We zijn echt goed bezig hoor!

*Het geld hebben we hard nodig want we zijn nog jong en we gebruiken zelf ook een klijn beetje koke en XTC en dat spul is hartstikke duur hoor, haast niet te betalen. *

Je zegt altijd dat je van de liefde niet kunt leven, maar omdat Ahgmed geregeld een paar zeer goede vrienden uitnodigt kan ik zo toch ook wat meebetalen…

Ik vraag je verder te bidden dat de wetenschap snel iets mag vinden tegen eeds, zodat mijn Ahgmed toch nog kan geneezen.

En papa,wees vooral niet ongerust, ik ben toch al 14 en kan al heel goed voor mezelf zorgen.

Over een paar jaar zal ik je komen opzoeken zodat je al je kleinkinderen kunt bewonderen.

Je liefhebbende dochter Sesile. XXXXX

*P.s. Papa, ben je er nog…, en ben je niet te erg geschrokken

http://www.barfplaats.nl/forum/Smileys/animated/huh.gif

Gekke papa, dit briefje is natuurlijk een grapje !!!
*Ik ben spelen bij Hannelore en wil alleen maar bewijzen dat er veel ergere dingen zijn dan een slecht rapport. *

Het mijne ligt op het nachtkastje…

@miere
Sterkte en als je liever onder volledige narcose gaan, dan zeg je dat toch gewoon.

@beps
Heb je nu helemaal geen nacht- en vroege diensten meer?
Mooi foto’s gezien van het kleine slopertje :wink:

@bloem
Helemaal happy met de aanpassingen op de site, ze staan erg leuk hoor.

@cyn
Zoekt een slachtoffer om mee te gaan naar Kusa, dat gaat vast lastig worden rond deze tijd vrees ik.

@roanna
De wieldop stuk, maar gelukkig alweer gemaakt.

@viva
De dagen gewisseld voor de bezetting. Is er alweer wat werk te doen en ben je al gewend aan de bezemkast?

@damber
Een nieuwe stal die veel knusser en leuker is, super!

@trl
Op gesprek bij het KDV, leuk om te horen hoe het gaat.

@raak
School, huiswerk, werk, helpen op school, een zieke G. en het huishouden… genoeg om handen.

@marion
Helemaal happy in je huis!

ellow ellow

weer keihard gesport en lekker gegeten bij paps en mams!

@ MK en jij? hoe is het met jou? alles goed met M op de naschoolse?
@ TRL heb je tegenwoordig ookal 10 minuten gesprek op KDV??
@ cyn gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaan kun je eindelijk foto’s maken van jullie samen ipv die zelf te knippen en plakken! doen!! je hebt niemand nodig, je gaat toch voor hem!

Goedenavond.

Zo, had visite vanavond en zijn weer vertrokken, dus even weer een TTT moment voor mezelf. :redface:

@MK: Heb jij even een keer tijd, is er bijna niemand. Leuke update weer. Is G. momenteel ziekjes? He, wat vervelend dan weer. Griep? Nou, beterschap ermee en de groetjes aan de kids. :dag:

@Beps: Hij was weer leuk hoor. Goeie mop. Ik heb ook even je site bezocht en een krabbeltje achertgelaten.

@Raak: Tja, ik denk het ook. Iedereen druk met zijn/haar dingetjes he.

Nou, verder weet ik ook even niets meer. Oh ja, heb vanmiddag de "gratis’ upgrate van window*7, besteld die nog bij de klepdoos hoorde. Wordt eerdaags opgestuurd.

@Bloem: Inmiddels ook thuis van uitje. :dag:

@TRL: Oh ja, wat zeiden ze op het kdv over C. Doet hij het goed daar?

@Roanna: Ik zag je krabbel…Pfffff ben moe…zo naar bed denk ik

@Bloemmie Weer thuis…

@TRL: Wat zeiden ze over C??

Ik denk, dat ik er ook maar eens op tijd mee ophou en naar boven ga.:wink: Geloof ik.

In ieder geval voor iedereen die zo slapen gaan, weltrusten alvast en tot morgen. :slapen: :dag: Schenk ik me eigen nog ff een wijntje in. Kan je lekker op/van slapen.

:dag:

Goeieavond,
Gefeliciteerd met het nieuwe deel en dat er nog veel mogen volgen. Kon gisteravond niet inloggen, werd er steeds afgeknikkerd.
Vandaag met de meiden wezen shoppen, leuke dingen voor de winter gekocht. Vanmiddag naar de kapper, sta er weer gekleurd op.
Mooie updates langs zien komen, sluit er gemakshalve maar bij aan.
@Beps: Hij is leuk:D
@Bloem: Weer lekker wezen sporten, goed hoor:thumbsup:
@Roanna;:dag:

@Toos: :dag: Oh, hoef ik niet alleen te drinken.

Wat is dat toch met sommigen van ons, dat je hier niet mee mag doen? :slywink: Hebben jullie wel je abonnementgeld hier betaald? :smiley: