TTT deel 133, en we gaan gestaag door...

Marion: ja die is al leeg hoor!!

Ik druk op het werk nu!

x

Die was al leeg… hahahaha

Beps: als je hem zelf leegt… kunnen wij evengoed ook de jouwe nog legen hoor :wink:

Beps : ikke heb ook gepikt hoor ! hihi
J. is alle settings aan het veranderen van de NAS dus zit nu tussendoor even hier

Beps : griep zet gelukkig niet door
Viva : helaas te vroeg wakker
Roanna : nog in de doll
Toos : ik ga zo ff je foto’s bekijken, filmpje was iig heeeel leuk
Marion : jij schiet alweer op daar he? zelfs tussendoor nog tijd voor je visjes
Bloem : veel plezier bij het schaatsen, hoop dat je lekker kunt ontspannen
Trl : voor jou ook fijn weekend
Cyn : ohhhh kan niet helpen met verhuizen van oma, wat jammer;)
Miere : wow jij krijgt deze week wel heeeeel vaak bezoek van askim he, geniet er maar van
Nou, ziet er nu eindelijk naar uit dat de problemen opgelost zijn, settings van TCP-80 stonden niet juist waardoor www steeds geblokkeerd werd.

Zo mooi is dat, dus al ben ik op tijd, jullie hebben altijd nog muntjes om te pikken haha!!!(mooi dat ik jullie van dienst kan zijn haha)!!

Net naar de markt geweest, Chira mee, het duurde even, maar uiteindelijk vond ze het weer leuk

Zo eten, en dan voor de verandering…werken(en ik heb ZOOO een hoofdpijn!!!)

Beps,moeten we wel eerst je schatkist vinden:slywink:

Owww ik net bijna in broek gepast van het lachen:D,was op weg naar huis en kwam mams tegen,die stapt van de fiets af en wilde verder mee lopen,zakt haar rok af ,whahahahahahah ik kwam niet meer bij :D,gelukkig voor haar regende het dus niet zoveel mensen op straat

Hallo allemaal, ikke ook weer bij de mensen. Had gisteravond bezoek van een oude vriendin, samen 2 flessen wijn soldaat gemaakt, ben nu een beetje brak. Was gezellig, ze ging pas om 3 uur weg ofzo. Pfffffffff, ben het drinken niet meer gewend. Maar moest er toch uit, de vissies wachten, hè?

@ Beps, schatkist goed verstopt!
@ Raak kan weer posten hier, en nou maar hopen dat de problemen opgelost zijn.
@ Cyn druk aan t werk
@ Viva en Beps alweer aan t opknappen, toch maar een bietje rustig, Beps, succes met werken en de hoofdpijn. Ik dacht even, naar de markt met Chira??? Maar ik snap um, “gewoon” dus :tongue:
@ Roanna druk weekend, gezellig, hoor!
@ Marion nog steeds druk met huissie! Wanneer is de housewarming??
@ TRL, haha, die moeder van jou,wat zal ze zich opgelaten hebben gevoeld! Ik heb het weleens gehad met een rok, als ik naar de wc was geweest, dat ie achterin in je onderbroek blijft zitten, en je hebt het niet in de gaten, ken je dat? Was in een disco in Ortakent, en niemand die rechtstreeks zegt wat er is, maar allemaal wijzen. Nou, toen voelde ik me ook wel opgelaten, toen ik het eenmaal door had.
@ Bloem alweer bij het schaatsen, veel plezier, en maar weer mooie foto’s maken van die snelheidsduivels!
@ Kadin??? Waar ben je???
@ De rest, :kus:

*'k Ga nog maar een koffie nemen, kom ik een beetje bij, en dan weer wat rommelen in huis, dat kan ik gelukkig wel zelf, als ik maar rustig an doe. *
Alvast fijn weekend allemaal, maar ik kom nog wel langs!!

TRL: hij staat verstopt hihi… :wink: gewoon overal op klikken… vind je hem vanzelf… :wink: Hahahaha zou me ook rotlachen als zoiets gebeurd! :smiley:

En trouwens, regen in Limburg???
Hier aan de kust prachtig weer, volop zon!

Miere,ja dat ken ik ook,gelukkig draag ik zelf geen rokken,maar me mams is dat ook wel eens overkomen…

Hier ook zonnig nu.

ook hier nu zonnig, maar begon met regen!

Bloemmie naar het schaatsen sinds vanmorgen, heb haar nog niet gespot!
Wij zo de laatste dingen in huis, en dan naar mn werk, Rubbie naar de sportschool

Beps : weer aan het werk
Trl : wat zal je moeder zich rot gevoeld hebben en jij maar lachen:hihi:
Miere : gister gezellig geweest en nu een beetje brak
Cyn : heeft de schatkist wel gevonden he
Hier t.kkenweer, maarre kan gelukkig blijven posten:tongue:

zit iedereen bij de visjes ?? :wink:

@Raak: Nee hoor. Ik was even schapjes wezen doen en kreeg net ff mooie foto’s binnen van de vakantie van mijn nicht en man, die voor het eerst naar Tenerife waren geweest en daar was ik ff zoet mee. Zoveel en zo mooi!!

Doet ie het nu weer goed Raak? Houden zo he!!

@Trl: Toen ik het las, zag ik het helemaal voor me. Wat een geluk dat er niet veel mensen op straat waren. Is ze zo afgevallen dan? Hi, hi. Wat zul jij een lol gehad hebben!!!

@Beps: Op het werk denk ik? :dag:

De rest ook allemaal :dag:

Onze zoon komt zo hier eten, want zijn vrouwtje gaat vanuit het werk naar haar eigen ouders in de randstad, dus vroeg ik of hij hier een vorkje wou meeprikken. Tuurlijk wou hij dat wel!! Kokkie staat nu nasi met van alles erop en aan te maken. :tongue:

Roanna: pm je adres even… Kom ik ook nasi eten :wink:

Ik bijna naar huis… eerst naar oma… dan door naar vriendinnetje… :wink:

@Cynthia: Altijd welkom. :wink: Jij ook een fijne avond en een fijn weekend verder. Oma al verhuist toch?

Raak,gelukkig kon ze er zelf ook wel om lachen hoor,hahaha Als ik eraan denk lig ik weer in een deuk…

Roanna,6 kilo geloof ik en ze moet er nog 4 van de ha…Had ze gezegd en wie betaald de nieuwe kleren hahahah

Cyn,veel plezier vanavond.

Zo ik zit op t werk!
Niet druk, integendeel!!!

Beps : lekker rustig
Trl : dan is ze al goed afgevallen
Roanna : heeft het eten lekker gesmaakt?