@Raak: Ohhhh…mmmmm… allemaal lekker zeg. Ik lust dat allemaal. Nou, geniet ervan met z’n allen.
@Beps: Nee, dat restaurant vind ik ook niks. En volgens mij ben ik mijn vissebak ook behoorlijk aan het verwaarlozen, maarja… ik vind andere dingen weer leuk. Hi, hi.
Hier nu ook regen. Bah, bah, bah, zou er depri van worden. :disgust:
Goede middag inmiddels …
Hier uitgeslapen, althans een poging tot, maar J kwam mij de hele tijd vervelen. Hij is weer helemaal opgeknapt dus. Zus en zwager nog langs geweest, zus aan de koffie en zwager heeft wat lampen opgehangen in de kamer. En ik ga zo maar eens aan de was want paps en mams zullen ook nog wel komen vandaag.
@miere
Zwanger … gefeliciteerd. Je bak vergroten? Ik wist niet dat dat kon, ben telkens maar visjes aan het verkopen zodat ie niet te vol wordt.
@Roanna
Op pad vanmiddag. Veel plezier.
@Beps
Ook al druk geweest met al het vee. En dan ook nog in het restaurant. Een visrestaurant misschien.
@Raak
Aan het kokkerellen vandaag!
@Viva
En jij? Ook druk met de bak en het restaurant?
Viva,snapt niks van het restaurant,dat heb ik met YoVille,klik maar wat…
Marion,J gelukkig weer opgeknapt.Wij vanmiddag naar verjaardag van zoontje van vriendin,C wilde vanmorgen niet slapen en voelde net wel warm aan dus even in de gaten houden.
Hoi, @ Nou, t zal wel aan mij liggen, maar m’n eitjes zijn weg, maar ik zie geen baby fishies! Zal ze wel niet op tijd gevoerd hebben, de arme zielen! @ Marion, Expand, kost 100 muntjes!
Ik ben zo lui vandaag. Moet nu nog gaan doesen, en een beetje ruimen. Maar ja, heb er nu ook een kat bij om te verzorgen! Maar ik ga toch maar, straks staat askim weer voor me neus.
Is vrijdag onderuit gegaan omdat haar tegenstandster ook onderuit ging.
Was in het Thialf nogal een schrik, iedereen aangeslagen…
Hopelijk valt het toch mee…(op haar leeftijd enzo)
Visjes, visjes en nog eens visjes, (bijna) iedereen is verslaafd. Met een beetje hulp hier en daar, ben ik er nu wel redelijk achter hoe het allemaal werkt.
@trl
Oh wat erg die rok, ik zie het zo voor me… haha
Ik ook niet, maar begin eea door te krijgen… Dus soep koken duurt een dag daar, ik dacht: Zet maar op die rommel kan ik het op het menu zetten. Ook meteen curry en chilli, is die klaar als ik thuis kom vanaaf hahahaha