TTT deel 133, en we gaan gestaag door...

@Raak: Ohhhh…mmmmm… allemaal lekker zeg. :stuck_out_tongue: Ik lust dat allemaal. Nou, geniet ervan met z’n allen.

@Beps: Nee, dat restaurant vind ik ook niks. En volgens mij ben ik mijn vissebak ook behoorlijk aan het verwaarlozen, maarja… ik vind andere dingen weer leuk. Hi, hi. :wink:

Hier nu ook regen. Bah, bah, bah, zou er depri van worden. :disgust:

Ik ook dat restaurant, snap er de ballen niet van…dus laat het maar voor wat het is.

Raak kookse meis…je hebt nog aardig wat voor de boeg zo te lezen.

Hier is het nog droog maar daar is alles mee gezegd…er komt een behoorlijke bak water aan zo te zien…

en nu weer naar de visjes…miere gefeliciteerd hoor met de kleine gup

Goede middag inmiddels …
Hier uitgeslapen, althans een poging tot, maar J kwam mij de hele tijd vervelen. Hij is weer helemaal opgeknapt dus. Zus en zwager nog langs geweest, zus aan de koffie en zwager heeft wat lampen opgehangen in de kamer. En ik ga zo maar eens aan de was want paps en mams zullen ook nog wel komen vandaag.

@miere
Zwanger … gefeliciteerd. Je bak vergroten? Ik wist niet dat dat kon, ben telkens maar visjes aan het verkopen zodat ie niet te vol wordt.

@Roanna
Op pad vanmiddag. Veel plezier.

@Beps
Ook al druk geweest met al het vee. En dan ook nog in het restaurant. Een visrestaurant misschien.

@Raak
Aan het kokkerellen vandaag!

@Viva
En jij? Ook druk met de bak en het restaurant?

@TRL
Heb jij nog plannen of rustig aan vandaag?

Viva,snapt niks van het restaurant,dat heb ik met YoVille,klik maar wat…

Marion,J gelukkig weer opgeknapt.Wij vanmiddag naar verjaardag van zoontje van vriendin,C wilde vanmorgen niet slapen en voelde net wel warm aan dus even in de gaten houden.

Raak,lekker aan het koken.

Hoi,
@ Nou, t zal wel aan mij liggen, maar m’n eitjes zijn weg, maar ik zie geen baby fishies! Zal ze wel niet op tijd gevoerd hebben, de arme zielen!
@ Marion, Expand, kost 100 muntjes!

Ik ben zo lui vandaag. Moet nu nog gaan doesen, en een beetje ruimen. Maar ja, heb er nu ook een kat bij om te verzorgen! Maar ik ga toch maar, straks staat askim weer voor me neus.

:dag: ladies!!

Iedereen druk met de vissies!!! Ik weer 3 eitjes klaar liggen… en als ze groot zijn worden ze verkocht hihi :smiley:

Nou ik ga weer ff verder!

:kus:

Ik ga zo te werk…dus meld me voor nu ook even af. Visje en katjes verzorgen, zorgen dat er even iets te eten in t restaurant is… en dan zien we verder

Restaurant life?? Zal dat ook eens bekijken hihi

gosh iedereen hier virtueel druk he…ach je kunt maar van de straat zijn…hier lekker de openhaard aan…en straks maar eens aan de borrel.

Hoorde net dat Marianne Timmer haar enkel heeft gebroken…

EN kuitbeen geloof ik… brrrrr

Is vrijdag onderuit gegaan omdat haar tegenstandster ook onderuit ging.
Was in het Thialf nogal een schrik, iedereen aangeslagen…
Hopelijk valt het toch mee…(op haar leeftijd enzo)

Ik ben weg

Visjes, visjes en nog eens visjes, (bijna) iedereen is verslaafd. Met een beetje hulp hier en daar, ben ik er nu wel redelijk achter hoe het allemaal werkt.

@trl
Oh wat erg die rok, ik zie het zo voor me… haha

@roanna
Een feestje bij de boer.

@bloem
Een schaatsweekend.

@miere
Is lui vandaag.

@beps
Moet werken.

@viva
Hoe gaat het nu met je?

@raak
Gaat lekker koken vandaag.

@marion
J. gelukkig weer beter.

@TRL
Maar hopen dat het bij C net zo snel voorbij is als bij J. In ieder geval veel plezier op de verjaardag!

@Miere
Ik had het al ontdekt. Ben aan het sparen nu

@Cyn
Gooit de vissen in de verkoop. Heb ik ook al gedaan.

@Beps
Hard aan het werk op het moment. Is het druk of valt het wel mee?

@Mk
Jullie nog plannen voor vandaag of ook rustig aan?

Ikke even naar Appie, hij is hier ook op zondag open. Makkelijk als je er zaterdags niet meer toe gekomen bent.

Ik nog even online met :wub:

en daarna uit eten… :wink:

:dag: :kus:

Ik op t werk. Alles goed gegaan. Niet direkt druk, maar gewoon lekker
Wel tot 23 uur, maar maakt ook niet uit

ach met mij gaat het wel goed hoor…

ik zo aan de soep…jammie

Ja soep kookt bij mij ook…hahahahaha in t restaurant hahahaha!!!

dat restaurant daar doe ik niets mee, snap er de ballen niet van.

Ik ook niet, maar begin eea door te krijgen… Dus soep koken duurt een dag daar, ik dacht: Zet maar op die rommel kan ik het op het menu zetten. Ook meteen curry en chilli, is die klaar als ik thuis kom vanaaf hahahaha

Hier gebeurt ook niet veel merk ik!!