Ja zondag inderdaad de topper… Wordt vast wel 3 punten
Az had ook een lekker wedstrijd gister haha…
:kus:
Goedenmiddag.
Wij weer terug van spuiten.
@Beps: Moeilijk uit te leggen he, als ze niet weten wat verf is het is met streepjes trekken.
Ik wist precies wat je bedoelde, maarja gebruik het dus ook zelf. Hi, hi. Is het goed gelukt bij jou? Blonde plukken nu goed te zien?
Bij ons op het werk ook alles in Halloween aangepast. Overal spinnen en gillende muziek op en over enge koppen. Pffff… toen met voetballen mochten we nog geen oranje bal of slinger ophangen en deze flauwe kul mag wel. Nou, ik heb er echt niks mee. Stom gedoe!! :so:
Verder iedereen :dag: Alles goed?
Bij ons is 1 november Allerheiligen en 2 november Allerzielen
Cyn,hoop het dat het 3 punten worden,die kraker is altijd een wedstrijd op zich dus we zullen zien.
Je pa zal wel gebaald hebben,maar ja ze zijn er toch nog doorgekomen.
Kaylo,daar doen we hier niet aan
http://www.wereldwijzer.nl/images/icons/icon7.gif
.Maar een vrije dag is natuurlijk mooi meegenomen,zit alles dicht in Belgie dan ?
ja, zijn algemene feestdagen, 1 november toch en 2 november maken we een “brugje”. En dan donderdag treinstaking… ligt gans België plat. Extra dagje meegenomen. Is toch 1 voordeel als je met de trein naar je werk moet ![]()
is geen officiele feestdag in BE hoor! heeft je bedrijf zelf besloten dan
1 november wel hoor, alle winkels en bedrijven dicht. 2 november niet verplicht, maar bij ons (overheid) sluiten we gewoon.
Kan je zien op internet, denk ik.
En nu “lekker” sporen …
Iedereen nog een leuke avond ! :kus:
Bijna weer naar huis… Nog 2 dagen… werken ![]()
voor mij nog een half dagje en dan begint het weeeeeerrrrrr
@Beps
Uit gekliederd! Loop je er weer gekleurd bij morgen in Walibi. Alvast veel plezier voordat ik het morgen vergeet.
@Viva
Zo … dan mag vriendin een hele poos in het ziekenhuis blijven. Hier moeten ze er eerder uit, als het ff kan gaan ze naar een verpleeghuis of topkamer voor revalidatie.
@Raak
Aan het meeten vandaag
@Cyn
Druk met boeken maar heeft er geen zin in.
@Kaylo
Ook geen werklust vandaag.
@TRL
Met vriendin op pad het weekend! Neem het er maar eens lekker van.
@Roanna
De prik gehad en loopt tussen de griezels op het werk
@Bloem
Ook een leuk weekend voor de boeg
Beps: heeft jouw hubs ervaring met de laptops van de Aldi? Ze hebben echt een topding (volgens mij) aankomende woensdag… en ik ben wel in voor een nieuwe ![]()
Zal rubbie even vragen!!!
thanks…
zucht ik net even snel online met askim… Hij was 2 dagen spoorloos haha… Liet niks horen… maar is in het oosten nu… en dus weinig bereik… Dus is hij snel even naar het i-cafe gerent…
:wub:
Ziet er wel goed uit moet ik zeggen Cyn!
Ja vind ik ook… maar heb er niet zo heel verstand van… Maar volgens mij lijkt deze me wel ok! `
Ik ga er vandoor!!
tot morgen!!! :dag: :kus:
Hi all ben er ook weer
Bloem : als in Belgie een officiele feestdag (1 nov.) op een weekend valt is het verplicht die in te laten halen. Dat gebeurt meestal de eerstvolgende werkdag of soms wordt ie ingezet op een vrijdag of maandag als brug.Dus in Belgie geen probleem als een feestdag in het weekend valt. 11 nov. is er weer een:smile: Maar ik zit weer in Nederland dus heb dat voordeeltje niet meer, werk veel vanuit huis en dat heeft weer andere voordelen;)
Cyn : mijn zus heeft een computer en laptop van de Aldi en is er heel tevreden over. Service ook goed, na 1.5 jaar kreeg ze probleem met beeldscherm en kreeg zo een nieuwe.Maar ze staan altijd in de rij hoor dus dan moet je er wel vlug bij zijn. Goed dat askim weer terecht is
Cyn,fijn dat je :wub: weer even gesproken hebt.
Marion,ga niet alleen op stap met vriendin hoor,ze neemt ons allemaal mee naar roses lounge en betaald tot een x bedrag daarboven moeten we zelf bijlappen,maar wel leuk natuurlijk.Zondag ga ik met me mams naar ons cluppie,paps hangt dan al ergens in de lucht op weg naar Suriname.C gaat zondag naar me nichtje heeft 2 kids van 7 en 4 dus dat is wel gezellig voor hem.
Zo, ben ik ook weer even vanaf de klepdoos. Kan die meteen ff laden.
@Raak: Zit je helemaal niet meer met je bedrijf in Belgie? Ik meende wel dat je laatst zei, dat je met een nieuw project bezig was en is dat inmiddels al zo dan, omdat je nu ook veel vanuit huis werkt? Wel fijn zo he!!!
@Cynthia: Ik heb er zelf ook geen verstand van, maar heb ff gekeken en het ziet er wel heel super gaaf uit. Veel mogelijkheden, zo te zien. Bijna evenveel mogelijkheden als die van mij, alleen ik benut ze ( nog ) niet. Zou er inderdaad wel op tijd voor bij zijn als ik je was, want van horen zeggen, is het altijd druk met zulke aanbiedingen en voor zover ik heb gehoord, is het best goed spul en is de service goed.
@trl: :dag:
@Beps: Werkse :dag:
Verders wel rustig hier he!!!