Zo wat een rust hier!!!
Nou goed, nog een uurtje, mn logeetje is al thuis… nog even volhouden en dan mag ik naar huis
Zo wat een rust hier!!!
Nou goed, nog een uurtje, mn logeetje is al thuis… nog even volhouden en dan mag ik naar huis
Beps : ja, kan ik eindelijk weer posten moet ik tegen mezelf aanl.llen:confused:
1 uurtje is nog wel vol te houden, toch ? en dan lekker aan de borrel en de klets met je logeetje:hihi:
Ha Raak, l* maar tegen mij aan. Kan je meteen vertellen hoe je die vissen aan de sex krijgt! Ze willen niet bij mij!*
Is er nog iemand?
@TRL
Ik lig hier in een deuk, zie het helemaal voor me.
@Raak
Probleem gelukkig opgelost. En dan kan je eindelijk weer posten is er niemand.
@Roanna
Zoon te eten en foto’s gekeken van Tenerife
@Beps
Hoofdpijn … kus erop. J ligt hier ook op de bank. Hij had het koud/warm en een beetje koorts had ik het idee. Maar hopen dat het de mexicaanse niet is.
@Cyn
Op bezoek bij vriendin. Beetje laat maar toch een fijne avond.
@Miere
Lekker gepimpeld vanmiddag! Weer een beetje bij gekomen?
@Bloem
Bij het schaatsen. Helemaal vergeten, muts die ik ben. Jij ook een fijn weekend daar.
:D:crybaby:
is er geen vi*gra in de shop?
in mijn winkeltje niet, kan ik het bij jou kopen?
@Miere
Nee, staat niet in mijn medicijnkastje. Ik kan er niets mee ![]()
@Miere: Ik heb hier nog wel wat uit Turkije liggen. Geef je adres maar even. :crybaby::unibrow:
@Marion: Dat is niet te hopen, maarja als wel… kan die het maar beter gehad hebben. Is je keukenvloer nu klaar?
@Raak: Oh, dat is niet eerlijk he!!! Ben jij hier weer in vol ornaat, is er niemand en ik was ook echt niet bij de visjes, want die zijn dacht ik al allemaal in de hemel.
Ben gewoon de hele avond opgehouden geweest. Oh ja… en de nasi van kokkie was zeker weer mmmmmm…hoor!
Nou ladies… iedereen die slapen gaan… weltrusten en tot morgen weer. :kus:
@Roanna
Ja, de keukenvloer is klaar. De keuken lijkt meteen een stuk groter. De trap is nu ook klaar, scheelt meteen een hoop herrie. Ik denk dat de buren net zo blij zijn als ik.
Ik ga er ook maar eens in denk ik. Ik ben er moe van geworden. Truste allemaal!!
Miere : zijn je visjes al wel oud genoeg voor sex ??? Zijn het wel 2 verschillende geslachten??? Werkt bij visjes nl hetzelfde als bij mensen :unibrow:
Roanna : volgens mij leven ze gewoon hoor
Marion : niet te hopen voor J. misschien valt het mee he. Lekker dat er weer een flink stuk van je huisje klaar is
:NETHERLANCynthia: 24 december Oldebroek - weekendje Landal :NETHERLAN
Cyn: 2 Maart Thailand… ![]()
Beps: 12 Mrt Almelo- Weekendje Preston Palace(met fam, omdat mn vader 80 wordt)
En dan de verjaardagen nog …
17/11 Kadin
13/12 Turkije Lover
29/12 MK & Bloem
10/o1 Cynthia
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
05/03 Marifran
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
08/04 Jill
28/06 Toos
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
17/09 Crazymar
18/09 Wendy
08/11 Kaylo
Zo visjes gevoerd, katjes verzorgd, de ‘echte’ hondjes ook gegeten en uit geweest, langzaam komt dit huis tot leven. Rubbie gaat vanaaf weer late dienst draaien, en de rest vd week nacht…ben benieuwd(want dat is het ‘echte’ werk!)
@Raak: Sorry, kon niet veel op TTT gister!
@Marion: Alles langzaam op zn plek, wordt J ziek. Geef m maar een dikke knuffel van Tante Beps! (Krijg ik het ook meteen, klaar ;))!
@Roanna: Tuurlijk was het eten lekker, kokkie heet niet voor niets Kokkie!
@TRL: Goedemorgen!
@Miertje: visjes moeten volwassen zijn, van verschillend geslacht, en totaal gevoed en dan… dan moet jij er ook nog voor betalen haha
Goedemorgen, hier komt ook alles weer tot leven
vandaag rustig daagje, krijg strakjes broer en schoonzus op visite, ga lekker beetje indisch koken, is toch somber buiten dus daar moet je niet zijn
Fijne dag allemaal !!!:dag:
Bloemmie naar t schaatsen, ontbijtje op, ook hier rustig dagje tot we moeten werken!
goedemorgen meiden, ja hier ook iedereen wakker.
Tlr wat zal je gelachen hebben zou ik ook gedaan hebben hoor…
Miere rok in je onderbroek, ik heb het een keer gehad, met wcpapier er lag een rol op de grond ofzo in een restaurant, en dan snel je broek omhoog, en dan dus een sliert papier meenemen die dan achter je aan sleept in het restaurant, was toen met een uitje van mijn werk, we hebben toen ook krom gelegen van het lachen.
Bloemmie naar schaatsen.
Raak visite en aan het koken.
Beps vanavond weer werken…
Miere haar visjes doen niet aan sex…hihihihihi.
Iedereen een fijne zondag…
Ook goedemorgen.
Ook wezen wezen kijken bij de visjes, maar was weer snel klaar. Hi, hi.
Iedereen zijn/haar doe dingetjes vandaag. Wij vanmiddag richting Wesepe voor een klein feestjes van de boer en zijn vrouw.
@Raak: Mmmm lekker. Vertel je vanavond even wat het is geworden, of weet je al wat je gaat klaarmaken vandaag op z’n Indisch?
@Beps: Zo, dat is dan ook best snel dat hubs de nachtdienst alweer in gaat, maar ergens ook wel weer een goed teken. Jij ook werkse weer vanmiddag.
Verder iedereen een fijne zondag. Hier ook een bietje grijs, maar wel droog en niet koud.
Goeiemorgen, het is weer niks buiten, blèèh.
Al een paar mensjes langs zien komen, maar ik ben te duf om te onthouden wat er gezegd is, iets over koken, werken…
En vissies natuurlijk. Nou ik ben in verwachting, hoor! Het probleem was dat ik m’n aquarium moest vergroten, hij was te vol, dus nu heb ik 2 eitjes!, En nu, Bakkie maar weer, XXXX
Ik ff uitgepoets, restaurant heb ik ook nog… maar denk dat dat ht niet gaat worden
Katjes zijn wel leuk, niet veel werk, en toch ff wat te doen
@Miertje: Er is een ‘kleinvis’ geboren… GEFELICITEERD… maar hijheeft wel honger!
Roanna : ga mihoen maken en sambal goreng boontjes en gado gado en sambal goreng kering, sambal goreng telor en pindasaus, dus moet echt nu beginnen:hihi:
Beps : wandelse
Miere : hier in het zuiden ook somber en vies